Ügyfélszerző tartalommarketing eszközök

A tartalommarketing éllovasa, a Langmár Kommunikáció leveszi válladról azt a terhet!

Hogyan érd el, hogy figyeljen rád a piac, és igazi szakértőként tekintsenek Rád? Miként növeld az eladásaidat milliós hirdetési költségek nélkül? 

Hasznos infókat, érdekes tartalmat kell adnod az érdeklődőknek! Jobb, ha nem a kemény eladásra alapozó, agresszív hirdetésekkel próbálsz manapság hatni, hanem előbb a tudásodat szórod minél bőkezűbben a célközönségnek.

Előbb adok, hogy kapjak: a tartalommarketing receptje

Méregdrágán vásárolt reklámfelületek, óriásplakátok és költséges marketingfogások – vagy a bizalomteremtés nyugodt, de annál hatékonyabb eszközei kellenek ahhoz, hogy ügyfeleket szerezz? Az adatok egyértelműek: értékes tartalmakat kell létrehozni és minél szélesebb körben megosztani ahhoz, hogy felhívd magadra a figyelmet.

Íme, mennyi minden tartozik ebbe a fegyvertárba, amit a tartalommarketing névvel illetnek: díjmentes tudásanyagok, hírlevelek, e-könyvek, blogbejegyzések, esettanulmányok, animációk és applikációk… csak a képzeleted szabhat határt a lehetőségeknek!

A hangsúly azon van, hogy folyamatosan kiváló minőségű, érdekes és értékes tartalmakat osszunk meg a célközönséggel, azzal a céllal, hogy megoldjuk az emberek problémáit. Ha ezt az utat követed, vagyis tájékoztatod és tanítod a piacot, sőt, időközben egy kicsit szórakoztatod is, szinte észrevétlenül is hűséges követőkre tehetsz szert, akik figyelnek Rád, és persze alkalomadtán Nálad is vásárolnak.

Ügyfélszerző tartalommarketing eszközök

Olvass bele a legnépszerűbb tartalommarketing témájú cikkeinkbe!

A tartalommarketing legalapvetőbb része a szövegírás. Nincs időd szakkönyveket tanulmányozni, de szeretnél képben lenni a marketingszöveg-írás világszerte legjobban bevált fortélyaival? 

Kezdd ezekkel a pár szavas tippekkel, amik minden körítés nélkül ízelítőt adnak a lényegből! Méghozzá anélkül, hogy feleslegesen rabolnák az értékes idődet.

Eladás futószalagon: tartalommarketing tippek kezdőknek és haladóknak>>

Tartalommarketing tippek kezdőknek és haladóknak

A tartalommarketing nem az önző, se nem a türelmetlen embereknek való, akik „tegnapra” szeretnék látni a sikereket, megoldásokat. De szerencsére nem kell hozzá túl sok türelem sem, mert ha kitartóan foglalkoznak vele, akkor hamarosan stabilan hozni fogja a statisztikai növekedést. És ha ez így van, akkor a kérdés már csak az, hogy:

Minek köszönhetően működik a tartalommarketing>>

Minek köszönhetően működik a tartalommarketing

Téged is bosszantott már fel olyan erőszakos hirdetés, amely megszakította az éppen végzett tevékenységedet, és megpróbált a vásárlás irányába tolni, sőt: lökdösni?

Ebből nem lesz eladás, legfeljebb bosszúság! Hiába az aranyárban megfizetett reklám, ha a hatás az, hogy a jelölt most már csak azért sem veszi meg az árut. Ehelyett mi valami mást ajánlunk. Ne lökdösődj, hanem vonzz! Nézd csak:

A marketingstratégiák királya. Mit tehet érted a tartalommarketing>>

A marketingstratégiák királya. Mit tehet érted a tartalommarketing

Ki költ többet reklámra? Régen ez volt a kérdés a marketing terén. De ha a költségvetésedből nem futja óriásplakátokra, akkor is sikeres lehetsz. Se nem szükséges, se nem érdemes erre milliókat költened az internet és a közösségi média korában. 

Az online üzleti kommunikációban ma már nem azoké a pálya, akik „szélesvásznú”, hollywoodi szuperprodukciókkal nyomulnak. Ehelyett az érdekes blogcikkek, a hasznos YouTube-videók és az e-mailben küldött tippsorozatok azok, amik a legtöbbet segíthetnek Neked az eladásban. Hogyan csináld? Nézd meg itt:

Tartalommarketing: így hozhatsz ki a legtöbbet belőle>>

Tartalommarketing: így hozhatsz ki a legtöbbet belőle

Mehet a tartalommarketing! Ne fukarkodj a tudásoddal az alábbi esetekben:

1. A tartalommarketing arról szól, hogy hasznos tartalmat (híreket, videókat, e-könyveket, infografikákat, esettanulmányokat, használati utasításokat, cikkeket, fotókat, applikációkat stb.) adj ingyen, de azzal a céllal, hogy vásárlókat szerezz. 

