Te kihasználod a LinkedIn 3 legnagyobb előnyét?

Ha így használod, akkor a LinkedIn segíthet nagy fölényt szerezni neked és a cégednek.

„Magyarországon nem működik a LinkedIn.“ „A LinkedIn halott, unalmas, semmire sem jó!” Gyakran hallasz hasonlókat az „üzleti Facebookról”? 

Az igaz, hogy itt nem annyira könnyű feltörni, mint a Facebookon vagy az Instagramon. A LinkedInen nem tombolnak cuki cicás képek, amikre tengernyi like érkezik. 

Ez viszont messze nem jelenti azt, hogy értéktelen időtöltés felépíteni a jelenlétedet és a kapcsolati hálózatodat. Főleg üzleti szempontból.

Mielőtt belevágnék a LinkedIn 3 előnyébe, megmutatok néhány számadatot a szunnyadó óriásról:

  • A LinkedIn több, mint 660 millió felhasználóval dicsekszik, több, mint 200 országból.
  • A 2. legnépszerűbb szociális hálózat a B2B marketingesek körében a Facebook mögött. (Social Media Examiner, 2019)
  • Több, mint 30 millió cég van jelen a LinkedInen.
  • Az online vásárlók 52%-a nyilatkozta, hogy a LinkedIn a legszámottevőbb csatorna, amikor vásárláshoz keresnek bővebb információkat. (Demandbase, 2018)

Ezek a számok elárulják, hogy bőven van élet ezen a szociális hálózaton is. 

Ha az alábbi 3 előnyt kihasználod, akkor a LinkedIn segítségével nagy fölényt szerezhetsz a cégednek és magadnak az üzleti szektorban.

A LinkedIn 3 legnagyobb előnye a cégek számára

1. A státuszépítés legelfogadottabb helye

Messze te vagy a szakmádban vagy az iparodban a legjobb?

Dicsekedj el vele! Manapság nem elég jónak lenni, jónak is kell látszani.

Sokszor észosztásnak vagy dicsekvésnek vélik más csatornákon, ha bemutatod az eredményeid, vagy bevezeted az embereket a szakma rejtelmeibe és megosztod a tudásod. 

A LinkedIn viszont erre van kitalálva. Bátran használd ki ezt az előnyét!

Ossz meg tartalmakat, cikkeket. Mutasd be a céged, vidd be a követőid a kulisszák mögé, mesélj arról, hogy mi történik a cégedben vagy az iparodban.

2. Személyesen elérheted az üzletvezetőket

Amíg a Facebook vagy az Instagram kezelését sok esetben egy virtuális asszisztens vagy egy munkatárs végzi, ritka az a cégvezető, aki nem maga kezeli a LinkedIn-oldalát.

Ez nagyszerű lehetőség kapcsolatok, partnerségek kialakítására.

A hideghívások helyett a megfelelő megközelítéssel közvetlen kapcsolatot tudsz kiépíteni felsővezetőkkel vagy üzletvezetőkkel. 

Méghozzá mindezt ingyen. Mutatjuk, hogyan.

3. Rendkívül egyszerű és hatékony kapcsolatépítés

Mi ezt tartjuk a LinkedIn legnagyobb előnyének a három közül. 

Ha megfelelően közelíted meg az embereket, szinte 100%, hogy pozitívan fognak reagálni.

Ez nem azt jelenti, hogy egy üzenet nélküli, hideg kapcsolati kérőt küldesz a célszemélynek.

A legjobb módja, ha körbenézel előbb az adatlapján és hozzászólsz legalább 3-5 posztjához vagy cikkjéhez. Lehetőleg valami értékes nézőpontot ossz meg, ne csupán annyit írj, hogy: „Szuper!” Így nagyobb eséllyel fog személyesen válaszolni valamelyik hozzászólásodra.

Ezt követően küldj neki egy kapcsolati felkérőt, és hivatkozz valamelyik cikkére vagy posztjára egy dicséret mellett. 

Ily módon egy sokkal barátibb pozícióból indítod a kapcsolatépítést.

Ha kihasználod ezeket az előnyöket, és profi kisugárzású adatlapot hozol létre, akkor a LinkedIn egy kiváló eszköz lehet a céged számára.

Merre tovább a profi LinkedIn-oldal kiépítéséhez?

Ha most kedvet kaptál ahhoz, hogy elindulj a LinkedInen, akkor biztos megfordult a fejedben, hogy

  • Mivel tudod a leggyorsabban kiépíteni az ismertséged?
  • Hogyan kell egy vonzó és profi LinkedIn-adatlapot felépíteni?
  • Milyen rendszerességgel kell posztolni?
közösségi média

Ha te akarsz lenni a LinkedIn királya, de nem akarsz hónapokat eltölteni vele és tucatnyi könyvet elolvasni a témában, akkor végezd el az ingyenes LinkedIn tanfolyamunkat. 9 lépésben segítünk 3 rövid hét alatt népszerűvé válnod a LinkedInen.

Nagy Lehel

Nagy Lehel

Irdatlan nagy álmaim vannak. Lehet a családnevem "átka". De felvállalom őket. Viszont amióta megismerkedtem a szövegírással és ennek fontosságával, a klienseim álmaiért is felelősséget kezdtem vállalni. Mindegyikük arra szánta el magát, hogy jobbá tegye ezt a világot. Az esetek többségében pedig az én szövegem sorsdöntő lehet a küldetésükben. Én pedig szívesen hordom a köpenyt, és fogadom el a kihívást.

Hasonló Bejegyzések

Megosztás itt: facebook
Facebook
Megosztás itt: pinterest
Pinterest
Megosztás itt: linkedin
LinkedIn
Megosztás itt: twitter
Twitter

Leave a Comment

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Scroll to Top