Ütős céges Instagram trendek 2020-ban

Instagram

2020 és különösen a világjárvány jelentős és éles változásokat hozott a közösségi média világában. Nincs ez másképp az Instagram trendek esetében sem.

Ez persze nem jelenti azt, hogy minden borult, ami eddig volt. Csupán annyit jelent, hogy itt az ideje a változásnak és annak, hogy a céged érdekében kihasználd a legújabb lehetőségeket>>>

Instagram trendek 2020: fordulj a videós tartalmak felé!

 

1. Instagram LIVE

A 2020-as Instagram trendek közül elsőként az élő videók számának rohamos és azóta is töretlen növekedését emelnénk ki. 

A statisztikák szerint ugyanis 2020. február és március között 70%-kal többen indítottak élő videót az Instagramon, mint korábban bármikor.

Ennek oka egyértelműen a globális koronavírus-járvány, ami miatt az emberek az Instagram LIVE segítségével, az otthonukban tartózkodva „vehettek részt” élő koncerteken, rajz-, illetve egyéb kézműves foglalkozásokon, különböző sport- és táncórákon vagy akár virtuális tüntetéseken is. 

Te mit profitálhatsz ebből? 

  • Egyrészt az élő adás varázsa miatt sokkal többen lehetnek rád kíváncsiak, mintha csak megosztanál valamit a hírcsatornán. Az emberek ugyanis szeretik a spontaneitást, illetve értékelik a személyes hangvételt és megjelenést.  
  • Az Instagram által kínált élő vásárlás lehetősége pedig biztosíthatja a céged számára az élő közvetítések általi bevételszerzést is.
 

2. Az IGTV fejlődése egy pillanatra sem állt le

Mivel ma már egyre több ember választja a digitális videókat a hagyományos televíziózás helyett, az Instagram trendek természetesen az IGTV-re is erőteljesen kihatnak.

Az Instagram kifejezetten mobiltelefonra optimalizált IGTV platformjára bárki feltöltheti a számára értékes tartalmakat, videókat akár az alkalmazáson belül, akár a weben keresztül.

Az egyszerű és könnyen kezelhető felületen azonnal elindul a lejátszás, ha valaki megnyitja a videót. Neked pedig igazán könnyű dolgod lesz, hiszen szabadon választható a tartalmak típusa, hossza és formátuma is. 

Hogyan kovácsolhatsz előnyt belőle? 

  • Mivel az emberek nem szeretik forgatni a mobiltelefonjukat videónézés közben, számukra kifejezetten előnyös, ha kényelmesen nézhető, álló videókat készítesz. Ezekkel a videókkal könnyebben meg tudod szólítani a célközönséged, és az érdeklődők is egyszerűbben rád tudnak találni.
  • 800 milliós globális közönséget érhetsz el. Minden alkalommal, amikor a felhasználók az IGTV platformra lépnek, a Te videóiddal is találkozhatnak.
  • Ez utóbbi azért is hatalmas lehetőség, mert az előrejelzések szerint 2021-ben a mobilos videók a teljes mobilhálózati adatforgalom 78%-át fogják kitenni!

A 2020-as Instagram trendek itt még nem értek véget. Van még mit kihozni ebből a rohamosan fejlődő közösségi platformból. De erről majd legközelebb!Addig is ne feledd: „Nem elég jónak lenni, jónak is kell látszani!” Ha profi céges kommunikációra van szükséged, kérj ajánlatot a Langmár Kommunikációtól brutálisan jó árú PR szolgáltatásra itt>>>

 

Langmár Zsuzsanna

Langmár Zsuzsanna

Zsuzsa

Hasonló Bejegyzések

Megosztás itt: facebook
Facebook
Megosztás itt: pinterest
Pinterest
Megosztás itt: linkedin
LinkedIn
Megosztás itt: twitter
Twitter

Hozzászólás

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Scroll to Top