Facebook hirdetés képméretek – így néz ki jól a hirdetés

Előfordult már veled, hogy megosztottál egy hihetetlenül vicces képet, de a Facebook úgy vágta méretre, hogy pont a lényeg nem látszott? Egy hétköznapi posztnál talán nem olyan nagy a tét, egy Facebook hirdetés esetében azonban pénzbe kerül a baki.
 
Ha ki akarsz fogni a Facebookon, méretre kell vágnod a képet. A méretek a Facebookkal együtt változnak, akár évente többször is.

Használd ezeket a méreteket, hogy tökéletes legyen a Facebook poszt, Facebook hirdetés

Vizuális típusoknak mutatok egy infógrafikát, de alatta röviden össze is foglalom, amit figyelembe kell venni.
 
Optimális Facebook képméretek 2017

Facebook hirdetés képméretek 2017

Profilkép: 180 x 180 képpont (pixel, px). Ennél nagyobb, akár nem négyzetes arányú képet is lehet használni, és feltöltéskor beállítani. Ne feledd, hogy a profilkép kattintással nagyítható, ezért érdemes nagyobb méretben feltölteni.
 
Borítókép: 828 x 315 képpont. Ami ennél kisebb, azt a Facebook nyújtani fogja, jobb elkerülni a torzítást. A legcélravezetőbb RGB JPG formátumot választani, 100 KB alatti mérettel, mert ez töltődik be a legggyorsabban. Ha fontos neked a kép minősége, és semmiképp sem szeretnél pixelesedést, válaszd a PNG formátumot. Itt lehet, hogy számolnod kell a lasabb betöltéssel.
 
Megosztott kép: 1200 x 630 képpont. Ez a kép az oldalon maximum 504 pixel, a hírfolyamban maximum 470 pixel szélességben jelenik meg.
 
Megosztott link: 1200 x 627 képpont. Erre akkor érdemes odafigyelni, ha céges profilt kezelsz, mert ez a kép fog megjelenni, ha megosztják a posztodat.
Négyzetes kép: legalább 154 x 154 képpont a hírfolyamban
Négyzetes kép: legalább 116 x 116 képpont az oldalon
Téglalap alakú kép: legalább 470 x 246 képpont a hírfolyamban
Téglalap alakú kép: legalább 484 x 252 képpont az oldalon
Mivel a Facebook a minimum alá fogja méretezni a képet, érdemes a kiválasztott méretet jó minőségben, nagyobb felbontásban feltölteni.

Ahol nagyobb a tét: Facebook hirdetés képméret 2017

Amikor valaki több látogatót/konverziót/eladást akar a weboldalán, rögtön a Facebook hirdetéshez nyúl. Jelenleg legolcsóbban így tudod a legtöbb embert elérni. Többször írtam már arról, milyen stratégiát érdemes használni a Facebook hirdetéseknél, legutóbb itt. Most a formai követelményekről lesz szó.
 
2017-re az irányelvek a következők:
 
Facebook hirdetés képméret: 1200 x 628 képpont
Képarány: 1.9:1
Szöveg: 90 karakter
A kép nem tartalmazhat 20%-nál több szöveget. Pontosabban: most már tartalmazhat, de számolj azzal, hogy a hirdetés drágább lesz.
 
Túl sok megkötés? Érdemes velük dolgozni, mert biztosítják, hogy a hirdetésed mindenhol jó minőségben jelenjen meg. A javasolt képméret garantálja, hogy a kép jól fog mutatni, a szöveghosszúságot pedig azért kell figyelembe venni, hogy a kisebb képernyőkön is jól olvasható legyen a szöveg.
Ha nem vagy biztos az eredményben, a hirdetés készítésekor Facebook segít neked leellenőrizni, valóban 20% alatt maradj.

 

Szeretnéd, hogy a Facebook hirdetéseidre még többen kattintsanak?

Pörgesd fel Facebook kommunikációdat!
A hatékony, mérhető eredményekkel járó Facebook kommunikáció cseppet sem könnyű. Sok vállalkozó küzd a Facebookkal. Elképzelhető, hogy pontosan tudod, mennyire fontos napjainkban a közösségi jelenlét, mégsem ismered a sikeres Facebook kommunikáció titkát. Vért izzadsz minden lájkolásért, új rajongóért, még sincs áttörés. Ha Te is tudod, milyen fontos, hogy jelen légy a Facebookon, de nem tudod, hogyan kommunikálj sikeresen célpiacoddal, a legjobb helyen jársz!
 

Facebook kommunikáció tervezése mesterfokon itt>>

 

 

Langmár Zsuzsanna

Langmár Zsuzsanna

Küldetésünk, hogy segítsünk a kiváló cégeknek abban, hogy kimagasló legyen a kommunikációjuk. Ma már nem elég jónak lenni, jónak is kell látszani. Azért alapítottam 2008-ban a Szövegírásblogot, ami 2016-tól Langmár Kommunikáció lett, hogy minél több magyar vállalkozásnak segítsünk a szakterületére koncentrálni – amíg nálunk jó kezekben van az üzleti kommunikációjuk.

Hasonló Bejegyzések

Megosztás itt: facebook
Facebook
Megosztás itt: pinterest
Pinterest
Megosztás itt: linkedin
LinkedIn
Megosztás itt: twitter
Twitter

Leave a Comment

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Scroll to Top