kommunikáció

online percek kommunikáció

A gazdasági válság kommunikációs válság is? Online Percek Langmár Zsuzsával

Miközben a magyar gazdaság teljesítménye az elmúlt hónapokban látványosan csökkent, sok ügyfelünkön azt látjuk, hogy az üzleti kommunikációból próbálják a legtöbbet kihozni. Hogyan lehet a gazdasági szigorításokat úgy kezelni, hogy a vállalkozó a lehető legjobban jöjjön ki? Ebben az évben élesen kirajzolódott két irány: Az első típusba tartozó vállalkozó körülbelül ott tart, ahol márciusban. Nézi

Tovább olvasom »

A PR megjelenések világa a Langmár Kommunikációval

A sikerdíjas PR nem elérhetetlen, sőt! Jóval elérhetőbb, mint gondolnád. Kíváncsi vagy, hogyan lehet elérni azt, hogy híres és elképesztően magas példányszámban megjelenő újságok akár kétoldalas cikket jelenítsenek meg rólad vagy a vállalkozásodról?  A Langmár Kommunikáció csapata hosszú évek alatt fejlesztette ki azt a folyamatot, amelyet minden profi PR megjelenésre vágyó Ügyfél esetében igen nagy

Tovább olvasom »

Hogyan kommunikáld az áremelést?

  Minden működő vállalkozás életében eljön az a pillanat, amikor valamilyen külső vagy belső tényező miatt muszáj megemelnie termékei, szolgáltatásai árát. Legtöbben azt hiszik, az áremelés megöli az üzletet, így addig húzzák, halasztják, míg csődközelbe nem kerülnek. Egy ilyen helyzetből nehéz győztesként kikerülni, de ha előre átgondolt stratégiával emeled az árat, és azt profi módon

Tovább olvasom »

Marketing kommunikáció stratégia felépítése – Videó

Lehet, hogy vállalkozóként te is szembesültél már azzal, hogy egyre nehezebb kitűnni a reklámzajból. Ma már nem elég jónak lenni, jónak is kell látszani. Ha van egy kiváló terméked vagy egy nagyszerű szolgáltatásod, akkor nem elegendő, ha csak te tudsz erről, ezt meg kell mutatnod másoknak is.  Ehhez a legfontosabb a marketing kommunikáció felépítése. Ez

Tovább olvasom »
Online Percek Langmár Zsuzsával

Hogyan kommunikáljunk nyáron? Online Percek a Mex Rádióban

Az idei év elég nagy meglepetéseket hozott minden vállalkozónak, ezért örülünk annak, hogy most augusztusban lehet dolgozni. A vállalkozások nagy részében meg kell nyomni a kommunikációt, mert tavasszal nagy kiesések voltak. Nagyon megerősödött az online kommunikációra való odafigyelés, mert a web jó menekülési lehetőségnek bizonyult. A weblapunkat nem tudják bezárni 3 órakor, a weblapunkon nem

Tovább olvasom »

ÁRad a kommunikáció! 5 régi motoros trükk áraid bemutatására

A kommunikáció segítségével nem csak ütős blogbejegyzéseket, termékleírásokat vagy értékesítési oldalakat készíthetsz, de áraidat is csábítóbb színekben tüntetheted fel. De hogyan? Megmutatjuk a kommunikáció jó öreg trükkjeit, amelyekkel még az árérzékeny vevők is kapkodnak majd a terméked után. Meggyőző kommunikáció fillérhuszároknak (is) Tudod, hogy kiváló a terméked és a hozzá kapcsolódó szolgáltatások. A honlapod a

Tovább olvasom »

A kommunikáció mely eszközeit mellőzd a vírus idején?

A kommunikációt még sosem kellett ennyire körültekintően használnunk, mint most, az egész világot és ezáltal a gazdaságot érintő koronavírus idején. Hozzá kell szoknunk a megváltozott viszonyokhoz, egyben a megváltozott „légkörhöz” is. A következőkben megmutatjuk, milyen eddig bevált módszerként kezelt kommunikációs eszközöket kerülj el a járvány idején! A frusztrált vevő tapintatos kommunikációt igényel A home office-ban

Tovább olvasom »

Ajánláskérési módszerek kozmetikusnak: a hatékony kommunikáció kulcsa

Mi  a hatékony kommunikáció egy kozmetikus számára? Vendéged a nálad eltöltött idő után új emberként áll fel a székből. Szebb vagy éppen simább lett a bőre, kontúrosabb az arca. Bármilyen kezelésen is volt nálad, biztos lehetsz benne, hogy a távozás pillanatában a legjobb állapotában tudod azonnal nyakon csípni sugárzóan pozitív hangulatát. Ne hagyd kisétálni egyetlen

Tovább olvasom »
Scroll to Top