ONLINE MARKETING TÁMOGATÁS CÉGEDNEK

Nyújtózz ki, és lazíts! A weboldalad éjjel-nappal elad helyetted emberi beavatkozás nélkül is. Te nyugodtan pihenhetsz, vagy dolgozhatsz a céged más területein.

De vajon mi kell ahhoz, hogy ilyen önműködő bevételgenerátor legyen a honlapod?

Ezt a kérdést válaszolja meg neked az általunk nyújtott online marketing tanácsadás. Nem kell „imádnod” a kritikát ahhoz, hogy érdemes legyen a kommunikációs szakértőnkkel átnézetned a honlapodat. Mert a cél nem az, hogy porba döngüljük, hanem hogy azt erősítsük nálad, ami a legjobban működik.

Ennek érdekében nem általánosságokról fogunk beszélni, hanem személyre szabott, konkrét ötleteket és teendőket javasolunk számodra az egyik legértékesebb szolgáltatásunk, az 1 órás online marketing tanácsadás során. 

A konzultációt követően önállóan is alkalmazható receptet kapsz az üzleti kommunikációd felpezsdítésére, és látni fogod azokat a fejlesztési irányokat, amerre valóban érdemes elindulnod, ha előkelőbb Google-helyezést és több ügyfelet szeretnél.

Online marketing tanácsadás, hogy ügyfélcsap legyen a honlapod

Tuti, hogy a leendő vásárlód előbb az interneten tájékozódik a területedről, mielőtt döntene. Ahhoz, hogy megfogd, és ne a konkurenciádhoz menjen, nem a méregdrágán fizetett reklám kell, hanem előkelőbb Google-helyezés.

A semlegesnek gondolt keresőmotorban az emberek jobban bíznak, mint a csillogó-villogó bannerekben, harsány reklámfelületekben. Mert a mai vásárló önállóan szeret tájékozódni, úgy, hogy a kérdését beírja a keresőmezőbe. Nos, ezért érdemes előrébb kerülnöd a találati listán, hogy az elsők közt legyél, akik a problémájára megoldást kínálnak.

Több látogató a weboldalon: nagyobb bevétel

Nem kell hozzá a valószínűségszámítás mesterének lenned, hogy munkára fogd a nagy számok törvényét.  A törvény azt mondja ki, hogy egy kísérletet sokszor elvégezve az eredmények átlaga egyre közelebb lesz a várt értékhez. Magyarul: ha többen érkeznek honlapodra, akkor rövid időn belül megnő a profitod. Feltéve, ha az online marketing tanácsadás alapján kiküszöbölted a gyakran előforduló vásárlásgátló tényezőket, zavaró hibákat.

Mit hoz neked a konyhára ez a személyes konzultáció?

A válasz egyértelmű: új ügyfeleket a Google által. Több mint 7 éve, a jelenlegi formában 2008 óta foglalkozunk ezzel a nemes céllal: a partnerünk termékét, szolgáltatását vonzóvá tesszük azzal, hogy érthetőbben kommunikáljuk az erősségeit. Ügyfelünk portékáját annak legszebb fényében, úgy mutatjuk be a célközönségének, hogy erre a fizetőképes, minőségi vevő (a vágyait és problémáit felismerve) vásárlással reagál.

Online marketing tanácsadás, hogy ügyfélcsap legyen a honlapod

Az 1 órás online marketing tanácsadás során üzleti kommunikációs szakértőnk, Langmár Zsuzsanna 15 szempont alapján fogja átnézni a jelenlegi honlapodat. Miután előzőleg kiértékelte online üzleti kommunikációdat, Skype-on (vagy telefonon) egy kellemes és hasznos beszélgetést fogtok folytatni arról, hogy miként növelheted az eladási statisztikáidat.

Zsuzsával társalogva az idő gyorsan repül! De 60 perc után biztosan tudni fogod, hogy mik a varázsszavak, amiket használnod kell, és pontosan milyen területeket kell fejlesztened ahhoz, hogy lényegesen megnöveld a weblapod látogatottságát – és ezzel az eladásaidat.

Mindez csupán nettó 25 000 Ft-os befektetést igényel részedről. Ezért az árért pontos, személyre szóló cselekvési tervet kapsz, ami egyszer és mindenkorra eligazít az online üzleti kommunikáció agyonbonyolított és túlködösített területén.

