ÚJRATERVEZÉS 31 NAP ALATT – INGYENES LEVÉLSOROZAT

Az elmúlt hetekben gyötrelmes időszakon ment keresztül minden vállalkozó, de szerencsére már érezhető, hogy újraindul az üzleti élet, újraindul az üzleti kommunikáció sok cégnél. Vannak, akik elvesztették mindenüket, mert rossz szektorban voltak, rossz helyen. A legnagyobb vesztesei ennek az őrületnek azok, akik az idegenforgalomban dolgoztak, vagy a turizmusban, esetleg kiállításokat szerveztek. Szívszorító látni, hogy jól prosperáló cégek szűntek meg. Ők most az újratervezésen dolgoznak. Azok, akiknek nem kellett lehúzniuk a rolót, most reménykedve várják, hogy mikor jönnek már végre elő a régi ügyfelek, és mikor tudják újra megközelíteni a tavalyi bevételi számokat.

Újra játszol, újra élsz

Amikor összeomlott az eddigi élet, akkor írtunk egy tanulmányt arról, hogy miként kell káoszban kommunikálni. Szerencsére ezzel több száz vállalkozónak tudtunk most is segíteni, mert feliratkoztak az ingyenes tippekre, és meg tudták menteni azt, ami kommunikációval menthető volt. Nekünk a kommunikáció a szenvedélyünk, ebben segítünk a cégeknek. 

A vállalkozók pedig a nagy túlélő művészek. Mi vagyunk azok, akik soha nem adják fel (csak ha bélyeg van rajta). Jó érzés látni, hogy azok a vállalkozó barátaim is pörögnek, akiket erőteljesen megtépáztak az elmúlt hónapok. Eszükbe sem jut panaszkodni, vagy otthon várni, hogy valami történjen velük. Ők azok, akik felelősséget vállalnak és előre néznek.

A hősök köztünk élnek!

Naponta öt ügyfelemmel beszélek, ezért tudom, hogy a vállalkozók napi 12-14 órákat dolgoznak március óta, hogy megmentsék a cégüket, az ügyfeleiket és a munkatársaik munkahelyét. 

Ha vállalkozó vagy, akkor Te is felelősséget vállalsz a környezetedért. Büszke lehetsz magadra. Én legalábbis büszke vagyok rá, hogy olyan kiváló emberekkel dolgozhatok, akik nemcsak magukkal törődnek, hanem nagyobb szintű a társadalmi felelősségvállalásuk.

Alakul ez, ha alakítjuk

Ma már annak is tudunk örülni, hogy egyre több dugó alakul ki Budapesten, mert ez is azt jelzi, hogy újraindulnak a cégek. Egyre többet lehet tárgyalni, mert az emberek rájöttek arra, hogy nem ebben az influenzajárványban fogunk meghalni – ahogy tavaly sem volt időnk betegeskedni. Szedjük a vitaminokat, megerősítjük az immunrendszerünket. Nem várunk a csodára és a Bill Gates-féle vakcinára, amivel afrikai országokat tettek meddővé. Aki tele van célokkal, az nem ér rá azon vekengeni, hogy milyen nehéz az élet. Az termel, megy előre, és alakítja az életét. Nem várja meg, hogy megérkezzenek a gazdaságot segítő intézkedések, mert megtanultuk, hogy ezek csak az óriásplakátokon léteznek. Meg amúgy sem nekünk szólnak, hanem a politikusi érdekszférába tartozó cégeknek. Egy pozitív mentalitású ember dolgozik, termel, és azon dolgozik gőzerővel, hogy minél hamarabb kilábaljon a bajból. Sokan új vállalkozásokba fognak bele, hiszen mindig van remény. Most is vannak területek, amelyek működnek. 

„Így indítsd újra az üzleti kommunikációdat” hírlevélsorozat

Ha az élet citromot ad, csinálj belőle limonádét!

Minden rosszban van valami jó. Minél gyorsabban találjuk meg a kitörési pontokat, annál nagyobb a jutalom. Most például az emberek tudatosabbak lettek az egészségükkel kapcsolatban, sokan fedezték fel az otthoni munkavégzés előnyeit, mások pedig erősítik az online jelenlétüket, mert az internetes kereskedelmet nem lehet elmebeteg rémhírekkel lenullázni. A webshopod akkor sem áll le, ha épp maszkban, kesztyűben vagy szúnyoghálóban lehet csak az üzletekben tartózkodni. A weblapod 0-24-ben tud neked ügyfeleket hozni, heti hét napban, az uborkaszezon közepén is.

A kommunikáció bizalmat épít

Amikor zűrzavar van a fejekben, a Te ügyfeleid is arra vágynak, hogy végre valami kiszámítható legyen. Mutasd meg az ügyfeleidnek, hogy Te is egy vagy a túlélők közül! Újra dolgoztok, termel a cég, és várja a régi és az új ügyfeleket. Újra tudsz segíteni az ügyfeleidnek.

Lehet, hogy neked most abban kell segítség, hogy új céget építs, mert a régit elvesztetted. Ebben az esetben is kommunikálnod kell, hiszen ki kell alakítanod egy új szolgáltatást, új ügyfélkört. Új kommunikációs vonalakat kell felépítened, új szolgáltatásokat kell bemutatnod nekik. 

Ha baj van, a kommunikáció segít!

Ahogy a koronavírus idején, most is segítünk a vállalkozóknak. Összeállítottunk egy 31 részes tippsorozatot, hogy mire figyelj, ha újra kell indítanod a kommunikációdat. Ez a kommunikációs gyorstapasz is ingyenes, és bízom benne, hogy ezzel is több száz vállalkozónak tudunk segíteni.

Mikor tud neked segíteni ez a sorozat?

  • Beleállt a földbe a céged, és iparágat kell váltanod.
  • Elvesztetted a munkahelyed és bevételi lehetőség után kutatsz.
  • Új vállalkozást indítasz.
  • Beesett a bevételed, és termelni kell, hogy túlélj.
  • Új termékkel bővíted a palettádat.
  • Új szolgáltatást akarsz bevezetni a piacra.
  • A kapcsolati hálódat használva a meglévő ügyfeleiddel akarsz újra üzletelni.
  • Új ügyfelekre van szükséged.

 

Itt tudsz feliratkozni az „Így indítsd újra az üzleti kommunikációdat” hírlevélsorozatra:

Scroll to Top