Térképre fel! Mi is az a Google Cégem?

A Google Cégem szolgáltatást még az igazán profi marketingesek is kispadra ültetik, és sokkal több figyelmet szentelnek a nagy testvéreknek, a Google Adsnek és az Analyticsnek. Pedig a Google ingyenes cégadatbázis-szolgáltatásában is tengernyi lehetőség rejtőzik. A következőkben ezeket vesszük sorra.

Hogyan épül fel a Google Cégem adatlap?

A Google Cégem a vállalkozásod kirakata az internetes térben. Akárcsak a fizikai üzletedben, itt is fontos, hogy ha rád talál a vevő, azonnal tisztában legyen vele, milyen termékeket és szolgáltatásokat nyújtasz számára, mikor vagy nyitva, hol tud elérni. A Google Cégem adatlapon a következőket azonnal közölheted az érdeklődővel:

  • Cég neve
  • Székhelye
  • Elérhetőség
  • Nyitvatartás
  • Weboldal
  • Fő kategória, ami leginkább jellemzi a céget (pl. egy motorszerviznél a „Motorkerékpár-szerviz” kategória a leginkább jellemző).

Ezeknek az adatoknak a közlése nagyban előrelendíti a vásárlói élményt. Hiszen sok esetben a felhasználónak csak arra van szüksége, hogy ellenőrizhesse: munka után odaér-e zárásig az üzletedbe, vagy sem. Kikerülhetőek vele a felesleges kattintások, amelyekkel a leendő vásárló a weboldalad megfelelő aloldalára érkezik – és közben értékes időt veszteget el.

Színes online kirakat

Az alapinformációk megadása után jöhet a Google Cégem színesítése. Egy kézzel fogható kirakat szempontjából sem mindegy, hogy csak egy nyitva-zárva tábla kint lóg az ajtón, vagy vannak egyéb, csábító elemek. Kell a külcsín, amely odavonzza a szemet, és még néhány más varázslat, amely segít meghozni a vásárlónak a döntést.

  • Logó megjelenítése (branderősítés szempontjából erősen ajánlott)
  • Főkép/borítókép (ajánlatos egy jó beállítású, hívogató kép az üzlet külső, illetve belső kinézetéről, valamint egy, a tevékenységedet bemutató kép)
  • Bevezető szöveg (rövid, tömör, lényegre törő, amely mesél a vállalkozásod legfontosabb tevékenységeiről)
  • Visszajelzések (a pozitív vásárlói visszajelzések még vonzóbbá tehetik a cégedet)
  • Bejegyzések (a legfrissebb hírekkel és ajánlatokkal „élővé” teszed a vállalkozásodat)
  • GYIK (a gyakran ismételt kérdések segítségével az érdeklődő azonnal választ kaphat egy benne felmerült kérdésre)

A Google Cégem adatlapjának színesítése, bővítése mind-mind csökkenti a vásárlói döntés idejét, hiszen a felhasználók azonnali információkra tehetnek szert, csupán egy-két kattintásért cserébe.

Segítsd a Google-t, és meghálálja!

Egy folyamatosan karbantartott és frissülő Google Cégem profillal a Google munkáját is segíted. A keresőmotor több információhoz jut a vállalkozásoddal kapcsolatban, ezáltal a te célközönséged számára tudja feldobni az adatlapot. Előkelő helyen jelenhetsz meg a találati listákon, amelyeket jobbára csak a fizetett hirdetések előznek meg. 

Ahhoz azonban, hogy a Google Cégem profilod jó helyezéseket érjen el a többi adatlap között, kattintásra kell ösztönöznöd a vásárlókat, valamint folyamatosan friss információkat kell szolgáltatnod.

Ha szeretnéd, hogy profi Google Cégem adatlap fogadja az érdeklődőket, akkor a következő szolgáltatásunkat Neked találták ki! Itt megtudhatod, hogyan építjük fel a Google Cégem profilodat >>

Molnár Kitti

Molnár Kitti

Fantázia és kíváncsiság. Ezek hajtanak a szövegírás során, hiszen tudom, minden ügyfél izgalmas történetet hordoz magában. Ha szövegeimmel sikerül elérnem, hogy minél több emberhez eljussanak ezek a történeteket, akkor hátradőlve azt tudom mondani: ez egy szép nap volt.

Hasonló Bejegyzések

Megosztás itt: facebook
Facebook
Megosztás itt: pinterest
Pinterest
Megosztás itt: linkedin
LinkedIn
Megosztás itt: twitter
Twitter

Leave a Comment

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Scroll to Top