szövegírás

Amikor az idő érték: így motiváltuk szövegírás szolgáltatásunkkal ügyfelünket!

Az ügyfél-elégedettség követése a Langmár csapatában alapvető. Folyamatosan figyelemmel kísérjük partnereink igényeit, együtt vitatjuk meg a célokat, hogy sikeres marketingkommunikációval és szövegírással támogathassuk tevékenységüket. Azonban csak azokat az ügyfeleinket tudjuk maximálisan támogatni, akik önmaguk is minőségi munkát tesznek le az asztalra. A folyamatos fejlődés az esetükben nem egy kötelezően kipipálandó tétel, hanem életszemlélet. Állandóan keresik,

Tovább olvasom »

Mennyire fontos ma a marketing szövegírás? – Videó

Manapság az emberek 95%-a információt keres a világhálón, és csupán 5%-a akar vásárolni. Ha te is meg akarod erősíteni a marketing folyamatokat a cégedben, akkor neked is szükséged van olyan marketing szövegekre, amelyek ebben támogatják a vállalkozásodat. A professzionális szövegírás pótolhatatlan egy kimagasló eredményeket felmutató cég életében. Erről beszélek részleteiben az alábbi rövid videóban. Ha

Tovább olvasom »

Hogyan erősíti az értékesítést a szövegírás?

A szövegírás, a tartalmak rendszeres megjelentetése a weblapodon az eladást megalapozó legfontosabb tényező. Tudnod kell, hogy azok az érdeklődők, akiket bármilyen módszerrel (például hirdetéssel vagy Facebook-posztokkal) a weblapodra tudsz vonzani, csak akkor fognak eléggé megbízni benned ahhoz, hogy vásároljanak, ha valódi szakértőként tekintenek Rád, aki tudását akár díjmentesen is a rendelkezésükre bocsátja, vagyis előbb ad

Tovább olvasom »

Pénztárcanyitó szavak: szövegírás tippek leendő mestereknek

A szövegírás napi gyakorlatából (és nem a gyorsan elavuló tankönyvek tanácsaiból) érdemes kiindulnod, ha mesterré szeretnéd fejleszteni magadat ezen a profithozó területen. Milyen módszerek váltak be a legjobban a mi gyakorlatunkban? Mik a szövegírás stabil alapjai? A fentiekből is látszik, hogy a legjobb kiindulópont a jó kérdés, a kérdezés szokása és gyakorlata. A szövegírás területén

Tovább olvasom »

A szövegírás csúcsa: tippek a pénzt hozó érkezőoldalhoz

Egy online hirdetési kampány legfontosabb részeként és profi szövegírás erőpróbájaként az érkezőoldal (a landing page vagy landing oldal) az a weboldal, amelyre egy linken keresztül érkezik az internetező. A link egy rövid hirdetés részeként jelent meg, és sikeresen elhozta az érdeklődőt arra az oldalra, ahol kiderül: lesz-e folytatás, konverzió (értsd: az érdeklődő ügyféllé történő átalakítása),

Tovább olvasom »

Kezdjük az alapoknál! Három szabály a szövegírás sikeréhez

10+ év szövegírás tapasztalatát – amennyit a Langmár Kommunikáció magáénak mondhat – aligha lehet néhány percbe besűríteni. Van azonban pár tipp, ami rögtön gyorsítósávra állítja az aloldalaid szövegét. 1. A szövegírás lézerpontos kell legyen ahhoz, hogy hasson 7 másodperced van ahhoz, hogy jó benyomást tegyél az olvasóra, és győzködés nélkül, pusztán a szöveg erejével meggyőzd

Tovább olvasom »

Kezdd az évet profittal! Szövegírás tippek, hogy jó irányba indulj

Türelmetleneknek szánt szövegírás villámtippek sorozatunk epizódjában először is eláruljuk Neked, hogy mi az a szabály, amit 10-ből 8 marketinges figyelmen kívül hagy, saját maga és ügyfelei legnagyobb kárára.  Kíváncsi vagy? Érdemes megnézned, sőt a többi elvet is tartsd idén szem előtt, hogy sikeres évet zárj! Szövegírás tippek, ha csak a lényegre van időd 1. Ne

Tovább olvasom »

Ettől döglik a légy: az ütős értékesítési szöveg alapfogásai

Nem titok: bizalomépítő elemeket rejtünk el a szövegben, és vásárlásra ösztönző módszereket alkalmazunk, mindahányszor az a feladat, hogy a megrendelőnk számára megszülessen a tökéletesen hatékony értékesítési szöveg. Ami titok, azt nem itt fogjuk elárulni, de tudásunkból adunk egy jókora szeletet, ha kéred. 🙂 Fülön csíp! Az értékesítési szöveg 3 alapfűszere A recept úgy kezdődik, hogy

Tovább olvasom »

A reklámszöveg 8 igazi titka, hogy egyszerű legyen a szövegírás

Amerikai kutatók szplit tesztek ezreit végezték el, hogy megtalálják a legütősebb, legtöbb konverziót hozó bombasiker reklámszöveget. Hogy mi az a szplit teszt? A kutatók rengetegféle módon prezentálták a reklámszöveget, különböző betűtípussal, háttérrel, animációkkal és egyéb kreatív eszközökkel, de mindig csak egyetlen dolgot változtattak a megjelenítésen. A szplit teszt lényege tehát az, hogy egy elemet módosítanak

Tovább olvasom »
Scroll to Top