sikersztori

Langmár Zsuzsa Hír TV

Fantasztikus dolgok történnek

A világunk a feje tetején áll, és azt is csak maszkban, de még ilyenkor is történnek fantasztikus dolgok.  Elmeséljük, velünk mi történt, és adunk tippet arra, hogyan történhet a Te cégeddel is sok-sok pozitívum.  1. Fantasztikus hírünk Először is, cégvezetőnk, Langmár Zsuzsa a BNI Networqueen jelölését kapta meg, és a közel 1300 vállalkozóból a top

Tovább olvasom »

PR sikersztori a Mapeijel

Egy jól megírt PR-cikk hatalmas utat járhat be. Az azonban, ami a Mapeinek írt legutóbbi PR-cikkünkkel történt, még minket is meglepett. Sikersztori lett a javából!>>> Egy média sikersztori 2+1 alapvető hozzávalója Egy a szakterületén elismert cég + egy izgalmas téma önmagában még nem elég egy sikersztorihoz. A történetnek ugyanis van egy harmadik szereplője is: a

Tovább olvasom »

PR megjelenés sikersztori – Nagy és sikeres cégeknek is kell a vérfrissítés

A nyomdaiparban dolgozók és vállalkozók feladata igencsak megnehezedett a koronavírus-járvány megjelenése óta. Hiszen a nagy rendezvények és konferenciák sorra lemondásra kerültek, vagy átszerveződtek a virtuális térbe. Így a nyomdaipar világában is igen látványos volt a hirtelen zuhanás, a megrendelések száma jelentősen visszaesett. Egyik pillanatról a másikra már nem volt szükség molinókra, plakátokra, tájékoztató füzetekre és

Tovább olvasom »

Sikersztori a fellegekben

A hőlégballonos sikersztori is úgy kezdődött, ahogy a többi Van egy sportág, amit Magyarországon leginkább férfiak űznek, és csupán 6 nő jutott el benne a profi szintig. A hőlégballonozás ugyanis a nők számára is elérhető, sőt, a pilótává váláshoz szükséges képesítést a több mint 30 éve fennálló Unique Ballonsport Clubban is meg lehet szerezni.  A

Tovább olvasom »

Újabb sikersztori a Langmár Kommunikációval: Kitchen of Health – Az egészséges gyorsétkezde PR tarolása

A PR megjelenés a gasztronómia világában is rendkívül fontos, hiszen igen nagy a verseny az éttermek, a kifőzdék, a gyorsbüfék piacán, főleg a belvárosban! Az ember, ha megéhezik, akkor a hozzá legközelebb eső street foodost vagy gyorskifőzdét fogja választani, szinte gondolkodás nélkül, az ottani illatokra és benyomásokra hagyatkozva.  De mi van akkor, ha azt mondjuk,

Tovább olvasom »

Újabb PR sikersztori – Most a webshoplogisztika világából

Webshoplogisztika?! Így elsőre furcsán hangzik, de talán egy tizedmásodperc is elég ahhoz, hogy az ember a fejéhez kapjon. Tényleg! Hát a webshopok nem is működhetnének megfelelően és folyamatosan vezényelt logisztikai folyamat nélkül. No de hogyan lesz PR megjelenése több, mint 17 médiumban egy ilyen szolgáltatással foglalkozó cégnek? Máris elmeséljük Neked! Rácz Péter, a Complexpress Logisztikai

Tovább olvasom »

MASC Kft. sikersztori 2.0: út a Retro Rádióig

A sikersztori folytatódik Sikersztori csak abból a PR-cikkből lesz, ami minél több emberhez eljut. Ahogy azt már korábban is kiemeltük, nem elég jól megírni a szöveget. A cikk mondanivalójának is érdekesnek és sokak figyelmére érdemesnek kell lennie. Ugyanakkor az is számít, hogy a cég, amelyik így kíván kilépni a reflektorfénybe, a szakmájában kiemelkedő legyen. Ugyanis

Tovább olvasom »

Újabb sikersztori: tokeletesrandi.hu tv-siker

A sikersztori folytatódik!  A tokeletesrandi.hu randihelyszín-ajánló oldal a széles sajtónyilvánosságnak köszönhetően egyre ismertebbé válik. Ehhez természetesen egy kiváló cégre, no és persze egy jól eltalált, magas hírértéket képviselő PR-cikkre volt szükség. Magyarország első randihelyszín-ajánló oldalának megálmodója, Pataki Nóra randihelyszín specialista több országos lefedettségű és rendkívül népszerű médiaorgánumban szerepelt az elmúlt hetek során. Te is olvashattál

Tovább olvasom »

Egy PR-cikk, ami mindent megváltoztat – sikersztori

Élet-rendbehozatali sikersztori a javából Sikersztori abból lesz, ami már eleve értékes. Diaconescu Gabriella hivatása pedig különlegesen az: a kilátástalan helyzetek leküzdésében nyújt segítséget a hozzá fordulóknak.  Az elmúlt 15 év során 160 előadás és 800 személyes tanácsadás keretében hozta ki az emberekből a bennük rejlő erőt, hogy képességeiket ne csak mérsékelten, hanem 100%-os teljesítménnyel aknázhassák

Tovább olvasom »

Újabb PR-sikerek az Impulz Mozgásközpontban

Kíváncsi vagy rá, hogy lesz sikersztori egy PR-cikkből? Tarts velünk, már mutatjuk is! A PR-sikerek nem jönnek maguktól A PR-sikerek hatalmas előrelépést jelenthetnek számodra, amennyiben cégtulajdonosként azért küzdesz, hogy kiemelkedj a tömegből és hallasd a hangod az elképesztően nagy reklámzajban. A PR azonban kétélű fegyver, amivel tudni kell jól bánni, különben nem teljesíti be a

