Sikersztorik

Újra telibe talált egy PR-cikkünk, mert nemcsak mi láttuk meg a téma fontosságát, hanem az országos sajtóval is sikerült megláttatnunk. Ügyfelünk, akinek a szakterületéhez igencsak közel áll a villamosság, ezzel a híradással most felvillanyozta a célközönségét.

Ha megvan a szaktudás, jöhet a jó PR!>>

A PR nem sprint, hanem hosszútávfutás, ami sokat hozhat a konyhára annak, aki belevág. Hosszú távban érdemes gondolkodni Peredi József, a Faktor Vállalkozási Iroda Kft. ügyvezetője szerint egy másik területen, az újonnan épülő házak energiaellátása kapcsán is. 

Üzenetét sikerült átütően kommunikálnunk a hazai sajtónak, amely továbbkürtölte szakmai tanácsait, ezáltal növelte a cége megérdemelt hírnevét.

Egy profi cégnek csak egy kis fűszer kell, és kész a sikersztori!>>

Ismertté válni a piacon, hogy még többen szavazzanak bizalmat Neked, miután szakmai cikkedet, interjúidat látták a médiában ‒ ez az a hasznos cél, amit velünk villámgyorsan és jutányos áron sikerülhet elérned. 

PR-szolgáltatásunk valódi gyorsítósáv a népszerűséged növeléséhez.

Nézd meg mire vagyunk képesek! >>

Minden elképzelhető – sőt szinte elképzelhetetlen – területről van már PR-sikersztorink, így a mezőgazdaság területéről is. De most a cím ellenére nem erről lesz szó, hanem a régi jó „ki mint vet, úgy arat” elvről. Pontosabban arról, hogy a kiáramló minőségi kommunikációd egyenesen meghatározza a cégedhez beáramló megkereséseket, vagyis a profit „betakarítását”. Ja, és ne felejtsünk el előrebocsátani még valami fontosat, ami szintén kiderül ebből a történetből:

PR-szolgáltatásunk többet is hoz, mint cikközönt! >>

 

Hogyan lesz Magyarországon valakiből híres randihelyszín specialista? Pataki Nóra története az ékes bizonyíték arra, hogy nem csak filmekben létezik az elszántság, a szakma iránti rajongás és az ennek köszönhető egyértelmű siker, hanem bizony a való életben is!

Megmutatjuk a siker kulcsát! >>

 

Amikor sikersztori lesz egy együttműködésből, az nemcsak az ügyfelünket, hanem minket is igazol.

Mátrai Mariann, a céges ajándékok szakértője óriásit tarolt a médiában egy ütős PR-cikkel.>>

 

Ha egy jó szakember sikeres vállalkozást szeretne, akkor nem csupán a szakmájához kell értenie, hanem a vevőkhöz is, a leendő ügyfelei nyelvén is. Számos példa van ugyanis arra, főként a sokéves felkészülést, komoly műszaki ismereteket igénylő területekről, hogy ezek mesterei a felhalmozott tudásuk bűvöletében megfeledkeznek a közérthető kommunikáció horderejéről.

Rezsnyák Péter kivitelező építész PR-hadjárata!>>

Számunkra nincs olyan egzotikus terület, amelyről ne tudnánk érdekesen és figyelemfelkeltően írni. Minél szokatlanabb a téma, annál izgalmasabb a kihívás. PR-cikkeink ennek köszönhetően maratont futnak a sajtóban, mert mi mindenben meg tudjuk látni, és ami még fontosabb, a médiával is meg tudjuk láttatni a fantáziát.

Nem mindennapi eredmény: így lett médiahírré a Kovi-Kő Térkőgyár! >>

 

A legújabb PR sikersztori főszereplője Sólyom Judit klinikai és mentálhigiéniai gyermek- és ifjúsági szakpszichológus, gyógypedagógus, köznevelési szakértő, aki maga is meglepődött, hogy milyen messzire juthat egy jól célzott PR-cikkel.

A témának jelentős hírértéke van. Már csak egy könnyen értelmezhető, ugyanakkor szakmailag kifogástalan szöveget kellett írni belőle. A nívós médiaorgánumok ugyanis megkövetelik a minőséget.

Ha minden összeáll, a sikersztori sem marad el!>>

 

PR sikersztori a pénzügy és a személyi bankárok világából.

A PR sikered nagyrészt a Te elhatározásodon múlik.

Mutatjuk, hogyan lehetséges!>>

 

Újabb PR-cikkünk ért el kimagasló eredményt. A legújabb média sikersztori főszereplője a vámügyintézési, szállítmányozási és raktározási területen 1998 óta élvonalban lévő Rosas Logisztikai Kft.

