Hogyan jut be a rendezvényed az országos rádióba? – sikersztori

Amikor egy társadalmilag jelentős, sokakat érintő témáról van szó, különösen fontos, hogy a megfelelő időben a megfelelő csatornákon keresztül minél több potenciális érdeklődőhöz eljusson. Például az ország legnagyobb kereskedelmi rádiójának két adásába is, vagy a célcsoport által olvasott magazinba, a Glamourba.

Ennek kiváló módja egy könnyed stílusban megírt, hasznos információkat tartalmazó PR-cikk.

 

Ez a kommunikációs eszköz ugyanis, ha kellőképpen informatív és olvasmányos, szinte bármilyen online és nyomtatott médiumban, sőt, az audiovizuális sajtóorgánumokban is helyet érdemel. 

Hogyan lesz sikersztori egy szövegből?

Egy sikersztori nem jön magától – ezt ügyfeleink is jól tudják. Ezért a nívós, komoly hangvételű vagy épp légiesen könnyed blogcikkek és marketingszövegek írását profikra bízzák. 

Fő feladatunk, hogy segítsük a partnereinket abban, hogy mondanivalójuk valóban eljusson a célközönségükhöz.

Milyen eszköztárra van szükség?

A blogcikkek nem unatkozó bloggerjelöltek úri huncutságai, hosszú távon hozhatnak sikert egy-egy vállalkozás számára. Az ún. tartalommarketing az egyik legkiválóbb módja annak, hogy folyamatosan jelen légy, és Rád találjanak az emberek. 

A marketingszövegek pedig bevételgenerátorként működnek. Ahhoz, hogy sikeres lehess ezen a téren, ki kell építened a bizalmat önmagad, a terméked, illetve a szolgáltatásod iránt. 

Ebben segít egy kiválóan megírt PR-cikk, ami a sajtó képviselőin keresztül tömegekhez juthat el. Olyanokhoz is, akiket amúgy nem érnél el hirdetéssel, vagy csak milliós befektetéssel.

Ez utóbbi történt Bacsa Hédivel, a Lélekfogadó alapítójával is. Ismerd meg az Ő történetét>>>

Újabb dicsőségünk: a Bacsa Hédi – Lélekfogadó sikersztori

Bacsa Hédi, a Lélekfogadó alapítója önismereti kérdésekben, az egyéni célok megvalósításában, továbbá a bőségteremtő gondolkodás, az egészséges énkép és testképtudat kialakításában nyújt segítséget nőknek és férfiaknak egyaránt.

Az egyik tehetséges szövegírónk által megírt PR-cikk lett a legújabb sikersztori, ami két rádióban is, köztük az ország legnagyobb kereskedelmi rádiójában, a Retró Rádióban is helyet érdemelt. Ez utóbbi két külön interjúlehetőséget is biztosított a gyermekek testképzavarának felismerésével és megelőzésével kapcsolatos témának. 

A sikeres szereplés azonban itt nem ért véget!

A cikk 16 különböző online médiaorgánumban, köztük a Glamour online felületén és az Egészségkalauz nyomtatott havilapjában is megjelent. A Hegyvidék TV-nek köszönhetően pedig Hédi egy televíziós intejúlehetőséget is kapott. 

Body and Soul Summit 2020

Ha szeretnél többet megtudni a saját testedről, illetve a lelki és mentális állóképességed is treníroznád, téged is vár Hédi a 2020 októberében megrendezésre kerülő Body and Soul Summiton, ahol 20 szakértőtársával egy ingyenes online előadássorozat keretében lebbenti fel a fátylat a legfontosabb kérdésekre adott válaszokról.

Ha pedig neked is mindent elsöprő sikersztorira van szükséged, kérj ajánlatot a Langmár Kommunikációtól médiamegjelenésekre itt>>>

 

Langmár Zsuzsanna

Langmár Zsuzsanna

Küldetésünk, hogy segítsünk a kiváló cégeknek abban, hogy kimagasló legyen a kommunikációjuk. Ma már nem elég jónak lenni, jónak is kell látszani. Azért alapítottam 2008-ban a Szövegírásblogot, ami 2016-tól Langmár Kommunikáció lett, hogy minél több magyar vállalkozásnak segítsünk a szakterületére koncentrálni – amíg nálunk jó kezekben van az üzleti kommunikációjuk.

Hasonló Bejegyzések

Megosztás itt: facebook
Facebook
Megosztás itt: pinterest
Pinterest
Megosztás itt: linkedin
LinkedIn
Megosztás itt: twitter
Twitter

Leave a Comment

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Scroll to Top