Online kommunikáció cégek számára

Online kommunikáció cégek számára

A céged fejlődhetne az online kommunikáció terén? Ajándék Kisokossal segítünk.

Ne aggódj, a kommunikáció, akármilyen fontos is az ügyfélszerzésben, nem volt érettségi tétel. Elfoglalt cégvezetőként nyilván nincs időd a legújabb marketingfortélyok után ásni az interneten. Nekünk van, hiszen ez a szakmánk. smiley

Ezért összeállítottunk egy marketing-magyar szótárat, hogy egy helyről tudj informálódni a témában.

Ez az ingyenes Online Kommunikáció Kisokos

Online Kommunikáció Kisokosunkban megtalálod az online marketinghez kapcsolódó legfontosabb kifejezések magyarázatát. Külön figyelünk arra, hogy megmagyarázzuk azokat az idegen szavakat, amikkel a marketing szakma dobálózik, de a vállalkozóknak nem mondanak semmit, mert nincs idejük 60 cikket elolvasni a témában. Így érteni fogod, mivel szédítenek, amikor angol szakszavakkal dobálóznak.

Ilyen információkat tudhatsz meg az Online Kommunikáció Kisokosból:

  • Mire tudod használni a canonical URL-t?
  • Mit mutat a CPC szám?
  • Olvasd el, mi az a kulcsszókutatás!
  • Kell-e Neked hashtag?
  • Miért kerülsz hátrányba, ha nem reszponzív a weboldalad?

Oké, tudjuk, hogy nem fogod minden hónap elsején izgatottan megnyitni az Online Kommunikáció Kisokos oldalát, hogy megnézd, milyen új kifejezések kerültek be. Ezért fel tudsz rá iratkozni, és e-mailben megkapod a friss definíciókat. 

Kérd itt a Kisokos frissítéseket, hogy mindig képbe kerülhess öt perc alatt:

Olvasnál hasznos cikkeket?

Ezek a blogbejegyzések érdekelhetnek üzleti kommunikáció témában:

Miért ne állítsd le a kommunikációdat válság idején?
Itt a koronavírus, nem tud úgy szolgáltatni a céged, mint korábban, úgyhogy megállítod a kommunikációt? Rossz ötlet. Nem kicsit, nagyon! Mutatjuk, hogyan csináld.

Hatékony kommunikáció, ami pénzt hoz
Itt jönnek azok a tanácsok, amiket Magad is elkezdhetsz megvalósítani, kommunikációs szakember bevonása nélkül. Akár érkezőoldal-szöveget írsz, akár hirdetést szeretnél feladni, először olvasd el tippjeinket.

Bevételnövelő kommunikációs terv okosan: SMART módra
Mik a kommunikációs terv írásának alapszabályai?
Az „okos” jelentésű SMART betűszó 5 szempontot ajánl, amire építheted a tervedet. Cikkünkből megtudod, melyek ezek a szempontok.

Miért buknak sokan az online kommunikáción?
Akár a weboldaladra érkező rekordszámú látogató ellenére is nulla lehet az eredmény, ha letesztelt webszövegekkel és értékes tartalommal teli weboldal helyett a fizetett hirdetéseket, a hagyományos ügyfélcsalogatást helyezed előtérbe. Nézzük meg ezt részletesen!

10 dolog, amit a vásárlóidról feltétlenül tudnod kell a sikeres online kommunikációhoz
3. dolog: Vevőid szeretik, ha adnak a véleményükre.
A vásárlóid éltetik az üzleted. Használj ki minden kommunikációs alkalmat, amikor megtudhatod a véleményüket – kérdőív, közösségi média, levelezés –, és bátran alapozz rájuk döntéseidben.

Ügyfélmegtartó kommunikáció egyszerűen
Kisebb erőfeszítés, és időben, pénzben egyaránt csekélyebb befektetés, ha a régi klienseiddel kiváló kapcsolatot ápolsz. Velük nem kell a nulláról indítanod minden tárgyalást, és nem kell kőkeményen megdolgoznod a figyelmükért. Elegendő „csupán” elevenen tartanod az érdeklődésüket. Cikkünkben mutatjuk a hogyant.
 

Mit mondanak azok, akik kommunikáció szolgáltatást vettek igénybe a Langmár Kommunikációtól?

