Hogyan erősíti az értékesítést a szövegírás?

A szövegírás, a tartalmak rendszeres megjelentetése a weblapodon az eladást megalapozó legfontosabb tényező. Tudnod kell, hogy azok az érdeklődők, akiket bármilyen módszerrel (például hirdetéssel vagy Facebook-posztokkal) a weblapodra tudsz vonzani, csak akkor fognak eléggé megbízni benned ahhoz, hogy vásároljanak, ha valódi szakértőként tekintenek Rád, aki tudását akár díjmentesen is a rendelkezésükre bocsátja, vagyis előbb ad nekik valamit, mielőtt kapni szeretne.

Az aranyszabály: a szövegírás teszi az érdeklődőt ügyféllé

Biztosan van néhány olyan kérdés, amit már százszor is tisztáznod kellett, mert ezek a problémák furdalták leginkább az érdeklődők oldalát. Értékesítőid a nulláról kellett, hogy kezdjék minden egyes ügyféljelölttel a magyarázkodást, mert nem voltak meg a válaszok azokra az alapkérdésekre, amelyeket előbb tisztázni kell ahhoz, hogy valaki a zsebébe nyúljon, és vásároljon.

Mindezeket a problémákat a szövegírás megoldhatóvá teszi, mert a leggyakoribb problémákat elég egyszer tisztázni a weboldaladon. Az érdeklődő előbb a problémájával kapcsolatos információkra kíváncsi, tisztázni szeretné a kérdéseit, és megnyugtató válaszokat akar a kifogásokra, amelyek meggátolják a vásárlásban. Mindezt a szövegírás képes biztosítani számára, heti minimum egy, de leginkább két SEO (keresőoptimalizált) blogcikk megjelentetésével, hírlevelekkel, informatív Facebook-posztokkal és egyéb eszközökkel.

Adj muníciót az értékesítőidnek szövegírással!

Értékesítőd egészen másként indulhat úgy a csatába, ha a tartalommal csordultig töltött weblap rendelkezésre áll, és így plusz aduként felhívhatja rá az ügyfelek figyelmét az értékesítési tárgyalás során ‒ vagy ha azok, akikkel leül tárgyalni, előzőleg már látták az összes fontos infót a weblapon, és abból kiindulva teszik fel személyes kérdéseiket. A folyamat azonban az ellenkező irányban is működik: az érdeklődőktől kapott információk alapján írhatók meg a céged iránt érdeklődők számára legrelevánsabb blogcikkek, tartalmak. (Ebből a cikkünkből további ötleteket kaphatsz ahhoz, hogy miről érdemes blogolnod.)

Ahhoz, hogy a gépezet működjön, a szövegíróknak részletesen ismerniük kell a termékedet vagy a szolgáltatásodat, vagyis nekik is tudást kell adnod ahhoz, hogy a weblapodat rendszeresen táplálni tudják az eladást biztosító szövegekkel. Ezek a tartalmak a szakértelmedet fogják kommunikálni az érdeklődők felé, vagyis ingyenes infóanyagokként fogják szolgálni az eladást.

Nem kenyered az írás? Érdemes megismerned a szövegírás világát akkor is, ha cégvezetőként nem Te fogod írni a szövegeidet. Kattints tovább, és tudj meg mindent a szövegírás bevételnövelő erejéről!

Langmár Zsuzsanna

Langmár Zsuzsanna

Küldetésünk, hogy segítsünk a kiváló cégeknek abban, hogy kimagasló legyen a kommunikációjuk. Ma már nem elég jónak lenni, jónak is kell látszani. Azért alapítottam 2008-ban a Szövegírásblogot, ami 2016-tól Langmár Kommunikáció lett, hogy minél több magyar vállalkozásnak segítsünk a szakterületére koncentrálni – amíg nálunk jó kezekben van az üzleti kommunikációjuk.

Hasonló Bejegyzések

Megosztás itt: facebook
Facebook
Megosztás itt: pinterest
Pinterest
Megosztás itt: linkedin
LinkedIn
Megosztás itt: twitter
Twitter

Leave a Comment

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Scroll to Top