„Mielőtt megvenné a tortát, kóstolja meg a sütinket!” Ez a logika áll a használata mögött. A rá alapozó vállalkozó nem próbálja rögtön a legdrágább áruját eladni, hanem termékpiramisban gondolkodik, amelynek csúcsára bizalomteremtéssel kell felsegíteni az ügyfelet az alul elhelyezkedő, szélesebb kínálattól.

A „süti” tartalmak olyan tippek, trükkök és apró megoldások, amik az érdeklődők életét valamiképpen jobbá teszik. De akárcsak a valódi aprósütemény esetében, a hangsúly itt is az „aprón” van. 

Ha a vállalkozásod alapjául szolgáló tudás olyan részekre osztható be, amiket (a) egyenként is adagolni lehet, és (b) önmagukban nem elégítik ki maradéktalanul a felhasználók tartaloméhségét, akkor csak nyugodtan ki velük az ingyenes tálcára! Attól nem leszel szegényebb, ha ezeket osztogatod. Sőt, vonzani fogod vele az új ügyfeleket.

2. Akkor is érdemes szinte korlátlanul bőkezűnek lenned, ha a megosztott tudásod egyedi értékedre, pozitív másságodra hívja fel a figyelmet. Szóljon a díjmentes csalid arról, hogy Te miben nyújtasz többet és mást a versenytársadhoz képest – nem harsogó reklámmal beszélve minderről, hanem a gyakorlatban kínálva némi ízelítőt.

A legnagyobb bűn unalmasnak lenni és grammra ugyanazt kínálni, mint a versenytárs cég, pontosan ugyanazon az áron. Hogyan is lehetne így dönteni köztetek? De ha egyediséget csempészel az ajánlatodba, és valami összehasonlíthatatlanul mást, klasszabbat kínálsz, akkor a magasabb árat is szívesen el fogja fogadni Tőled a célpiac. Ezt a szellemesen újszerű ajánlatot érdemes tartalommarketinggel megalapozni, hogy könnyebben emészthető legyen.

3. Nyugodtan pazarold az infót két kézzel, ha úgy ítéled meg, hogy ezzel későbbi lehetséges kifogásokat kezelsz jó előre. Megéri, mert az elégedetlenkedők vitorlájából fogod ki a szelet. Tisztázod számukra, hogy mit és mennyit várhatnak, mennyiért cserébe. Ez esetben úgy tekinthetsz tartalommarketing tevékenységedre, mint ha a weblapokon hagyományosan szereplő GYIK-et osztanád fel emészthető részekre, némi csillogó marketinghabbal befújva.

Tartalommarketingesként egyébként is az a legjobb, ha a kérdésekre válaszolsz. Nem kell törnöd a fejed azon, hogy miről blogolj, videózz vagy posztolj a Facebookon, mert nem is az számít, hogy a Te szempontodból mi lenne érdekes. A téma, ha nem is az utcán hever, de kézenfekvő: a leendő ügyfeleid, célközönséged hozzád intézett kérdései kell hogy megszabják az online tartalommarketing stratégiád irányait.

0 Ft-os tartalommarketing források a Langmár Kommunikációtól

Te is így vagy vele? Valljuk be: az emberek jobban értékelik azokat a dolgokat, amikért fizetnek. De gondolj csak néhány olyan dologra, aminek nincs is ára, és mégis néha mindennél jobban értékeljük! Ahhoz, hogy gyönyörködjünk a naplementében vagy megöleljük a kedvesünket, kereken 0 Ft kell.

Hát most valami másra hívnánk fel a figyelmedet, amit díjmentesen adunk, de ez korántsem jelenti azt, hogy ne volna értékes. A dal szerint „a legjobb dolgok ingyen vannak”, és akár igaz ez a mondás, akár nem, a mi blogunkat díjmentesen olvashatod, és értékes tudást meríthetsz belőle hetente többször is!

…és mi mindent kínálunk még a tartalommarketing palettáról úgy, hogy az NAGYON megérje Neked?

yes Szövegírás szolgáltatás

Cégünk küldetése: partnerünk szolgáltatását vonzóvá tesszük azzal, hogy érthetőbben kommunikáljuk az erősségeit. A partnerünk portékáját annak legszebb fényében, úgy mutatjuk be az ügyfelének, hogy az ideális vevője a vágyait és a problémáit felismerve vásárlással reagáljon. Ez az elv az, amelyre építve cégünk alapszolgáltatását, a szövegírást, vagyis az értékesítési szövegek, a blogcikkek, a hírlevelek alkotását biztosítjuk ügyfeleinknek.