Rendeld meg itt a személyes online marketing tanácsadást:

Miért ennyire alacsony az online marketing tanácsadás ára?

Mert jelenleg nagyon sok vállalkozó fejében zűrzavar van az üzleti kommunikáció terén. Nekünk az a küldetésünk, hogy ebben segítsünk a cégeknek, mert a kommunikáció a mi szenvedélyünk. Erről blogolunk 2008 óta többezer embernek, erről írunk cikkeket havonta 8-10-szer a médiába. Erről tartunk előadásokat és tréningeket, és ezt kínáljuk az ügyfeleinknek is. 

Nem az a célunk, hogy megmutassuk neked, hogy ez egy olyan bonyolult terület, hogy még az alapszavakat sem érted benne. Meggyőződésünk, hogy csak azok az elméleti szakemberek burkolóznak szakszavakba, akik őrizni akarják egy terület titokzatosságát, mert maguk sem képesek átlátni a lényegét és az összefüggéseket. 

Ezért a 25 000 Ft-os online marketing tanácsadás során érthetően és egyszerűen, gyakorlatiasan eligazítunk ezen a teljes szakterületen.

Na és az eredmény? A statisztikák azt mutatják, hogy átlagosan 20-30%-kal tudjuk  javítani az aloldal eredményességét (konverzióját), ha követjük az 1 órás online marketing tanácsadás során előírt gondolati láncot. 

Ez az a bizonyos bevételgenerátor weblap, amiről minden vállalkozó álmodik!

Személyes online marketing tanácsadás rendelés:

Mit mondanak erről az 1 óráról az eddigi ügyfelek?


Személyes konzultációt kértem Zsuzsitól induló marketing tevékenységünkhöz. „Csak” két dologban segített: abban amit megkérdeztem és abban, amit meg sem tudtam még fogalmazni. Az egész csapat profi, céltudatos és figyelmes. A szerződéssel kapcsolatos kérésem kezelése megerősített benne, hogy nem csak mások helyett kommunikálnak szuperül! Várom a közös munkát!
GELB TAMÁS, Ufleet Kft.


A könyvem FB-hirdetéseinek beindításához kaptam röpke 60 perc alatt egy teljes menetrendet. Gyakorlati szempontú, azonnal használható tippeket arra vonatkozóan, hogy milyen jellegű hirdetéseket célszerű futtatni, hogyan érdemes célozni, hogyan kezeljem a költségkereteteket, hogyan kell tesztelni és mérni az egyes hirdetések eredményességét és ezek alapján hogyan kell majd optimalizálni a hirdetéseket. Amire nem gondoltam, hogy meg kellene kérdeznem, arra is felhívták a figyelmem. Nagyon profi, összeszedett, világos, lényegre törő konzultáció volt, aminek a végén úgy álltam fel a notebook mellől, hogy egy pontos listám volt arról, hogy mit és hogyan kell tennem.
RÓTH DÉNES, tolvajacegedben.hu/


Zsuzsa a legjobb szövegíró és az egyik legmegbízhatóbb ember, akit ismerek.
GOLDMANN DÁVID, hun2.org/blog


Nagyon elégedett vagyok. Felkészültségük kifogástalan. Sok olyan dologra hívta fel a figyelmemet, ami fölött elsiklottam. Ezt még idejében ki kell tudjuk javítani. Hasznos volt számomra ez a konzultáció.
WINDTNÉ BOZOR ZSUZSANNA, Wicorp Kft.
 

Megbeszélésünk során csupa olyan dolog hangzott el, melyek egyenként is nagyon fontos szerepet játszanak a jövőbeni elképzeléseinkben
Személyedben egy olyan szakembert ismertünk meg, aki magabiztosan mozog ezen a területen. Meglátásunk szerint a Ti szakmai közreműködésetek rengeteg gondot és terhet venne le a vállunkról.

ZACHÁR ZSOLT, Ezüst Kaméleon Kft.
 

