Tisza-tavi Fesztivál PR-cikk sikersztori: 24 óra alatt 40 megjelenés!

Tisza-tavi fesztivál PR-cikk sikersztori

Hogy mi egy PR-cikk lényege? A válasz igen összetett. Egy ilyen cikk ugyanis megszülethet pl. azért, hogy megismertesse a közönséggel egy adott szervezet, illetve cég tevékenységét és eredményeit, vagy épp pozitív irányba terelje a szervezetről kialakított képet, de kiválóan alkalmas arra is, hogy felkeltse az érdeklődést az adott vállalkozás, termék vagy akár egy esemény iránt. 

Így lesz sikersztori a PR-cikk írásból

Nemrégiben új szolgáltatással, PR-cikk írással bővült a Langmár Kommunikáció kínálata. Lelkes és minden szempontból  felkészült projektmenedzsereink és szövegíróink immáron nem csupán marketingszövegek, blogcikkek és közösségi média posztok, hanem PR-cikkek megírásával is segítik a kiváló cégeket abban, hogy kimagasló legyen az üzleti kommunikációjuk. 

Legújabb szolgáltatásunk keretében, a megállapodás szerint, legalább öt médiamegjelenésre számíthatnak ügyfeleink. 

A Tisza-tavi Fesztivál, és azon belül a Természet Operaháza nagyszabású zenei rendezvény szervezői ez utóbbi okból kértek fel bennünket egy PR-cikk megírására. Annál is inkább, mert az elmúlt hónapok eseményei miatt 2020-ban számtalan rendezvény és fesztivál hiúsult és hiúsul meg.

A Tisza-tó partján több, mint fél évtizede rendszeresen megrendezett, rangos, helyi ínyencségekkel és sportolási lehetőségekkel gazdagított kulturális esemény azonban idén is tárt kapukkal várja az igényes muzsikára, az idilli, természetközeli környezetre és a gondtalan kikapcsolódásra vágyó érdeklődőket. A 2020. július 31. és augusztus 2. között rendezett Tisza-tavi Fesztiválon az élet örömét kifinomultan élvezni szerető közönségé a főszerep.

A feladat tehát adott volt: könnyed, kellemes stílusban megírt szöveggel kellett eljuttatni az összes lényeges információt a potenciális érdeklődőkhöz, tehát a célközönséghez. A cikk megszületett, és az ügyfél el is fogadta. Ám ami ezután történt, az minket is meglepett!

Ugyanis a Tisza-tavi Fesztiválról szóló PR-cikkünk mindössze 24 óra alatt nem csupán 5, hanem 40 különböző médiumban jelent meg, köztük az utazzitthon.hu oldalon is. 

A küldetés tehát teljesítve, aminek eredményeképp nagy valószínűséggel idén is sokan döntenek úgy, hogy az idilli Tisza-tó partján áldoznak a természet, a mozgás, a finom falatok és a művészet oltárán.Amennyiben a céljaid elérése érdekében neked is profi PR-cikkre van szükséged, kérj ajánlatot tőlünk PR-cikk írásra itt>>>

 

Langmár Zsuzsanna

Langmár Zsuzsanna

Küldetésünk, hogy segítsünk a kiváló cégeknek abban, hogy kimagasló legyen a kommunikációjuk. Ma már nem elég jónak lenni, jónak is kell látszani. Azért alapítottam 2008-ban a Szövegírásblogot, ami 2016-tól Langmár Kommunikáció lett, hogy minél több magyar vállalkozásnak segítsünk a szakterületére koncentrálni – amíg nálunk jó kezekben van az üzleti kommunikációjuk.

Hasonló Bejegyzések

Megosztás itt: facebook
Facebook
Megosztás itt: pinterest
Pinterest
Megosztás itt: linkedin
LinkedIn
Megosztás itt: twitter
Twitter

Leave a Comment

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Scroll to Top