Eladás mesterfokon: marketing szöveg ütős címsorokkal

Marketing szöveg ütős címsorokkal

Célod a hatékonyabb marketing szöveg? Akkor ütős címsorokra lesz szükséged! Tudnod kell: az internetezők nem sorról sorra, mondatról mondatra olvasgatnak, egyenes vonalban (lineárisan). Valójában inkább csak végigpásztázzák szemükkel a szöveget, és a kiemelt kifejezéseken, szavakon akad fenn a tekintetük. Íme, hogyan használhatod ki ezt a hatást az értékesítési szövegeidben!

A marketing szövegek varázsigéi ‒ avagy hányfélék a címsorok?

Sokféle címsorral el lehet adni, de a fő címsortípusok, amiket az értékesítési szövegedben, a blogcikkedben vagy a hírleveled tárgysorában használhatsz, három nagyobb kategóriára oszlanak.

Társadalmi bizonyítékra épülő címsorok

Ugye veled is előfordult már, hogy ugyanabba az irányba néztél, amerre sokan tekintettek? Úgy gondolhattad, hogy ott bizonyára valami érdekes/fontos dolog van, ha egyszer mindenki arra figyel. Ha mindenki így tesz, vagy legalábbis a számodra számító emberek kitüntetik figyelmükkel a világ bizonyos részét, hát akkor… kell ott lennie valaminek.

Nos, a marketing is masszívan épít arra, hogy mások már megvették, használják, örülnek valaminek, és Te kihagyod, elszalasztod, elrontod az egyszeri esélyed, ha nem követed a példájukat.

Ezek azok a fajta címsorok, amelyek az általad ajánlott terméket vagy szolgáltatást már kipróbált és annak előnyeit élvező személyek népes táborára vagy egy szaktekintélyre hívják fel a figyelmet. 

Például írhatsz ilyesmiről:

„Amiért az okos/ügyes/szellemes/sikeres emberek a termékemet használják”

„Hogyan szerezz olyan könnyen vevőket, mint XY marketingguru teszi?”

„Úgy, mint a [Világmárka], Te is képes vagy óránként 547 új ügyfelet szerezni”

„Az online véleményvezérek elárulják, hogyan váltak blogolással sikeressé”

Fenyegetésre, félelemre épülő címsortípusok

Nem titok, hogy a fő emberi motiváló tényezők a nyereségvágy és a veszteségtől való félelem, ám ezek közül is az utóbbi az erősebb motivációnk. Ezt a hatást a marketingben is érdemes kipróbálni, meglebegtetve a leendő ügyfelek előtt azt a lehetőséget, hogy kimaradnak/lemaradnak valamiről, ami hasznot hozhatna számukra. Például:

„Amit mindenkinek tudnia kellene a tartalommarketingről”

„A versenytársad mindent megtenne azért, hogy ne olvasd el ezt a cikket”

„Később utálni fogod magad azért, ha nem próbálod ki ezt”

„Jobb, ha előbb hallasz a … veszélyeiről, mint később”

Előnyt tartalmazó címsorok

Végül a legegyszerűbb, de hatásos megoldás felhívni a figyelmet arra az előnyre, amit a terméked vagy a szolgáltatásod nyújtani képes. Ilyen címsorok lehetnek: 

„Hol van a (vágyott eredmény), és miként szerezheted meg?”

„Te is elérheted a (vágyott eredményt), x nap alatt, ezzel a technikával”

„Itt egy kevéssé ismert módszere a vevők szerzésének”

„Hogyan építs olyan (valamit), amire igazán büszke lehetsz?”

Még több tipp, még több ötlet a sikeres marketing szövegért

Ha még többet szeretnél tudni az ütős címsorokról, szövegírási trükkjeink egy részét most ingyenesen letöltheted e-book formában. A tudásanyagot ezen a linken tudod elérni. Ebből 101 ragyogó címsort ismerhetsz meg, ami toronymagasan vezeti a legolvasottabb cikkek listáját.

Persze nemcsak címsorból áll a marketing világa ‒ ha önműködő, bevételgenerátor honlapot szeretnél, akkor személyes tanácsadásra lesz szükséged üzleti kommunikációs szakértőnktől. Személyes konzultációért kattints ide, és az eredmény személyre szóló marketing terv lesz az eladásaid növelésére!

 

Langmár Zsuzsanna

Langmár Zsuzsanna

Küldetésünk, hogy segítsünk a kiváló cégeknek abban, hogy kimagasló legyen a kommunikációjuk. Ma már nem elég jónak lenni, jónak is kell látszani. Azért alapítottam 2008-ban a Szövegírásblogot, ami 2016-tól Langmár Kommunikáció lett, hogy minél több magyar vállalkozásnak segítsünk a szakterületére koncentrálni – amíg nálunk jó kezekben van az üzleti kommunikációjuk.

Hasonló Bejegyzések

Megosztás itt: facebook
Facebook
Megosztás itt: pinterest
Pinterest
Megosztás itt: linkedin
LinkedIn
Megosztás itt: twitter
Twitter

Leave a Comment

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Scroll to Top