Milyen vállalkozásoknak van szükségük a Google Cégem adatlapra?

A Google Cégem pazar megjelenési lehetőséget kínál a vállalkozások számára. De vajon mindegyiknek? Cikkünkből megtudhatod, Neked érdemes-e a Google helyalapú cégkereső szolgáltatását igénybe venni.

Google Cégem, a kisvállalkozások barátja

A Google Cégem szolgáltatás a legjobb mód arra, hogy a vállalkozásodat szó szerint elhelyezd a térképen. Kifejezetten azok számára ajánlott, akiknél az értékesítés helyben, a fizikai üzletben történik. A paletta nagyon széles, de itt van néhány vállalkozás, amelyek kifejezetten igénylik a Google Cégem szolgáltatást:

  • Fodrászat és kozmetika
  • Étterem és kávézó
  • Hotel, szálloda
  • Edzőterem
  • Expressz szolgáltatásokat ellátó cég (pl. gyorsnyomda)
  • Élelmiszerbolt
  • Autó- és motorszerviz

Hogy miért választottuk ki a fenti szolgáltatásokat? Mert ezekre a leginkább jellemző, hogy a következő feltételek valamelyike vagy mindegyike teljesül:

  • Közel, „helyben” legyen. Nagyon ritkán, erős brand vagy személyes okok miatt utazik el a vásárló másik városba, mondjuk, egy fodrász miatt.
  • Azonnali megoldást kínáljon. Egy gyorsnyomda vagy egy autószerviz esetében kifejezetten előny, ha néhány színes lap nyomtatásáért csak a sarokra kell menni, vagy a lerobbant autónkhoz gyorsan kiér a szerviz autómentője.
  • Pozitív értékeléseket kapjon. Ki vinné el a párját randevúra egy egycsillagos étterembe, vagy töltené a nyaralását egy problémás szállodában? A vevői visszajelzések sokat nyomnak a latban.

Ha a fenti kritériumok közül bármelyik is illik vállalkozásod profiljához, akkor érdemes létrehoznod egy Google Cégem adatlapot.

Kiknek nem ajánljuk a Google Cégem profilt?

Bár ez a lista jóval szerényebb lesz, akad néhány olyan cég, akiknek kifejezetten nem ajánlott a Google Cégem szolgáltatás. Ilyenek például a nagykereskedelem részére tevékenykedő logisztikai cégek, amelyeknek nem fontos kritérium a végfelhasználók felé történő kommunikáció. Ide sorolhatók még az olyan tanácsadók, tanfolyamszervezők, coachok, akiknek nincs állandó „lakcímük”, és leginkább az országot járva, különböző helyszíneket kibérelve tartanak előadásokat. Ugyanebbe a kategóriába sorolhatóak azok a webáruházak, amelyek nem rendelkeznek fizikai üzleti résszel, hanem a kiszállítás a fő profiljuk.

Összességében elmondható, hogy azoknak a vállalkozásoknak érdemes hangsúlyt fektetniük a Google Cégem profiljukra, akiknek a szolgáltatása vagy terméke kizárólag a helyszínen értékesíthető.

Ha olyan vállalkozásod van, amely igényli a profi Google Cégem adatlap létrehozását, akkor a következő szolgáltatásunk segíthet neked felkerülni a térképre! 

Kattintsd ide és megtudhatod, hogyan készítjük el a Google Cégem adatlapodat>>

Molnár Kitti

Molnár Kitti

Fantázia és kíváncsiság. Ezek hajtanak a szövegírás során, hiszen tudom, minden ügyfél izgalmas történetet hordoz magában. Ha szövegeimmel sikerül elérnem, hogy minél több emberhez eljussanak ezek a történeteket, akkor hátradőlve azt tudom mondani: ez egy szép nap volt.

Hasonló Bejegyzések

Megosztás itt: facebook
Facebook
Megosztás itt: pinterest
Pinterest
Megosztás itt: linkedin
LinkedIn
Megosztás itt: twitter
Twitter

Leave a Comment

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Scroll to Top