Tök jó volt ránézni egy kicsit kívülről és stratégiai nézőpontból a dolgainkra. Megerősített, felhívta a figyelmet a hiányosságainkra. Reményt adott, hogy egy átgondolt marketinget fogunk a jövőben csinálni a mostani ösztönös helyett.
PIROSKA GYULA, www.seminarconsulting.hu


Zsuzsához fordultam egy problémámmal, mert szakértői segítségre volt szükségem egy fontos döntéshez. Még aznap elindított egy olyan csapatmunkát, hogy csak ámultam. Rajta kívül két kollégája is elkezdett dolgozni a döntéshez szükséges információk begyűjtésén és elemzésén. 
A Skype csoportkonferenciára már minden elő volt készítve, és negyedóra alatt elvitt a megoldásig, amire sose jöttem volna rá magamtól.
Zsuzsa! Miért nem találtam Rád már korábban?
 
KÖRTVÉLYESI HAJNALKA, 101onlinenemet.hu

Többet szeretnél megtudni az online marketing legjobban bevált fogásairól?

Online marketing nélkül akár le is húzhatja a redőnyt az a cég, amely nem juttatja el az üzenetét az ügyfeleinek. Most kell még nagyobb hangsúlyt fektetni az online jelenléted megerősítésére, hogy minden nehézség ellenére talpon tudj maradni.

Milyen online marketing eszközöket ajánlunk számodra?

Alább a teljesség igénye nélkül olvashatsz a legjobban bevált online marketing kellékekről, amiket bűn nem használni, mert ha figyelmen kívül hagyod őket, napról napra bevételtől esel el.

Online marketing eszközök

Tedd rendszeressé a Facebook-kommunikációdat!

Ha folyamatosan jelen vagy a közösségi médiában, azzal bizalmat építhetsz magad iránt. Biztos lehetsz benne, hogy a Te leendő vevőid is használják a Facebookot, és ezen a felületen is utána fognak nézni a cégednek, mielőtt a vásárlás mellett (vagy éppen ellene) döntenének.

A közösségi média nem a kemény eladás terepe. Itt a terméket az ügyfélre „rátoló”, tukmáló eladás nem működik. Egészen más az, amire hasznos lehet. Mégpedig a közönséged megpuhítása, megismerése, az irántad való rokonszenv felkeltése.

Itt nem csupán a kommunikáció mennyisége, hanem a minősége, tehát a kommunikáció irányai is fontosak. Konkrétabban: kétirányú kommunikációt kell fenntartanod, beszélgetésbe kell bocsátkoznod a célpiacoddal. Ehhez azonban rendszeresen olyan bejegyzéseket kell megjelentetned, amelyek felkeltik az érdeklődést és arra késztetik az érdeklődőket, hogy kérdezzenek, hozzászóljanak, reagáljanak

Bízd a céged Facebook-kommunikációját olyan szakemberekre, akik pontosan tudják, mire harapnak rá a vevőid!

Miért tud hatékony lenni a hírlevél?

Hírlevelezz, és számíthatsz a válaszra!

Egyszerű, de sokak számára nem eléggé nyilvánvaló: ahhoz, hogy vásárlás legyen a sztori vége, előbb el kell érned a vevőt. Ezt egy klasszikus online marketing eszközzel, a hírlevéllel teheted meg a legkönnyebben.

Miért tud ennyire hatékony lenni a hírlevél? Mert ez az üzenet egyenesen a célban landol, személyre szólóan tud hatni. Gondolj csak bele: a kiszemelt jelölt postaládájában köthet ki a promóleveled, egy olyan közegben, ahol a legfontosabb, személyes és szakmai ügyeit intézi a nagyvilággal. Ennek köszönhetően a személyes, közvetlen kommunikáció hangulatát tudod biztosítani, és ideális feltételek közt mutathatod be az ajánlatodat.

De vigyázat! Csak csínján a címzettekkel! A legjobb megoldás az, ha a saját listádra küldöd a promóciós leveleket, és soha, semmilyen körülmények között nem szabad spamelned, mert az visszafelé sül el, és a vége a letiltás, a márkaneved rombolása lesz. Saját listát érdemes építened és gondoznod, mert akkor a céged iránt valóban érdeklődő személyeknek kommunikálhatsz, míg egy vásárolt lista sokszor csupán különféle cégek online elérhetőségeinek gyűjteménye lesz, de lehet, hogy ezeknek a címzetteknek az ajánlatod nem is érdekes.

