Facebook

Facebook

Van más érdemi közösségi média a Facebookon kívül? – Videó

Ha a weblapod már teljesen rendben van, folyamatosan hozza az érdeklődőket, és ezek a vevőjelöltek vásárolnak is a weboldaladon, akkor eljött az ideje annak, hogy a közösségi médiában is egyre többet kommunikálj.  Itt a közhiedelemmel ellentétben nem feltétlenül a Facebookra gondolok, hanem főképp azokra a nagypályásokra, amelyekre kevesebb figyelem kerül. Pontosan azért, mivel kevesebben figyelnek

Tovább olvasom »

Mi a Facebook kommunikáció alapja? – Videó

Vannak vállalkozók, akik imádják a Facebookot, vannak, akik utálják, de abban mindenki egyetért, hogy a Facebook ma megkerülhetetlen az ügyfélszerzés szempontjából. Bár valóban frusztráló lehet a folyamatosan változó kinézet és funkciók, ezek csupán apró kellemetlenségek azokkal az eredményekkel szemben, amik elérhetők megfelelő Facebook kommunikációval. Ahhoz, hogy látványos eredményeket érj el ezen a szociális hálózaton, nélkülözhetetlen

Tovább olvasom »

A Facebook csoport ereje a kommunikációban

A Facebook csoport kérdését a kommunikáció terén nagyon óvatosan kell kezelni. Nagyon jól tetted, ha esetleg elgondolkodtál egy ilyen csoport létrehozásán, vagy már egy meglévőhöz történő csatlakozáson. Azonban itt sokkal jobban oda kell figyelni a szofisztikált kommunikációra, mint a céges oldalon. Ezért is segítünk elnavigálni a Facebook csoportok útvesztőiben. Facebook csoport – létrehozni vagy csatlakozni?

Tovább olvasom »

Facebook képméretek 2020 – infografikával

A legfrissebb Facebook képméreteket szeretnéd megtalálni egy helyen, lehetőleg egy infografikán?  Itt a 2020-as verzió, 2020. május 10-én érvényes méretekkel.  Egyszerű és pontos: mivel a Facebook által preferált méretek szinte évről évre változnak, rengeteg infó kering a neten, és sok esetben már elavult adatokat posztolnak és osztanak meg. Ha csak a lényegre vagy kíváncsi, görgess

Tovább olvasom »

Hogyan válnak vállalkozásod hasznára a negatív Facebook vélemények?

A Facebook vélemények varázslatos bája abban rejlik, hogy ezekben bárki kedvére kifordulhat önmagából (vagy épphogy valódi önmagát adhatja), látszólag következmények nélkül. Ha jobban belegondolsz, itt egyfajta fejlődési tendencia fedezhető fel, mert 10 éve az emberek még a chat oldalakon, egy nicknév oltalmában tették meg ugyanezt. Facebook vélemények, avagy a 21. század szégyenbélyege Nos, ez a

Tovább olvasom »

Új funkciókkal jön a Facebook (és kevésbé lesz kék :))

A Facebook évente rendezett fejlesztői konferenciájára jócskán hatottak a közösségi oldal körüli botrányok. Zuckerberg egyenesen a „a jövő privát” mottó alatt szólt a csapatához – ha már a múlt a kiszivárgott infók alapján nem teljesen volt az. De lássuk a jó oldalát! Milyen változásokkal jön a Facebook? A lényeg a lényeg, éspedig a jelen esetben

Tovább olvasom »

A legújabb Facebook képméretek: 2018 – puskázz innen!

Az optimális Facebook képméreteket keresed? Aktualizáltuk a képméretek listáját, hogy 2018-ban is vonzó és figyelemfelkeltő posztokkal és hirdetésekkel öregbítsd a hírneved. A Facebookon ugyanis nem elég végtelenül kreatívnak lenni: ha nem veszed figyelembe az ajánlott feltöltési méreteket, könnyen értelmezhetetlenné válik a kép. Ezeket a méreteket ráadásul nehéz nyomon követni, mivel a követelmények a kép típusától

Tovább olvasom »

Facebook hirdetés képméretek – így néz ki jól a hirdetés

Előfordult már veled, hogy megosztottál egy hihetetlenül vicces képet, de a Facebook úgy vágta méretre, hogy pont a lényeg nem látszott? Egy hétköznapi posztnál talán nem olyan nagy a tét, egy Facebook hirdetés esetében azonban pénzbe kerül a baki.   Ha ki akarsz fogni a Facebookon, méretre kell vágnod a képet. A méretek a Facebookkal

Tovább olvasom »

A legnépszerűbb Facebook-posztok titkai

„Csak egy Facebook-poszt” – legyintesz, ha már megint nem lájkoltak a népek. De közben Te is sejted: nem jó jel, ha a közösségi médiában nem vagy túl népszerű. Mi lehet az oka? A 2015-ös év legnépszerűbb, milliós nagyságrendű lájkot besöprő Facebook-posztjainak elemzése választ ad a kérdésre. Milyennek kell lennie a népszerű Facebook-posztnak? Szerencsére nem kell

Tovább olvasom »
Scroll to Top