5 ok, amiért a cégednek kötelező a Google Térkép

5 ok, amiért a cégednek kötelező a Google Térkép

A Google Térkép a magyar felhasználók körében a legelterjedtebb helyalapú keresőszolgáltatás. Olyan lehetőség a vállalkozásod számára, amellyel elérheted azokat az érdeklődőket, akiknek a hely az egyik legfontosabb tényező a keresés szempontjából. Megmutatjuk a Google Térkép számos előnyét, amely a Te vállalkozásodnak is fellendítheti a forgalmát!

Google Térkép, ha a hely számít

Gondoltad volna, hogy minden harmadik mobilon böngésző ember hely alapján keres cégeket? Az ilyen érdeklődő esetében nem is kétséges, hogy a legközelebbi üzletet szeretné megtalálni, azonban nem szabad elhanyagolni az egyéb információkat. Lényegesen lerövidíti a vásárlói döntést, amennyiben a (fel nem merült) kérdéseket egyetlen pillantással meg is válaszoltad. Mi a fő profilod? Mikor van nyitva az üzlet? Van-e telefonszám, amit azonnal hívhat? Érdemes megkönnyítened leendő vásárlód életét a profin kitöltött Google Cégem adatlappal.

Növekvő térképes keresés

Mivel a legtöbb felhasználónak időszűke miatt azonnali megoldásra van szüksége, a térképes keresések rohamtempóban növekednek. A hellyel kapcsolatos keresések 50%-kal gyorsabban növekednek, mint maguk az egyszerű mobil megkeresések. Tehát nem elég saját honlappal jelen lenni az interneten, hanem segítheted a felhasználókat a Google Cégem adatlap részletes kitöltésével is.

Milliárdnyi keresés

A Google Térképet közel 1 milliárd ember használja évente, és 1,5 milliárd embernek segít hely alapján tájékozódni. Az egyre intelligensebb okostelefonoknak és az „Adj Uram, de rögtön!” fogyasztási szokásoknak köszönhetően ez a szám egyre csak növekedni fog. Érdemes tehát már az elején, az élbolyban elkészíteni a Google Cégem profilt. 

Azonnali látogatás

A statisztikák alapján 4 emberből 3 keres úgy rá a közelben lévő üzletekre, hogy egy napon belül meg is látogatja azokat. Persze itt is érvényes az ökölszabály: ha több hozzád hasonló üzlet van a környéken, akkor a legvonzóbb Google Cégem profillal rendelkező vállalkozás nyerheti el az ügyfél szívét. Igyekezz hát minél több információt és vizuális elemet átadni az érdeklődőnek, valamint kezeld a vevői véleményeket, hogy még vonzóbb legyen a céged!

Hiteles ügyfélvélemények

A „személyes ajánlás” még mindig a legerősebb marketing, a digitalizáció korszakában is. Minél több a pozitív ajánlás, annál erősebb a leendő vásárló felé a késztetés: ennyi ember nem tévedhet. A vélemények íróival történő kommunikáció pedig újabb plusz pontot jelent a cégednek, hiszen az érdeklődő egyből látja, hogy számodra minden vevő számít.

A fenti okokat figyelembe véve kijelenthetjük, hogy a megfelelő Google Cégem adatlap komoly versenyelőnyt hozhat a helyalapú keresésekben. Ennek megteremtésében nyújtunk segítséget! 

Itt megtudhatod, hogyan készítjük el a Google Cégem profilodat >>

Molnár Kitti

Molnár Kitti

Fantázia és kíváncsiság. Ezek hajtanak a szövegírás során, hiszen tudom, minden ügyfél izgalmas történetet hordoz magában. Ha szövegeimmel sikerül elérnem, hogy minél több emberhez eljussanak ezek a történeteket, akkor hátradőlve azt tudom mondani: ez egy szép nap volt.

Hasonló Bejegyzések

Megosztás itt: facebook
Facebook
Megosztás itt: pinterest
Pinterest
Megosztás itt: linkedin
LinkedIn
Megosztás itt: twitter
Twitter

Leave a Comment

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Scroll to Top