Hogyan csináld? A legjobb stratégia az, ha valamilyen díjmentes tartalommal, letölthető ajándék tudásanyagokkal előbb ráveszed az embereket a feliratkozásra. Készíttess a weblapodra ilyen infóanyagokat: e-könyvet, letölthető tanulmányt, hasznos videósorozatot stb., és a tartalomért cserébe megkaphatod az érdeklődőktől az e-mail-címüket, amit manapság mindenki igyekszik rejtegetni, hogy ne teljen meg levélszeméttel a postaládája.

Blogolj rendszeresen!

Blogolj rendszeresen, hogy vonzó legyen a weboldalad!

Tapasztalatból beszélünk. Mi 2008 óta blogolunk, és a saját tudástárunkban már több, mint 1300 cikket olvashatnak az érdeklődők ‒ miközben ügyfeleinket ennél még több értékes tartalommal támogattuk abban, hogy előkelőbb Google-helyezést érjenek el.

Ha blogot kezdesz működtetni, azzal máris gondoskodtál arról, hogy tartalmas legyen a weblapod, mind az érdeklődők szemszögéből nézve, mind az internetes keresőmotorok számára, hiszen a robotok és a felhasználók egyaránt a rendszeresen frissülő oldalakat részesítik előnyben. 

A szövegírás, a blogolás növeli a szakértői státuszodat, mert a cikkek megjelentetésének köszönhetően kiemelkedsz a piacon, ahol sokan akarnak eladni. Elérheted, hogy Rád ne pusztán értékesítőként tekintsenek, hanem profi tanácsadóként, akinek a kisujjában vannak a szakterületével kapcsolatos tudnivalók, és azokról szívesen, lelkesen és értelmesen kommunikál az embereknek. Nincs is jobb módja a bizalomépítésnek, mint ennek az online marketing eszköznek a használata!

Online marketing - értékesítési szöveg

Győzd meg a látogatókat tartalmas értékesítési szöveggel!

Bármely valamirevaló honlapon meg kell hogy jelenjen a cég ajánlata annak lehetséges legjobb, legmeggyőzőbb formájában. Mivel egy-egy látogató átlagosan kb. 7 másodpercnyi időt tölt el egy érkezőoldalon, így ennek az oldalnak a legfontosabb célja, hogy EGY olyan ütős ajánlatot fogalmazzon meg, amellyel a látogató további érdeklődését hasznot hozóan zárja, és lehetőleg ráveszi az online rendelésre. Ezért az ideális érkezőoldal minden egyes eleme közelebb visz a vásárlási döntéshez, és az összes eleme úgy van összerakva, hogy ennek a célnak a megvalósulását szolgálja.

Milyen elemekből áll egy hatékony érkezőoldal?

Megnyerő, bizalmat ébresztő már a címe is, amely olyan kijelentést fogalmaz meg, amivel a célközönség minden egyes tagja egyet tud érteni. Lehet ez egy figyelemfelkeltő kérdés, ami a megcélzott olvasókat a problémájuk kapcsán leginkább foglalkoztatja, vagy a termék legfontosabb előnyeit hangsúlyozó mondat, amely tálcán kínálja a megoldást a legfőbb problémára, ami a látogatókat foglalkoztatja. Vajon miben vagy más, azaz mivel nyújtasz többet, mint a konkurencia?

Mindenképpen kellenek olyan elemek, amelyek a céged iránti bizalmat táplálják, és megerősítik, hogy az ajánlatod komoly és értékes. Említheted a szakmai tapasztalatodat, a díjaidat, a médiamegjelenéseidet. De még ezeknél is meggyőzőbb, ha átadod a szót a régebbi ügyfeleidnek, akik a saját szavaikkal ecsetelik a cégeddel kapcsolatos tapasztalataikat. 

A legfontosabb azonban, hogy ne énközpontú legyen az online marketing, hanem az olvasó szempontjából, sőt: legtöbbet az olvasódról írj. A célszemély akkor fog igazán figyelni a szövegedre, ha felismeri benne önmagát és a saját problémáit. Ez esetben úgy fogja érezni, hogy az értékesítési szöveg, a honlapodon megjelenített érkezőoldal pontosan hozzá szól, róla beszél. Ha jól eltalálod a problémáit, akkor szívesen veszi majd a tőled érkező megoldásokat is, és vásárlással fog reagálni.