Tovább olvasom »

Hogyan lesz egy álomból rendszeres médiaszereplés? – A tokeletesrandi.hu sikersztori

Rohanó világunkban egyre kevesebben szánnak elég időt arra, hogy igazán megismerjék a másikat, és értékes, minőségi időt töltsenek el együtt. Pedig megvan rá az igény. Csak a randipartnerek nem feltétlenül tudják, hogyan és miként hozhatják ki a leendő vagy a már meglévő kedvessel való romantikus találkákból a maximumot. Ezen a területen korábban mindenki önmagára és

Tovább olvasom »

Hogyan jut be a rendezvényed az országos rádióba? – sikersztori

Amikor egy társadalmilag jelentős, sokakat érintő témáról van szó, különösen fontos, hogy a megfelelő időben a megfelelő csatornákon keresztül minél több potenciális érdeklődőhöz eljusson. Például az ország legnagyobb kereskedelmi rádiójának két adásába is, vagy a célcsoport által olvasott magazinba, a Glamourba. Ennek kiváló módja egy könnyed stílusban megírt, hasznos információkat tartalmazó PR-cikk.   Ez a

Tovább olvasom »
Sikeres médiamegjelenések Hírös Agrária

Sikeres médiamegjelenések a Hírös Agrária háza tájáról

Egy kiválóan megírt PR-cikk a sikeres médiamegjelenések kulcsa, amelyek segítségével átütő és mérhető sikereket érhetnek el a vállalkozások. Mi sem jobb bizonyíték erre, mint a legutóbbi PR-sikersztori a Hírös Agrária háza tájáról>>> A sikeres médiamegjelenések kulcsa Az üzleti életben elengedhetetlen, hogy a cégek éppen aktuális mondanivalója hatékonyan jusson el a már meglévő és a leendő

Tovább olvasom »
PR sikersztori

Átütő PR-siker a Természet Operaháza Tisza-tavi Fesztivál kapcsán

Egy átütő PR-siker a megrendelőnek és a megbízott PR-os csapatnak is hatalmas dicsőség. Ami pedig a Természet Operaháza Tisza-tavi Fesztivál kapcsán történt, még ennél is több. Hogy meddig jutott ez a nem mindennapi kampány? Nézd meg a saját szemeddel>>> PR-siker Langmár módra Mint azt már korábban is említettük, néhány hónapja egy teljesen új szolgáltatással, PR-cikk-írással

Tovább olvasom »
Médiamegjelenés a Heti TV-ben

Médiamegjelenés a Heti TV-ben!

Rendkívül nagy megtiszteltetésben volt részünk. A Heti TV-ben Schmuck Andor „A hét embere” díjat Langmár Zsuzsának adta.  Íme a bizonyíték: Az interjú kellemesen telt, két humoros ember jelenlétében. Az üzleti kommunikáció témája sem hiányzott, érdekfeszítő kérdésekkel boncolták a tárgyat. Tény, hogy manapság nem elég jónak lenni. Jónak is kell látszani. Nélkülözhetetlen segédeszköz ebben a médiamegjelenés.

Tovább olvasom »
PR siker a Langmár Kommunikációval

1 hét alatt 18 médiamegjelenés: a Plasmatech PR cikk sikersztori

Korábbi cikkünkben már említettük, hogy legújabb szolgáltatásunkkal, a PR cikkírással milyen kiemelkedő sikereket lehet elérni. Mert a jó PR bizony hegyeket mozgat meg. Ezt mi sem bizonyítja jobban, mint egy folyamatosan pörgő vállalkozás egy, a koronavírus-járvány miatt megtépázott ágazatban. Tarts velünk és ismerd meg a legújabb sikersztorinkat! A PR siker titka, avagy így csináljuk mi

Tovább olvasom »
Google Ads sikersztori az Impulz Mozgásközpontban

Google Ads sikersztori az Impulz Mozgásközpontban

A tartalommarketing hosszú távú hatékonysága és eredményei megkérdőjelezhetetlenek. Nem véletlen, hogy a Langmár Kommunikáció blogcikk-, értékesítésiszöveg-, közösségimédia-poszt-, PR-cikk-írás és más értéket teremtő szolgáltatásait hónapról hónapra egyre több kiváló vállalkozás veszi igénybe.  Előfordul azonban, hogy nincs idő kivárni, amíg megérik a sok-sok befektetett munkaóra gyümölcse, és azonnali eredményre van szükség. Mit lehet ilyenkor tenni? Megmutatjuk, hogy

Tovább olvasom »
Tisza-tavi fesztivál PR-cikk sikersztori

Tisza-tavi Fesztivál PR-cikk sikersztori: 24 óra alatt 40 megjelenés!

Hogy mi egy PR-cikk lényege? A válasz igen összetett. Egy ilyen cikk ugyanis megszülethet pl. azért, hogy megismertesse a közönséggel egy adott szervezet, illetve cég tevékenységét és eredményeit, vagy épp pozitív irányba terelje a szervezetről kialakított képet, de kiválóan alkalmas arra is, hogy felkeltse az érdeklődést az adott vállalkozás, termék vagy akár egy esemény iránt. 

Tovább olvasom »

Statisztikaemelés Facebookkal: a Yutipet marketing sikersztori

A marketing ideje akkor jön csak el igazán, amikor a konkurenseid válságot kezdenek emlegetni. A legsikeresebb cégek ilyenkor belátják, hogy még véletlenül sem a takarékoskodás lesz az, ami kivezeti őket a problémából, hanem az, ha a piaci jelenlétüket nem csupán továbbra is jelzik, hanem meg is erősítik. Facebook marketinggel még mindig tömegek mozgathatók meg Egyik

Tovább olvasom »
Scroll to Top