brandépítés

brandépítés

A brandépítés nagyágyúja: a PR-cikk

A brandépítés hosszú folyamat, amelynek minden egyes lépését, fordulópontját alaposan meg kell tervezni. Azonban akad egy marketingeszköz, amely rakétaként viheti a céged hírnevét, ha jól használod. A következőkben megmutatjuk, mikor érdemes bevetned, és milyen legyen a jó PR-cikk, valamint hogy hogyan tegyél szert hírnévre potom áron. PR-cikk megjelenés, avagy a szuperszónikus hírnév Minden cégvezető arra

Tovább olvasom »
Brandépítés

Brandépítés lépésről lépésre

Fontos, hogy brandépítés esetén szem előtt tartsuk: a fogyasztónknak fogalma sincs arról, mit akarunk neki mutatni. Az egy dolog, hogy mit közvetítünk magunkról, az viszont egy másik, hogy mi áll össze ebből a fogyasztónk fejében rólunk. Márpedig a márkánk elsősorban az utóbbiból épül fel. Mindenki azt akarja, hogy szeressék a brandjét. Ehhez viszont hosszú, alaposan

Tovább olvasom »

Hogyan csinálják a Nagyok? Brandépítés tippek az óriásmárkáktól

A brandépítés folyamata hosszú, elkötelezett munka. Több, mint egy szerelem, hiszen az csupán fellángolás, múló pillanat. A brandépítés inkább egy házasság: folyamatosan kell dolgozni azon, hogy minden nap a lehető legtökéletesebben alakuljon. Hogy hogyan kapaszkodott fel a Nike és a Starbucks versenytársaik fölé? Megmutatjuk! Brandépítés hittel és szeretettel Az óriásmárkák vezetőinek első és legfontosabb tanácsa,

Tovább olvasom »

Szokatlan, de jól hat! Nem mindennapi brand építés módszerek

A brand építés kulcskérdése: hogyan győzhetjük meg a célpiac szereplőit – pl. bizalomépítési és tekintélynövelő technikákkal – arról, hogy a pénzükkel érdemes ránk szavazniuk? A brand építés néhány vitatott stratégiája Vigyázat! „Kontraintuitív”, vagyis az ösztönös megérzéseinknek, bevett szokásainknak ellentmondó javaslatok következnek. Elsősorban: nem kell fűt-fát megígérned ahhoz, hogy ügyfeleket szerezz, mert a hozzáértő érdeklődők ma

Tovább olvasom »
Scroll to Top