Ez a második év, hogy a Langmár Kommunikációval dolgozunk együtt. Nagyon szeretek velük dolgozni, mert rugalmasak, határidőre, a megbeszéltek szerint készülnek el a cikkek és a hírlevelek, pontosan úgy, ahogy az korábban le lett egyeztetve. 
Nikivel, a kapcsolattartónkkal, nagyon jó kapcsolatban vagyunk, kölcsönösen segítjük egymás munkáját. Bármi, amit kérek, akkor és olyan minőségben készül el határidőre, ahogy azt megbeszéltük. Ha bármit módosítani kell, az is mindig elkészül. Nagyon jól, tervezhetően tudunk együtt dolgozni.

Mészáros Szilvia | PR osztály
MAPEI Kft.

Nagyon jók a szövegek, megkapok minden munkát, ha valamit korrigálni kell, gyorsan kész, és szuperül használható anyagokat tudunk kiküldeni.
Nagyon szeretek Ancsival együtt dolgozni. Stabilan, hatékonyan és megbízhatóan elkészülnek a feladatok. Óriási segítség. :)

Czire Csenge
Seminar Consulting Kft.

Gyors és pontos.
Készséges, mindig elérhető. Remekül végzi a munkáját Mariann.

Csitári István
KiwiSun

Niki rugalmas, gyors, kedves, támogató, azonos nyelvet beszélő.
Ötös fölé. ;)"

Fóris Tamás
Wellness Gate System Kft

Szerencsésnek érezzük magunkat, hogy megtaláltuk Zsuzsát és rábíztuk a baba bónusz hírlevelek szövegírását. Nagyon nagy terhet vett le a vállunkról, mindig pontosan határidőre elvégzi a rábízott feladatot, és az általa megírt szövegek pont olyanok, amilyennek kigondoltuk őket. Nincsenek többkörös javítások, gyorsan, gördülékenyen megy a munka. Köszönjük, és remélem, még sokáig fogunk együtt dolgozni!

Hajduvári Szilvia
dm Magyarország

Több vevő a Google-ből

Több vevő a Google-ből? Megoldás a profi online kommunikáció

Milyen a kommunikáció az oldaladon? Használod a közösségi médiát? Aknázd ki jobban a weboldaladban rejlő lehetőségeket. Garantáltan tudod még emelni a látogatószámot.

Ha szeretnéd, hogy weboldaladról több vásárló érkezzen hozzád, el kell érned, hogy a Google szeresse a honlapodat, így a Google keresési listájából elkezdenek áramolni feléd az érdeklődők és a potenciális vásárlók. Őket egy jó értékesítési stratégiával pillanatok alatt meg tudod fogni, ezért érdemes rájuk figyelni.

Több látogató a weboldalon nagyobb bevételt eredményez

Magyarországon is egyre több vállalkozó belátja, hogy ha hosszú távon növelni szeretné a bevételét, akkor első lépésben weboldala látogatottságán kell javítania.

A látogatottságnövelésre léteznek gyors módszerek, illetve olyanok, amelyekkel lassabban ugyan, de sziklaszilárdan bebetonozhatod magad a Google találati listájának elejére.

Tudod, mit kell tenned, hogy a Google új ügyfeleket hozzon számodra?

Ahhoz, hogy pontosan meg lehessen határozni, milyen stratégiával tudod a leghatékonyabban növelni weboldalad látogatottságát, először is ismerned kell a jelenlegi állapotot, hiszen csak így tudhatod, min kell sürgősen javítani. Ezután pedig csak meg kell tenned a szükséges lépéseket és fel kell készülnöd a látogatók fogadására.

A vállalkozók nagy többsége nem mélyül el a látogatottságnövelés tudományában, inkább profi szakemberekre bízza a feladatot. Vannak persze, akik maguk szerkesztik a weblapjukat – azonban ehhez is nagy segítség, ha feltérképezik weboldaluk állapotát. Ha nem tudjuk, hogy honnan jöttünk, akkor honnan tudhatnánk pontosan, hogy miként érhetjük el a céljainkat?

Online Kommunikáció Elemzés

Online Kommunikáció Elemzés, hogy a Google a Te barátod legyen, ne a konkurensedé

Ha sikeresen szeretnéd növelni a bevételedet a Google segítségével, az Online Kommunikáció Elemzés szolgáltatásunkat imádni fogod.

Célunk az Online Kommunikáció Elemzéssel, hogy felmérjük, mit kell tenned ahhoz, hogy a Google új ügyfeleket hozzon számodra.

Egy rövid Skype- vagy telefonbeszélgetés során megismerjük jelenlegi helyzetedet, majd feltárjuk azokat a lehetőségeket, amikkel előre tudsz lépni, megnövelve bevételeidet.

