Statisztikaemelés Facebookkal: a Yutipet marketing sikersztori

A marketing ideje akkor jön csak el igazán, amikor a konkurenseid válságot kezdenek emlegetni. A legsikeresebb cégek ilyenkor belátják, hogy még véletlenül sem a takarékoskodás lesz az, ami kivezeti őket a problémából, hanem az, ha a piaci jelenlétüket nem csupán továbbra is jelzik, hanem meg is erősítik.

Facebook marketinggel még mindig tömegek mozgathatók meg

Egyik kedves ügyfelünk, a Yutipet különleges minőségű kutyahámokat, nyakörveket és pórázokat forgalmaz. Céljuk, hogy a kutyatartók valóban a kedvencüknek legmegfelelőbb termékeket kapják, de ne csak a házi kedvenc, hanem a gazdi is elégedett legyen a termék funkciójával, minőségével és megjelenésével.

Kutyasétáltató kiegészítőik attól különlegesek, hogy nem bántják a kutyát, a gazdi és a kutyus számára egyaránt kényelmesek, és maximálisan biztonságosak is. Mostanában, amikor mindenki ‒ jó okkal! ‒ az otthon maradásra biztat, igazi öröm a biztonságos kijárás, és ha sétánkon négylábú társunk is elkísérhet, az még nagyobb élvezetté teszi a levegőzést.

De hogyan lehetne ezt az üzenetet minél több kutyatulajdonoshoz eljuttatni, és megkedveltetni velük a Yutipet márkát? Mi egy klasszikus, „egyszerű, de nagyszerű” megoldáshoz folyamodtunk, ami már nagyon sok ügyfelünknél szuperül bevált.

A yutipet.com oldalon készítettünk egy facebookos nyereményjátékot, és ezt meghirdettük a közösségi médiában. A játék tétje egy vagány és ultrakényelmes hám vagy póráz volt ‒ a szerencsés nyertes saját döntése szerint. Cserébe hírlevél-feliratkozást kértünk a játékosoktól, és a poszt alá egy képet a kutyusukról, hiszen a „legjobb (négylábú) barátjával” mindenki szívesen dicsekszik. 🙂

Mindössze 2 hét alatt közel 900 feliratkozót sikerült ezzel a megoldással hoznunk a Yutipetnek: olyan érdeklődőket, akiknek ezután célzottan küldheti üzeneteit a cég, és az eladásait növelheti annak köszönhetően, hogy úgynevezett „forró jelölteket” ér el, akiknek a részéről a termékekre valós kereslet van.

A begyűjtött kutyafotók szebbnél szebbek, és szuper hangulatot árasztanak egy amúgy meglehetősen nyomasztó időszakban. Ha kíváncsi vagy a fényképekre, érdemes megnézned őket itt.

Az már csak hab a tortán, hogy a Yutipet Facebook-oldalának a kedvelése is szépen megugrott a játéktól, 231-ről 512-re nőtt, így egészen pontosan 221%-os volt a növekedés.

Ha Te is szeretnél egy célközönségre szabott kampányt, amely nem csupán a népszerűségedet növeli, hanem pénzt is hoz, vagy pedig a jelenlegi weboldaladat nézetnéd át kritikus szemmel, akkor kérj tanácsadást itt>>, és biztos lehetsz benne, hogy a statisztikáid nőni fognak!

Langmár Zsuzsanna

Langmár Zsuzsanna

Küldetésünk, hogy segítsünk a kiváló cégeknek abban, hogy kimagasló legyen a kommunikációjuk. Ma már nem elég jónak lenni, jónak is kell látszani. Azért alapítottam 2008-ban a Szövegírásblogot, ami 2016-tól Langmár Kommunikáció lett, hogy minél több magyar vállalkozásnak segítsünk a szakterületére koncentrálni – amíg nálunk jó kezekben van az üzleti kommunikációjuk.

Hasonló Bejegyzések

Megosztás itt: facebook
Facebook
Megosztás itt: pinterest
Pinterest
Megosztás itt: linkedin
LinkedIn
Megosztás itt: twitter
Twitter

Leave a Comment

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Scroll to Top