üzleti kommunikáció

üzleti kommunikáció

Hogyan pörgessük fel az üzleti kommunikációt a nyári uborkaszezon után?

Beköszöntött az ősz, és vele együtt az őszi kampányok kérdése. Március óta sok víz lefolyt már a Dunán, és most szeptemberben sem árt, ha fel tudunk készülni néhány sarkalatos helyzetre. Mire gondolok? Az utóbbi hónapokban szinte minden iparágban bebizonyosodott, hogy mennyire fontos, hogy a weblapon fent legyen: mikor és hogyan dolgozunk, mit teszünk, hogy ki

Tovább olvasom »
üzleti kommunikáció

A 3+1 leggyakoribb hiba az üzleti kommunikáció terén

Az üzleti kommunikáció az évtizedek során borzasztó nagy változásokon ment keresztül. Egykor az óriásplakátok és a tv-reklámok voltak az egyedüli mód arra, hogy egy cég hírnevet és ismertséget építsen ki. Az internet megjelenésével és elterjedésével azonban egy új színtér rajzolódott ki, ami új szintre emelte a reklámpiacot. Ez pedig az online világ.  Facebook, Instagram, YouTube,

Tovább olvasom »

Konkurencia álarcban, avagy a rejtett versenytársak

Kicsit különösen hangozhat, de a konkurencia jót tesz egy vállalkozásnak. Az egészséges versengés fejlődésre ösztökéli a cégeket, nem hagyja leülni a menedzsmentet vagy a vezetőséget a „langyos vízbe”. De mi van olyankor, amikor annyira egyedi a szolgáltatásod vagy a terméked, hogy a környéken még csak híre sincs a konkurenciának? Olyankor érdemes tágítani a szemléletedet és

Tovább olvasom »
Scroll to Top