Így lesz egy cikkből PR sikersztori!>>

 

Bocsi Viki táplálkozási szakértő egy sokak számára érdekes és rendkívül hasznos témával tarolt a médiában.

PR sikersztori következik.>>

 

Egy jól megírt PR-cikk hatalmas utat járhat be. Az azonban, ami a Mapeinek írt legutóbbi PR-cikkünkkel történt, még minket is meglepett.

Sikersztori lett a javából!>>

 

18 megjelenés és 3 millió Ft + áfa médiamegjelenési érték egyetlen cégnek! A MASC Kft. számára írt PR-cikkünk impozáns mérlege.

De egy jól megírt cikk és egy remekül kiválasztott téma nem csak a nyomtatott sajtóban érdemel helyet magának.>> 

 

Egy PR-cikk, ami mindent megváltoztat – sikersztori

„Nagyon kellemes beszélgetés volt a Heti TV-ben” – mesélte a legújabb sikersztorink főszereplője, Diaconescu Gabriella élet-rendbehozatali tanácsadó, tréner, előadó.

Hogyan jutott el számos online médiamegjelenésig és a tv-s szereplésig?

A folytatásból kiderül!>>

 

A sikersztori folytatódik! Pataki Nóra randihelyszín specialista nemrég egy tv-műsor vendége volt. Hogy hogyan jutott el idáig?

Tudd meg most!>>

 

A nyomdaiparban dolgozók és vállalkozók feladata igencsak megnehezedett a koronavírus-járvány megjelenése óta. Hiszen a nagy rendezvények és konferenciák sorra lemondásra kerültek, vagy átszerveződtek a virtuális térbe.

Egyik pillanatról a másikra már nem volt szükség molinókra, plakátokra, tájékoztató füzetekre és egyetlen olyan nyomdai kiegészítőre sem, amely a nyomdák nagy részének a megélhetés alapjait szolgáltatta. 

A PR-nak ilyenkor még fontosabb szerepe lehet, mint az általános online hirdetéseknek, hiszen az ismertség most akár életmentő is lehet ebben az üzletileg is nehéz időszakban.

Itt megtudhatod milyen erővel is rendelkezik egy jó PR!>>

 

Amikor a következő sikersztori főszereplője megkeresett minket, még nem tudtuk, hogy egy olyan sportág, mint a hőlégballonozás mekkora érdeklődést generálhat a média részéről.

Minden a Unique Ballonsport Club számára írt PR-cikkünkkel kezdődött…>>

 

A PR megjelenés a gasztronómia világában is rendkívül fontos, hiszen igen nagy a verseny az éttermek, a kifőzdék, a gyorsbüfék piacán, főleg a belvárosban! Az ember, ha megéhezik, akkor a hozzá legközelebb eső street foodost vagy gyorskifőzdét fogja választani, szinte gondolkodás nélkül, az ottani illatokra és benyomásokra hagyatkozva. 

De mi van akkor, ha azt mondjuk, hogy igenis lehet egy sokkal tudatosabb kiválasztási folyamat részese egy belvárosi étkezde is, főleg, ha annak kiváló híre van a környéken.

Ismerd meg az egészséges gyorsétkezde PR tarolásának kulcsát!>>

 

Webshoplogisztika?! Így elsőre furcsán hangzik, de talán egy tizedmásodperc is elég ahhoz, hogy az ember a fejéhez kapjon. Tényleg! Hát a webshopok nem is működhetnének megfelelően és folyamatosan vezényelt logisztikai folyamat nélkül.

No de hogyan lesz PR megjelenése több, mint 17 médiumban egy ilyen szolgáltatással foglalkozó cégnek?

Máris elmeséljük Neked!>>

 

A PR megjelenés akkor is fontos, ha a vállalkozásod tematikája annyira „háttérmunka”, hogy szinte senkiben nem merül fel a gondolat, hogy ezt reklámozni kéne!

 Váczi Tünde, a RAAB Tűz- és Munkavédelmi Szaküzlet ügyvezető igazgatója,  PR sikerének kulcsát a mi kezünkbe adta, a Langmár Kommunikáció csapata pedig élt a kiváló lehetőséggel.

Hogyan lehet elérni, hogy a munka- és tűzvédelem témája médiahírré váljon?

 

Itt eláruljuk a titkot!>>

 

A PR-sikerek hatalmas előrelépést jelenthetnek számodra, amennyiben cégtulajdonosként azért küzdesz, hogy kiemelkedj a tömegből és hallasd a hangod az elképesztően nagy reklámzajban.