yes Vagány animációk

A tartalommarketing nálunk nem csupán szöveget jelent, hanem akár mozgóképet is. A videók azért csodálatosak, mert könnyen felcsigázhatod velük a közönséged kíváncsiságát, és be tudod mutatni nekik rövid, összefogott formában a mondanivalódat. Egy egyperces videót megnézni pihentető, szórakoztató. Könnyed formában tudod átadni az üzenetedet. Animációinkat többek között a YouTube-on vagy a Facebookon használhatod fel vevőcsalogatásra.

yes Facebook kommunikáció tervezése

Hiába posztolsz naponta, alig lájkolják a bejegyzéseidet? A barátaidon kívül senki más nem követi a Facebook-oldaladat? Segítünk! Ha ránk bízod a feladatot, a Facebook-kommunikációd rendszeres, előre megtervezett lesz. Több új követője, sőt, rajongója lesz a Facebook-oldaladnak, és ami még fontosabb: innen a weblapodra tudod majd vinni az érdeklődőket, hogy eladás legyen a dologból.

yes Könyvírás szolgáltatás

Népszerűségedet, szakértői státuszodat semmi sem emeli jobban egy e-könyvnél, amelyben a szakterületed alapjaival ismertetjük meg a célközönségedet, az útmutatásod alapján. Nem kell kilométeres hosszúságú, többkötetes műben gondolkodni ahhoz, hogy a hatás biztos és mérhető legyen. Ha nem csupán szolgáltatóként, hanem szerzőként jelensz meg a piacon, az minden reklámnál erősebb, mert a kevésbé árérzékeny, de csúcsminőségre vágyó és fizetőképes ügyfeleket vonzza hozzád.

Hogyan kezdjük a tartalommarketing stratégiád kialakítását?

Több, mint félezer ügyfelünknek 20-30%-kal sikerült javítani az eladási statisztikáit Langmár Zsuzsa üzleti kommunikációs szakértő, vezető tanácsadónk tippjei nyomán. 

Akár egyharmadával nagyobb bevétel? Értékes percekben vagy órákban mérhető szabadidőtöbblet? Százalékban kifejezhető ugrás a honlapod látogatottságában? Ezek a célok számodra is elérhetők a 60 perces személyes konzultáció alapján.

Segíteni tudunk Neked abban, hogy szaktudásodat jobban kommunikáld a piacon, és ne kelljen azt látnod, hogy a nálad sokkal gyengébb versenytársak üres ígéreteikkel sorra elcsábítják a fizetőképes, minőségi ügyfeleket tőled.

Ha S. O. S. profit kell, kérj személyre szabott tartalommarketing tanácsadást>>

Tartalommarketing tanácsadás

Érdekel, hogy teljesít a weboldalad tartalommarketing szempontból? Küldd el nekünk a linket, és felvesszük Veled a kapcsolatot. Gyors és ingyenes szakértői véleményért iratkozz fel itt: 

Mit hozott eddigi ügyfeleinknek a tartalommarketing szolgáltatásunk?

Azért szeretek a Langmár Kommunikációval dolgozni, mert a lényegre fókuszálnak, és tűpontosan céloznak. Könnyű velük együtt dolgozni, elérhetőek és készségesek, amikor szükség van egy gyors beavatkozásra. A konverzió növelése mellett csökkentették a Fb-hirdetési költségeimet. Az e-ker konverziót 121%-kal, a webshop bevételét pedig 43%-kal növelték meg... és mindezt a három nyári hónapban érték el!
Panyi Zsuzsi
panyizsuzsi.hu 

Szerencsésnek érezzük magunkat, hogy megtaláltuk Zsuzsát és rábíztuk a baba bónusz hírlevelek szövegírását. Nagyon nagy terhet vett le a vállunkról, mindig pontosan határidőre elvégzi a rábízott feladatot, és az általa megírt szövegek pont olyanok, amilyennek kigondoltuk őket. Nincsenek többkörös javítások, gyorsan, gördülékenyen megy a munka. Köszönjük, és remélem, még sokáig fogunk együtt dolgozni!
Hajduvári Szilvia
dm Magyarország
www.dm-drogeriemarkt.hu

Olyan lett a sales oldal, amilyet vártam, nagyon jó munka! Mindenről pontosan, érthetően tájékoztatott, nagyon kedves, sok hasznos tanácsot adott!
Bujáki Kriszti
Ugrálóház Kft.

Zsuzsa ideális csapatjátékos: abszolút profi a maga területén, de tudja, hogy a jó szöveg nem öncélú, hanem eszköz, aminek egy magasabb cél elérését kell tudnia szolgálni. Zsuzsa így is áll hozzá a munkához: gyorsan tanul, kompromisszumkész, de meg is mondja, ha szerinte nem célszerű, amit kérnek tőle. Kifejezetten öröm vele dolgozni, rugalmas, pontos, precíz.
Róth Dénes