hírlevél

A hírlevél a fő bevételgenerátor a legtöbb cég számára.

Hírlevél – a verhetetlen marketingeszköz

Évek óta halljuk, hogy a hírlevél halott. Sőt, már az évezred fordulóján is temették. Ennek ellenére még mindig cégek tömegének hoz bőséges eredményeket minden egyes hónapban. Sokan pedig még mindig az e-mail marketingre építik fel a vállalkozásukat. Nem rossz ez egy olyan marketingeszköztől, ami már „régóta halott”. Akármennyire írják le minden évben a szakemberek, a

Tovább olvasom »

Bakimentes hírlevél ABC: játékszabályok a kommunikációdhoz

Madarat tolláról. Na meg az embert is tolláról, vagyis arról, hogy milyen hírlevél vagy más üzenet megy ki tőle, a legkönnyebb megismerni. Akár hírlevél, akár házon belüli, mezei e-mail, ami a munkatársaknak szól: érdemes figyelned ezekre a szempontokra. A hírlevél és a házon belüli emailezés játékszabályai 1. Először is: minden emailre válaszolj! Legalább egyetlen sorban.

Tovább olvasom »

Nem az ördögtől való: hírlevél tippek a sikeres eladáshoz

Ugye hírlevél a Te postafiókodban is naponta landol? Ahogy megnyitod a levelezőrendszeredet, máris nyomod a pipákat, hogy küldhesd is őket mihamarabb az internet mély és fekete bugyrába, valahová egy messzi-messzi galaxisba. Te is járhatsz így. Azaz Te és a hírleveled. De azért vagyunk mi, hogy az általad írt hírlevél ne csak egy legyen a százból.

Tovább olvasom »
Scroll to Top