Tippek értékesítési üzenetek, üzleti kommunikáció, szövegírás, hirdetések és hírlevelek írásához

Ha azt mondod: jöhet a nagyobb bevétel, akkor a termékpiramist mint bevételnövelő eszközt érdemes megismerned. Eddig nehézkes volt az értékesítés, nem ment olyan jól a marketing? Könnyen lehet, hogy csak azért, mert nem építetted fel a saját termékpiramisod.

Miért kell Neked termékpiramis?

Mi a megbízható termékpiramis titka?

Érdemes élned az ajándék lehetőséggel, hogy rögtön a legjobban bevált formájában, szakértőnk élő előadásában ismerd meg a klasszikus értékesítési rendszer alapjait, mert ha piramisba építed a céged kínálatát:

  • minden igényre lesz pontosan megfelelő árú terméked és/vagy szolgáltatásod, így nem hagyhatsz ki egyetlen eladási ziccert sem
  • árleszállítás és akciózás nélkül is nyerhetsz a versenytársaiddal vívott árversenyben, hiszen az alacsonyabb árú polcaid is mindig tele lesznek
  • egyre értékesebb termékeket kínálva elérheted, hogy az egyszer megszerzett ügyfelek nálad maradjanak, és egyre nagyobb értékben vásároljanak
  • jobban meggazdagodhatsz, mint az ókori fáraók wink

Ezen a díjmentes előadáson meg fogod tudni, hogy milyen titkos tervrajz alapján kell kialakítanod a saját értékesítési rendszeredet úgy, hogy minél több embert beterelj az érdeklődők körébe. 

Ez a szint lesz a piramisod alapja, ahova először oda kell vezetned a nézelődő „turistákat”, mint egy profi idegenvezető Egyiptomban, hogy aztán megmászasd velük az összes, egyre drágább szintet!


Hallani fogsz a belépőtermékekről, és ötleteket is kapsz a meglepően olcsó vagy éppen díjmentes, de kiváló minőségű csalik kialakításához, amelyekkel növelheted a bizalmat magad iránt.
Megismered a Csali → Belépőtermék → Főtermék → Prémiumtermék logikáját, amiről sokan beszélnek manapság – mert ez működik! –, de Te használni is fogod tudni úgy, hogy mérhető eredményeket hozzon.

A termékpiramis mint bevételnövelő eszköz

Lentről, a piramis alapjától apránként fölfelé haladva olyan összefüggő (integrált) értékesítési rendszert építhetsz ki, amely stabilan megáll a lábán, és támogatni tudja a cégedet.

Bónusz tippek:

  • Milyen a marketingfolyamatot támogató kommunikáció
  • Melyek a weblapod látogatottságát legjobban növelő online csatornák?

 

Tippekre és inspirációra vágysz? Nem kell érte fizetned! 

Mivel szenvedélyünk a kommunikáció, és a küldetésünk, hogy a kiváló cégeknek kimagasló legyen a kommunikációjuk, szívesen megosztjuk veled ingyenesen a tudásunk egy értékes részét.

Találkozzunk, és ismerjük meg egymást! Tőled függ, hogy mit hozol ki ebből a lehetőségből, mert teljesen szabadon használhatod a gyakorlati tudást, amit egy évtizedes szakmai tapasztalata alapján termékpiramis-szakértőnk átad Neked a díjmentes előadáson. És még edénybemutatót sem tartunk a végén! smiley
 
Igen, jól értetted: most nincs részvételi díj. De ez azt is jelenti, hogy a helyek száma korlátozott... Siess!

 

Időpont: 2019. március 6. (szerda) 13–15 óráig
Helyszín: Bijó Rendezvényközpont
Cím: 1135 Budapest, Róbert Károly krt. 96–98.

 

Jelentkezés:

 

Mit adtak eddigi díjmentes előadásaink a résztvevőknek?

Nagyon jó tippeket, tanácsokat.
(Szánthó Attila)
 
Ötleteket, gondolatébresztőket, konkrét tanácsokat.
(Takács Szabolcs)
 
Még sokszor át fogom olvasni a jegyzeteimet! Kinyitott egy kaput, hogy nagyobb rálátásom legyen erre a területre."
(Csordásné Solymosi Katalin)
 
Új motivációt a cselekvésre.
(Szabó Péter)
 
Újdonság az értékesítési modell, az erősségek kommunikálása.
(Miklós Zsolt)