15 kulcsfontosságú kérdés az üzleti kommunikációdról

Ahhoz, hogy objektív képet kapj a jelenlegi helyzetedről, mindössze 15 kulcstényezőt kell megismerned. Ezek legtöbbjét speciális szoftverek segítségével megvizsgáljuk.

Az Online Kommunikáció Elemzés során profi munkatársaink megállapítják, milyen a weboldalad jelenlegi helyzete, illetve melyek azok a pontok, amiket javítva lényegesen magasabb látogatottságra tehetsz szert.

Az Online Kommunikáció Elemzés után biztosan tudni fogod:

  • mely kulcsszavakra érdemes előrébb kerülnöd a Google találati listájában,
  • hány oldaladon és milyen sűrűséggel szerepel a kulcsszavad,
  • hányadik oldalon szerepelsz jelenleg a kulcsszavaiddal a Google-ben,
  • milyen szavakra lenne érdemes AdWords hirdetési kampányt indítanod,
  • melyek azok a területek, amiket javítva lényegesen megnövelheted oldalad látogatottságát.



Szeretnéd tudni, hogyan törhetsz előre a Google találati listáján, hogy nagyobb bevételre tehess szert?

Rendeld meg azonnal Online Kommunikáció Elemzés szolgáltatásunkat, hogy minél előbb megtudd, mit kell tenned weboldalad látogatottságának növeléséért!

Az Online Kommunikáció Elemzés szolgáltatás csupán nettó 15.000 Ft-os befektetést igényel részedről!

Azért ilyen meglepően alacsony az ár, mert szeretném, ha minél több vállalkozó igénybe tudná venni, mivel mindenkinek elképesztően fontos tudnia, hogyan érhet el magasabb látogatottságot.

Az Online Kommunikáció Elemzés ára: 15.000 Ft + áfa

Rendeld meg a szolgáltatást most, és ismerd meg a weboldaladban rejlő lehetőségeket!

Mit mondanak azok, akik igénybe vették az Online Kommunikáció Elemzést?

Nagyon köszönöm a pozitív hozzáállást és a profi tájékoztatást. Mindenre kiterjedő felvilágosítást kaptam.

Buday Márti
Kapu-Centrum Kft.

Szerintem mindenre kiterjedő volt az átvilágítás, és még arra is figyeltek, hogy ha valamit nem értek, akkor érthetően elmagyarázzák. Köszönöm!

Dimitrova Dessislava
ALPHASONIC Kft.

Nagyon szimpatikus volt, hogy nem általános példákat, hanem a mi területünkön hasznosítható ötleteket vetettél fel. A felvázolt lépések sorozata, tanácsaid megerősítettek abban, hogy jó helyen keressük a megoldást, és egy profi, eredményorientált csapat segít majd céljaink elérésében. Biztosak vagyunk abban, hogy a közös munkának rövid időn belül kézzelfogható eredménye lesz. Köszönöm a tartalmas és hasznos beszélgetést!

Tóth Noémi
www.displayhaz.hu

Úgy érzem, jól felkészült csapat vagytok, részletekbe menően próbáltok az ügyfélnek segíteni. Rádöbbentettetek arra, hogy a sokéves honlapom a mai napig rengeteg segítségre szorul, azaz még mindig nincs készen. Remélem, az átbeszélt hibák javítása után a Google keresőben előre tudok majd lépni.

Owolabi Gabriella
nyarigyerektabor.hu

Nagyon elégedett vagyok. Felkészültségük kifogástalan. Sok olyan dologra hívták fel a figyelmemet, ami fölött elsiklottam. Ezt még idejében ki tudjuk javítani. Hasznos volt számomra ez a konzultáció.

Windtné Bozor Zsuzsanna
Wicorp Kft.
www.gyermekruhahaz.hu

Érthető, megfelelő részletességű, nem túl aprólékos volt az elemzés. Azonnal használható ötleteket, konkrét feladatokat is adott, ami lehetővé teszi a gyors és hatékony önálló fejlesztést. Kiválóan használható szolgáltatás, nagyon jó ár-érték aránnyal. Ajánlom minden weboldal-üzemeltetőnek.

Andor László 
sales-group.hu

Gyakorlatias weboldalelemzést kaptam, annak külön örülök, hogy írásban is megkaptam az elemzést, így nem kellett a jegyzetelésre figyelnem.

Laki Elvira
www.szamvitelsuli.com