Ettől döglik a légy: az ütős értékesítési szöveg alapfogásai

Nem titok: bizalomépítő elemeket rejtünk el a szövegben, és vásárlásra ösztönző módszereket alkalmazunk, mindahányszor az a feladat, hogy a megrendelőnk számára megszülessen a tökéletesen hatékony értékesítési szöveg.

Ami titok, azt nem itt fogjuk elárulni, de tudásunkból adunk egy jókora szeletet, ha kéred. 🙂

Fülön csíp! Az értékesítési szöveg 3 alapfűszere

A recept úgy kezdődik, hogy vegyél egy dögunalmas értékesítési szöveget, és szórd meg jól a következőkkel:

1. Vágykeltő mondatok

Nem árt, ha említed a célpiacodnak, hogy különleges kiválasztási eljárás nyomán esett rájuk a választás (pl. ez az akció csak az ő szűkebb foglalkozási csoportjuknak szól), és ők az elsők, akik ezt a rövid ideig érvényes ajánlatot kapják.

 

Általuk nagyra becsült, nemzetközi piacvezető személyiségek ismerik és használják az általad ajánlott megoldást, de ezt egyelőre itt és most csak Te tudod nyújtani. 

Ha nem élnek a lehetőséggel, könnyen csatát veszthetnek az általuk legjobban gyűlölt versenytárssal szemben, ám a készleted nem tart örökké: csak azokat fogod tudni kiszolgálni, akik gyorsan döntenek.

A végén pedig hangsúlyozd, hogy mennyire megkönnyítetted számukra a rendelést. Ideális esetben ezáltal elérhető az úgynevezett „szövegírási csúszdahatás”, amiről részletesebben itt írtunk.

2. Bevált varázsszavak

Íme a lista: KÖNNYŰ, INGYENES, GYORS, GARANTÁLT, MOST és TE.

Használd minél gyakrabban ezeket az értékesítési szöveg során. Például ami a Te/Én arány illet, arra kell törekedned, hogy háromszor olyan gyakran beszélj az olvasódról, mint saját magadról.

Az is fontos, hogy hangsúlyozd, a megoldás karnyújtásnyira/kattintásnyira van (könnyű, gyors és ingyenes), sőt biztosan működik is (garantált), hiszen olyan embereknek próbálsz eladni a neten, akikkel szemtől szemben sohasem találkoztál.

3. Figyelemfenntartó fogások

Egy szuszra nem lehet mindent elmondani. De hogyan érd el azt, hogy egy hosszabb szöveg során fenntartsd az érdeklődést, és egyik rövid bekezdésről a másikra vezesd az olvasódat az értékesítési szöveg során?

Alkalmazz ilyen átkötéseket a blogcikkedben, hírleveledben, hogy fenntartsd az érdeklődést: „de ez még nem minden”, „és itt az ok, amiért még jobban megéri…”, vagy „itt van még 5 jó indok, hogy feliratkozz/rendelj/érdeklődj (lapozz tovább)”!

Egyszerűnek tűnik, pedig nagy hasznot hozhat ez a fogás is: lépten-nyomon visszautalni arra, hogy az Olvasód figyelmére folyamatosan számítasz, és a szövegedben még csak most jön a java (a VÁSÁRLÁS gombra kattintás).

És most a vizsgakérdés: Te vajon jól figyeltél már az elején? 

Bizalomépítő titkokat emlegettem, és azt mondtam, hogy ezekkel még jobban felturbózhatod az eladást. Kattints ide, ha szeretnéd jobban kiaknázni a weboldaladban rejlő lehetőségeket>>

Langmár Zsuzsanna

Langmár Zsuzsanna

Zsuzsa

Hasonló Bejegyzések

Megosztás itt: facebook
Facebook
Megosztás itt: pinterest
Pinterest
Megosztás itt: linkedin
LinkedIn
Megosztás itt: twitter
Twitter

Hozzászólás

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Scroll to Top