Kíváncsi vagy rá, hogy lesz sikersztori egy PR-cikkből?

Tarts velünk, már mutatjuk is!>>

 

18 megjelenés és 3 millió Ft + áfa médiamegjelenési érték egyetlen cégnek!

Most leesett az állad, igaz? Pedig számodra sem lehetetlen! Azonnal mutatjuk, hogy mire van szükség hozzá! 

Figyelem, egy újabb sikersztori következik!>>>

 

A Nóra által megálmodott tokeletesrandi.hu, Magyarország első randihelyszín-ajánlója kipróbált, különleges és kifejezetten randizásra termett helyszíneket ajánl, nem csak fiataloknak! 

Hogyan lesz egy álomból rendszeres médiaszereplés?>>

 

 

Mert a jó PR bizony hegyeket mozgat meg.

Ezt mi sem bizonyítja jobban, mint egy folyamatosan pörgő vállalkozás egy, a koronavírus-járvány miatt megtépázott ágazatban. Tarts velünk és ismerd meg a legújabb sikersztorinkat!

A PR siker titka, avagy így csináljuk mi>>

 

Amikor egy társadalmilag jelentős, sokakat érintő témáról van szó, különösen fontos, hogy a megfelelő időben a megfelelő csatornákon keresztül minél több potenciális érdeklődőhöz eljusson. Például az ország legnagyobb kereskedelmi rádiójának két adásába is, vagy a célcsoport által olvasott magazinba, a Glamourba.

Így jut be a rendezvényed az országos rádióba>>

 

Az ügyfél-elégedettség követése a Langmár csapatában alapvető. Folyamatosan figyelemmel kísérjük partnereink igényeit, együtt vitatjuk meg a célokat, hogy sikeres marketingkommunikációval és szövegírással támogathassuk tevékenységüket.

Így motiváltuk szövegírás szolgáltatásunkkal ügyfelünket>>

Langmár Kommunikáció sikersztori

Nemrégiben új szolgáltatással, PR-cikk írással bővült a Langmár Kommunikáció kínálata. Ennek egyik célja, hogy felkeltse az érdeklődést egy-egy cég vagy esemény iránt. A legújabb PR-cikkünk pedig igazi sikersztori lett.

PR-cikkünk mindössze 24 óra alatt 40 különböző médiumban jelent meg>>

Mindössze 2 hét alatt közel 900 feliratkozót sikerült hozzunk a Yutipetnek: olyan érdeklődőket, akiknek ezután célzottan küldheti üzeneteit a cég, és az eladásait növelheti annak köszönhetően, hogy úgynevezett „forró jelölteket” ér el, akiknek a részéről a termékekre valós kereslet van.

Így mozgattuk meg a tömegeket: a Yutipet sikersztori>>

Online kommunikáció sikersztori: Plasmatech

Lézervágás, lángvágás saját lemezárukészletről, élhajlítás és hegesztett szerkezetek, némi felülettisztítással megspékelve. Hogyan lehet ezt jól eladhatóvá, kívánatossá tenni a célközönség számára?

Online marketing eszközök sikersztorit írnak: a Plasmatech megcsinálta>>

Langmár Kommunikáció sikersztori: Mapei

A több millió eurós forgalmú világcég, a Mapei statisztikamenedzsmentre alapozza a cégvezetési, az üzleti és a döntési folyamatait. Ez azt jelenti, hogy nem vélekedések és benyomások, hanem kizárólag statisztikai számok alapján döntenek. Mi remekül együtt tudunk dolgozni az ilyen cégekkel, mert mérnöki pontossággal szeretünk gondolkodni az üzleti kommunikációról. Ezért azok, akik számok alapján szeretnek dönteni, előszeretettel választanak minket.

Olvasd el, hogyan értékeli a Mapei PR-osztályának vezetője a munkánkat>>

Online marketing sikersztori: Hírös Agrária

Ezzel a kiváló céggel azért sikerült ennyire jól egymásra találnunk, mert hasonló értékeket vallunk. A Hírös Agrária szállítási pontossága és az ügyfelekkel való bánásmódja kiemelkedő. Mi is ugyanúgy valljuk, mint ők, hogy az ügyfél nem egy Excel-táblázatsor, hanem személyes törődést, szívvel-lélekkel végzett munkát igényel, amit a kecskeméti és bajai telephelyű mezőgazdasági vállalkozás is folyamatosan biztosít a magyar gazdák számára.

Hogy miben segítünk nekik? Olvasd el itt>>

Scroll to Top