Profi értékesítési szövegírás karácsonyra

értékesítési szövegírás

Hűvös szelek járnak odakint, óhatatlanul emlékeztetve arra, hogy beköszöntött az ősz. Ha pedig lombhullás, akkor egy jó kereskedő már a karácsonyra készül. Mikor máskor siethet segítségedre az értékesítési szövegírás, mint az ünnepi kampányok előkészületei előtt? Nézzük át együtt, mi a teendő a honlapoddal, hogy sikeres évet zárhass!

Így használd az értékesítési szövegírást

Tudjuk, hogy a fejedben százával cikáznak a kampányötletek és a hírlevélszövegek, a készletek pedig lassan beérkeznek a raktárba, vagy minden szolgáltatásod 100%-on pörög. Azonban bármennyire is kitűnő a kínálatod, fontos a tálalás milyensége. Nem elég jónak lenni, jónak is kell látszani. Tehát a legfontosabb, hogy a kampány indulása előtt tisztába rakjuk az alapokat, vagyis a weboldalad értékesítési szövegét. Az alábbi kérdésekkel hamar felmérheted, hogy elég hatékony-e a tartalmad.

  • Megfelelő tartalom van az érkezési oldaladon? 
  • Kihasználtad az értékesítési szövegírás trükkjeit?
  • Csábító képek, grafikák színesítik a tartalmadat? Összhangban vannak vele? Továbbviszik az olvasót a szövegen?
  • A szöveg végén ott a terelés? Egyértelmű? Nem csapong a vásárló?

Ha a legtöbb válaszod igen, akkor gratulálunk, igazán profi értékesítési szöveget raktál össze! Azonban, ha akárcsak egy nemmel is válaszoltál, ne csüggedj! A következő fortélyok segítenek a mesteri értékesítési szövegírásban.

Értékesítési szövegírás tippek

Az értékesítési szövegen áll vagy bukik, hogy a terméked vagy a szolgáltatásod betalál-e a vevődnél. Hiába a több százezres hirdetési kampány, a több tucat jól időzített hírlevél vagy közösségimédia-aktivitás, ha az érkezőoldalon található tartalom nem érinti meg az érdeklődőt, akkor ennyi erővel a folyóba is szórhatnád a bankjegyeket. A következőkben azonban megmutatjuk, milyen fortélyai vannak az értékesítési szövegírásnak.

  • Figyelemfelkeltő címsor. Az igazi szerelem első látásra. Ha nem látja meg a vevő a fantáziát a címsorodban, ha sablonos és nem túl informatív, akkor az egész értékesítési szövegírás mehet a kukába.
  • Mindentudó bevezetés. Csigázd fel vevőid figyelmét a bevezetésben! Érdemes érzékeltetni velük, hogy ismered a problémáikat, és Te vagy a terméked a kulcs a megoldáshoz. Persze a megoldást még ne lődd le az elején!
  • Lényegre törő mondatok. Az értékesítési szövegírásnál nem bűn elhagyni a bonyolult körmondatokat. Az olvasóid a legtöbb esetben sietnek vagy fáradtak, gyorsan lapoznak, és a lényeget szeretnék kihámozni a sorokból.
  • Világos, érthető téma. A bonyolult szavakkal nem a tudásodat fogod megcsillogtatni, hanem a vevődben éred el, hogy tudatlannak érezze magát. Ha lehetséges, kerüld a komplikált szakszavakat és válassz egy sokkal személyesebb hangnemet!
  • A képek ereje. A túl sok szöveg riasztó és fárasztó. Ezért érdemes odafigyelni arra, hogy a tartalmad a témában passzoló képekkel lazítsa és színesítse a szövegedet. Egy magával ragadó kép többet mondhat száz szónál.

Az értékesítési szövegírásnak még számos trükkje van, amelyekkel a vevőd figyelmét maradéktalanul lekötheted. Ha további tanácsokra lenne szükséged, akkor értékesítési szövegírás szolgáltatásunkat Neked találtuk ki!

 

Langmár Zsuzsanna

Langmár Zsuzsanna

Küldetésünk, hogy segítsünk a kiváló cégeknek abban, hogy kimagasló legyen a kommunikációjuk. Ma már nem elég jónak lenni, jónak is kell látszani. Azért alapítottam 2008-ban a Szövegírásblogot, ami 2016-tól Langmár Kommunikáció lett, hogy minél több magyar vállalkozásnak segítsünk a szakterületére koncentrálni – amíg nálunk jó kezekben van az üzleti kommunikációjuk.

Hasonló Bejegyzések

Megosztás itt: facebook
Facebook
Megosztás itt: pinterest
Pinterest
Megosztás itt: linkedin
LinkedIn
Megosztás itt: twitter
Twitter

Leave a Comment

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Scroll to Top