Részletesebben is érdekel a téma? Sok hasznos infót találhatsz erről szövegírás tippjeink között.

Online marketing tudástár

Még többet szeretnél megtudni az online marketing legjobban bevált fogásairól?

Tudástárunk előtted is éjjel-nappal nyitva áll. Tallózz kedvedre a témába vágó legnépszerűbb cikkeink közt!

Miért nagyszerű eszköz számodra a tartalommarketing

enlightened Az emberek nem szeretik, ha eladnak nekik, ők vásárolni szeretnek. Na de hogyan adj el valamit úgy, hogy nem nyomulsz? Erre tökéletes megoldás az értékes tartalomra építő online marketing. A legfontosabb csatornák, amiket erre használhatsz, a blog, a hírlevél, az e-könyv vagy újság, a közösségi oldalak, a fórumok. Olvass minderről bővebben itt:

Miért nagyszerű eszköz számodra a tartalommarketing>>
Vállalkozóként mennyire kell jelen lenned a Facebookon
enlightened A magyar vállalkozók közül többen vannak jelen a közösségi médiában magánszemélyként, mint céges oldallal. Ám azzal, hogy valamelyikük cégként jelen van, csak annyit mondtunk, hogy elkészítette a vállalkozása oldalát, kitöltötte a profilját. Egyszóval rendelkezésre áll a felület, csakhogy még nem feltétlenül sikerült azt az online marketingjének a szolgálatába állítania. Miként éri meg használni a Facebookot vállalkozóként? Itt megtudhatod:

Vállalkozóként mennyire kell jelen lenned a Facebookon>>
Okos célállítás, hogy sikeres legyen az idei marketingterv

enlightened A legfontosabb, hogy legyen valamilyen terv a marketinghez, még akkor is, ha nem valósul meg maradéktalanul. Lehet, hogy találkoztál már a SMART betűszóval, amely Specifikus (= pontos), Mérhető, Akcióvá alakítható, Realisztikus, Temporális (= időhöz köthető) célállítást javasol. Ennek a gyakorlati alkalmazásáról olvashatsz bővebben itt:

Okos célállítás, hogy sikeres legyen az idei marketingterv>>

Mikor érdemes elgondolkodnod azon, hogy marketing szolgáltatót válts

enlightened Különösen most, a zűrzavaros időkben létkérdés bármely vállalkozó számára, hogy a marketingcég, amellyel dolgozik, hatékonyan támogassa az értékesítési folyamatait. Van úgy, hogy ezzel látszólag minden rendben is van, de a felszín mögött olyan problémák húzódnak meg, amelyek miatt villámgyorsan váltani kellene. Nézd meg, mik az árulkodó jelek, és dönts időben, mert a talpon maradás kulcsa a jelenlegi helyzetben a profi üzleti kommunikáció:

Mikor érdemes elgondolkodnod azon, hogy marketing szolgáltatót válts>>

Örökzöld marketing eszközök

enlightened Melyik a legtöbbet reklámozott mosópor? Hát a hagyományos! smiley Mindegyik reklám ezt szidja – ezért folyton a „hagyományos mosóporról” esik szó. Pedig ez az „újdonságra való hivatkozás” ősrégi logikai hiba. Annyira régi, hogy latin neve is van: argumentum ad novitatem. A „valami azért jó vagy jobb, mert új” az egyik leggyakrabban visszatérő gondolat a reklámokban. De ami magát a marketinget illeti, a klasszikus eszközök néha jobban működnek. Nézd csak:

Örökzöld marketing eszközök>>

Az 5 legfontosabb ok, amiért érdemes ránk bíznod a marketingedet

Nem kenyered az online marketing? ĺme az 5 legfontosabb érv, amiért érdemes ránk bíznod!

Nem szükséges átképezned magad marketingessé vagy szövegíróvá, mert már van saját, becsületes szakmád, amelynek mestere vagy. Ha így gondolod, akkor inkább bízd ránk az online marketingedet, és ez alatt az idő alatt foglalkozz inkább a szakmáddal, és így mindenki azt csinálja, amit imád!

