Az új üzenőfalad: Google Cégem bejegyzés

A Google Cégem páratlan lehetőséget kínál minden vállalkozás számára. Nem csupán a címet, a telefonszámot, a nyitvatartást, a fényképeket és a termékeket vagy szolgáltatásokat tudod megosztani a nagyközönséggel, de akár kommunikálhatsz, üzenhetsz is a látogatók részére. Mindezzel felhívhatod magadra a Google keresőrobotjainak figyelmét. Most megtudhatod, miért érdemes a Google Cégem bejegyzést használnod üzenőfalként!

Google Cégem bejegyzések a releváns kulcsszavakért

A szövegírás kapcsán jó párszor említettük a kulcsszavak fontosságát. A Google Cégem bejegyzések egy újabb eszköztárat jelentenek ahhoz, hogy a keresőmotor listáján organikusan, tulajdonképpen ingyen előrébb kerülj. Úgy kell rá tekinteni, akár egy blogra, amelyre a keresőrobotok rendre visszatérnek, ha új tartalmat találnak. Ha a Google érzékeli a rendszeres aktivitást, megfelelő kulcsszavakat talál a bejegyzések között, akkor jó helyezéssel jutalmazza a Google Cégem profilt.

Egyes marketing szakemberek az új közösségi médiaként hivatkoznak a Google Cégemre, hiszen a tájékoztatás mellett a közönség is ki tudja fejteni a véleményét, kérdéseket tehet fel egy-egy bejegyzés alatt. Persze, ezzel lehetne vitatkozni, hiszen a Facebookhoz és az Instagramhoz képest a Google Cégem bejegyzésekben nem lehet hashtageket használni, illetve a 100 karakternél hosszabb szöveget el is rejti platform.

A bejegyzések között több lehetőség is a rendelkezésedre áll:

  • Ajánlat – Időszakos kampányok, akciók megjelenítésére ideális, hiszen kezdő és végdátumot is megadhatsz.
  • Újdonság – Miért ne adhatnál hírt a legújabb szolgáltatásodról vagy termékedről a Google Cégem profilon keresztül? Így az új érdeklődők is egyből látják, hogy mi zajlik a vállalkozásod háza táján.
  • Esemény – Bármely rendezvényed, workshopod vagy szemináriumod azonnal a böngészők szeme elé kerülhet, ha ezt a funkciót használod. Korábbi rendezvények képeivel még vonzóbbá teheted a bejegyzést.
  • Termékek – Az egyik kedvenc bejegyzési lehetőségünk. Azonnali információkat közölhetsz az érdeklődőkkel anélkül, hogy plusz kattintásokat kellene végezniük. Képekkel, megfelelő gombbal bármely termékedre vagy szolgáltatásodra felhívhatod a figyelmet.

Bár nem állandó bejegyzésként, de a lehetőségek között megjelent a „COVID-19 hír” poszt is, ahol a helyzettel kapcsolatos óvintézkedéseidet oszthatod meg a vásárlóiddal. 

A bejegyzések alján többféle gomb is elérhető, hogy a közönségedet a megfelelő cselekvésre ösztönözhesd:

  • Foglalás
  • Online rendelés
  • Vásárlás
  • További információ
  • Jelentkezés
  • Hívás most

Érdemes ezekben a bejegyzésekben röviden, de lényegre törően összefoglalnod az információkat, és a saját honlapodra terelve részletesebben kifejteni a témát.

Milyen gyakran érdemes „posztolni” a Google Cégem oldalon?

Persze ahány vállalkozás, annyi friss téma és aktivitás, de ahhoz, hogy fenntartsd a Google robotjainak érdeklődését, érdemes legalább heti egy bejegyzést létrehoznod. 

Hogy ez pluszmunka lenne? Nem egészen. A képlet igen egyszerű: amikor úgy érzed, megosztanál egy friss hírt a Facebook-oldaladon (pl. új termék érkezése vagy egy ütős akció), akkor szánj egy percet a Google Cégem bejegyzésekre, és oszd meg a nagyközönséggel is a hírt!

A közönség bevonzásához természetesen nem elég egy frappáns bejegyzés, hanem egy jól felépített és kidolgozott Google Cégem adatlap is szükséges. Ha szeretnéd, mi segítünk a Google Cégem profilod hatékony megtervezésében!

Molnár Kitti

Molnár Kitti

Fantázia és kíváncsiság. Ezek hajtanak a szövegírás során, hiszen tudom, minden ügyfél izgalmas történetet hordoz magában. Ha szövegeimmel sikerül elérnem, hogy minél több emberhez eljussanak ezek a történeteket, akkor hátradőlve azt tudom mondani: ez egy szép nap volt.

Hasonló Bejegyzések

Megosztás itt: facebook
Facebook
Megosztás itt: pinterest
Pinterest
Megosztás itt: linkedin
LinkedIn
Megosztás itt: twitter
Twitter

Leave a Comment

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Scroll to Top