A fotók ereje a Google Cégem adatlapon

Az interneten bárhova nézel, tombol a vizualitás, sokat számít a látvány. Annak ellenére, hogy egyes jóslások szerint 2022-re az internet 90%-a videó lesz, a képek is ugyanolyan erőteljesen tartják a frontot.

Bár tény, hogy a szavak adnak el, a fotók és a képek teszik lehetővé azt, hogy legyen kinek eladni. Egy esztétikus kép odavonzza az interneten böngészők figyelmét. Hasonlóképpen tapasztalható ez a Google Cégem megjelenéseknél is.

A Google Cégem az egy olyan adatlap, ami felugrik annak a felhasználónak, aki rákeres a cégedre vagy a cégprofilodra a keresőben vagy a Google Térképen. Ez az adatlap, ideális esetben, tartalmazza az üzleted alapadatait, mint például a cím, a telefonszám, a nyitvatartás. Hasonlóképpen egy fizikai kirakathoz, ezen felül egyéb elemekkel is lehet bővíteni, hogy minél hivogatóbb legyen a „járókelők” számára. Ezáltal a felcsigázott érdeklődő „betévedhet” a weboldaladra, de sok esetben akár a fizikai üzletedbe is.

A vizuális képek csábítóvá teszik a Google Cégem adatlapot

Az egyik megdöbbentő statisztika szerint 4-ből 3 ember keres rá valamire a közelben az okostelefonjáról, és ők legalább 1 napon belül meglátogatnak egy üzletet.

A Google egy másik tanulmányából kiderül, hogy az ügyfelek 90%-a nagyobb valószínűséggel keres fel egy olyan vállalkozást, amely fotókat töltött fel a Google Cégem adatlapjára.

Ebből levonhatjuk azt a tanulságot, hogy ha képek nélkül ugrik fel az adatlapod a keresőben vagy a Google Térképen, akkor szinte alig van esélye annak, hogy betévedjen hozzád vagy akár a weblapodra a felhasználó.

A képek vonzzák a figyelmet és emlékezetesebbé teszik az üzleted, ha felugranak az adatlapodon. Ráadásul növelik a böngészés élményét a felhasználók számára. 

Milyen képeket használj?

A két legfontosabb fotó, amit érdemes feltenned, az egy kültéri és egy beltéri. A kültéri kép útbaigazítást ad a felhasználónak. Ez óriási segítség lehet, főleg akkor, ha valaki autóból, a telefonjáról keres rá a helyiségedre.

A másik létfontosságú kép az üzleted belsejéről készül. Ha egy éttermet/kávézót üzemeltetsz, akkor a pultról, az asztalokról, akár az ételekről vagy az italokról. De a belső raktárról, az irodahelyiségről, sőt, akár a személyzetről is lehet fent képed. Ez sokkal szimpatikusabbá teszi a céged.

Mindenképpen figyelj a képek minőségére! Egy zajos, homályos képről senkinek sem jut eszébe a professzionalizmus.

A valamirevaló Google Térkép jelenlét megkívánja a képek használatát. Emellett további 9 egyéb elem van, ami szükséges ahhoz, hogy valóban professzionális kisugárzása legyen ennek az adatlapnak. 

Ha szeretnéd tudni, hogyan fejleszd a jelenléted ezzel a forró online marketing eszközzel, akkor kérd az ingyenes Google Cégem Villámkiértékelésünket>>

Nagy Lehel

Nagy Lehel

Irdatlan nagy álmaim vannak. Lehet a családnevem "átka". De felvállalom őket. Viszont amióta megismerkedtem a szövegírással és ennek fontosságával, a klienseim álmaiért is felelősséget kezdtem vállalni. Mindegyikük arra szánta el magát, hogy jobbá tegye ezt a világot. Az esetek többségében pedig az én szövegem sorsdöntő lehet a küldetésükben. Én pedig szívesen hordom a köpenyt, és fogadom el a kihívást.

Hasonló Bejegyzések

Megosztás itt: facebook
Facebook
Megosztás itt: pinterest
Pinterest
Megosztás itt: linkedin
LinkedIn
Megosztás itt: twitter
Twitter

Hozzászólás

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Scroll to Top