Az 5 legfontosabb ok, amiért érdemes ránk bíznod a marketingedet:

1. Kommunikációd rendszeressé válik. Megírjuk weblapodra az értékesítési szövegeket, vezetjük a blogodat. Ez állandó online jelenlétet biztosít számodra, ami a jó PR alapja, mert tartalommarketing és rendszeres szövegírás nélkül ma már nincs eladás.

2. Segítünk felmérni a piaci igényeket, és javítjuk a közösségi oldalakon való jelenlétedet. Egyre többen fognak beszélni az oldaladról, a közösségi oldaladon is. A több látogató pedig többet is vásárol.

3. Megírjuk és ki is küldjük a hírleveleidet. Megszerkesztjük és futtatjuk a hirdetéseidet. Ennek a lézerpontos célzásnak köszönhetően az eladási statisztikáid rohamtempóban fognak növekedni.

4. Ha már a statisztikáknál tartunk: mérőszámok alapján, részletesen elszámolunk a munkánk eredményeivel. Együtt kielemezzük, megbeszéljük az elért hatást. Velünk nem megérzésekre és sejtésekre, hanem biztos adatokra fogsz alapozni.

5. Akár egy dinamikusan fejlődő piacon is versenyelőnyre tehetsz szert, mert segítünk Neked a lehető legtöbbet kihozni a legfontosabb online értékesítési csatornádból, a weboldaladból.

Hogyan indulj el a nagyobb bevétel felé? Az első lépés: kattints, és kérj személyre szóló online marketing tanácsadást itt!

Személyre szóló online marketing tanácsadás

Hogyan profitáltak eddigi ügyfeleink az online marketing szolgáltatásainkból?

Olyan lett a sales oldal, amilyet vártam, nagyon jó munka! Mindenről pontosan, érthetően tájékoztatott, nagyon kedves, sok hasznos tanácsot adott!

Bujáki Kriszti
Ugrálóház Kft.

Szerencsésnek érezzük magunkat, hogy megtaláltuk Zsuzsát és rábíztuk a baba bónusz hírlevelek szövegírását. Nagyon nagy terhet vett le a vállunkról, mindig pontosan határidőre elvégzi a rábízott feladatot, és az általa megírt szövegek pont olyanok, amilyennek kigondoltuk őket. Nincsenek többkörös javítások, gyorsan, gördülékenyen megy a munka. Köszönjük, és remélem, még sokáig fogunk együtt dolgozni!

Hajduvári Szilvia
dm Magyarország
www.dm-drogeriemarkt.hu

Ez a második év, hogy a Langmár Kommunikációval dolgozunk együtt. Nagyon szeretek velük dolgozni, mert rugalmasak, határidőre, a megbeszéltek szerint készülnek el a cikkek és a hírlevelek, pontosan úgy, ahogy az korábban le lett egyeztetve. Nikivel, a kapcsolattartónkkal nagyon jó kapcsolatban vagyunk, kölcsönösen segítjük egymás munkáját. Bármi, amit kérek, akkor és olyan minőségben készül el határidőre, ahogy azt megbeszéltük. Ha bármit módosítani kell, az is mindig elkészül. Nagyon jól, tervezhetően tudunk együtt dolgozni.

Mészáros Szilvia
PR osztály, PR osztályvezető 
MAPEI Kft.


Már sok szövegíróval dolgoztam, de egyik sem volt ilyen gyors, pontos és hatékony. Zsuzsára kifejezetten illik az a megjegyzés, hogy kiválóan lehet vele együttműködni. Igazi csapattárs. Mindig lehet rá számítani, ha megígér valamit, határidőre teljesíti. Ilyen partnerre vágyik egy projektvezető!

Gyurka András
Siker Konferencia Kft.

 

Azért szeretek a Langmár Kommunikációval dolgozni, mert a lényegre fókuszálnak, és tűpontosan céloznak. Könnyű velük együtt dolgozni, elérhetőek és készségesek, amikor szükség van egy gyors beavatkozásra. A konverzió növelése mellett csökkentették a Facebook-hirdetési költségeimet. Az e-ker konverziót 121%-kal, a webshop bevételét pedig 43%-kal növelték meg… és mindezt a három nyári hónapban érték el!

Panyi Zsuzsi
panyizsuzsi.hu

Scroll to Top