A Facebook és a többiek: közösségi média trendek 2020-ban

Mit tartogat a jövő a Facebook népének? Hogyan alakul a közösségi média használata idén? A trendek máris látszódnak, és mi belenéztünk a kristálygömbbe!wink

Mit kíván a Facebook a vállalkozóktól?

Az Entrepreneur szerzője, Deep Patel 12 tendenciát nevezett meg idénre, amivel érdemes tisztában lenned. Ezek közt első helyen említendő, hogy csekélyebb fontosságot kapnak a hiúságot tápláló mértékegységek, mint amilyen a Facebook esetén a lájk. 

Amire tehát törekedned kell, az a minőségi kapcsolat kialakítása a célközönségeddel, amit minőségi tudás, hasznos infók közvetítése, na és egy kis szórakoztatás által tehetsz meg.
 
A videotartalom is egyre fontosabb. Egyes kutatások szerint 2020-ban az internetes adatforgalom több mint 80%-át a videók teszik ki. Ezért itt az idő, hogy kreatív, a figyelmet megragadó vizuális tartalmakkal is felhívd magadra a figyelmet, például ezzel az ajánlatunkkal a Facebook esetében!

Mire érdemes még figyelned? Idéntől még fontosabb lesz a piaci szegmentáció! Más szóval arra kell a leginkább figyelned, hogy minél pontosabban magad előtt lásd azt a személyt, akinek el szeretnél adni. Csak így sikerülhet „pontosan őhozzá” beszélned, vagyis személyre szólóan kommunikálnod – márpedig ez a bizalom az, amit meg kell alapoznod, mielőtt a pénzköltés akár csak szóba is jöhetne.

A fentiek alapján tehát a személyre szabott, szuperreleváns, marketinges célzatú videó olyan eszköz lesz, amivel idén szinte biztosra mehetsz az értékesítésben, vagy legalábbis az átkattintási arányt emelheted. 

Érdemes is lesz ezzel kísérletezned, mert az online vásárlás egyre inkább beépül idéntől a közösségi médiába, vagyis arra kell figyelned, hogy a webáruházadat, weblapodat a közösségi felületekről minél könnyebben elérhetővé tedd, és lendületes történetmeséléssel, vásárlásra ösztönző érvekkel alátámaszd a kattintást. 

Kiemelendő tanulság, hogy a célközönség értelmes, privátnak érzett kapcsolatra vágyik Veled, ezért a személyesség, a közvetlen megszólítás és a kapcsolattartás valósággal aranyat ér.

Szeretnéd jó PR-rel előkészíteni a gyors és eredményes értékesítést? Terveztesd meg velünk a Facebook kommunikációdat!

 

Langmár Zsuzsanna

Langmár Zsuzsanna

Zsuzsa

Hasonló Bejegyzések

Megosztás itt: facebook
Facebook
Megosztás itt: pinterest
Pinterest
Megosztás itt: linkedin
LinkedIn
Megosztás itt: twitter
Twitter

Hozzászólás

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Scroll to Top