A gazdasági válság kommunikációs válság is? Online Percek Langmár Zsuzsával

online percek kommunikáció

Miközben a magyar gazdaság teljesítménye az elmúlt hónapokban látványosan csökkent, sok ügyfelünkön azt látjuk, hogy az üzleti kommunikációból próbálják a legtöbbet kihozni. Hogyan lehet a gazdasági szigorításokat úgy kezelni, hogy a vállalkozó a lehető legjobban jöjjön ki?

Ebben az évben élesen kirajzolódott két irány:

  1. Az első típusba tartozó vállalkozó körülbelül ott tart, ahol márciusban. Nézi a köldökét. Nem tesz semmit, beletörődik a helyzetébe.
  2. Aktív maradt, mert tudja, hogy nincs más út. Megküzd a túlélésért, felelősséget vállal önmagáért és mindazokért, akiknek munkahelyet teremt.

A tapasztalat azt mutatja, hogy akik folyamatosan kutatták, mire van jelenleg igény, ebben a helyzetben mivel segíthetnének az ügyfeleiknek, azok fölfele mentek, azok túléltek. Minél több a kiáramlás, annál nagyobb a a beáramlás – ezt a vastörvényt most nagyon sokan felismerték, és a céges kommunikáció volt az a terület, ahol könnyen gyakorlatba ültethették.

Hogy mi mit találtunk ki az ügyfeleink számára? Erről is mesél Zsuzsa az Online Percekben, a Mex Rádió műsorán!

Online Percek Langmár Zsuzsával a Mex Rádió műsorán

Lejátszási időpont:

2020. december 4. péntek, 8.05 – Rock Rádió

Lemaradtál? Meghallgatnád a korábbi adásokat is? Itt megteheted>>>

Orsolya Szilágyi

Orsolya Szilágyi

Hasonló Bejegyzések

Megosztás itt: facebook
Facebook
Megosztás itt: pinterest
Pinterest
Megosztás itt: linkedin
LinkedIn
Megosztás itt: twitter
Twitter

Leave a Comment

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Scroll to Top