PR siker a Langmár Kommunikációval

1 hét alatt 18 médiamegjelenés: a Plasmatech PR cikkünk sikere

Korábbi cikkünkben már említettük, hogy legújabb szolgáltatásunkkal, a PR cikkírással milyen kiemelkedő sikereket lehet elérni. Mert a jó PR bizony hegyeket mozgat meg. Ezt mi sem bizonyítja jobban, mint egy folyamatosan pörgő vállalkozás egy, a koronavírus-járvány miatt megtépázott ágazatban. Tarts velünk és ismerd meg a legújabb sikersztorinkat! A PR siker titka, avagy így csináljuk mi

Tovább olvasom »
Kommunikációs terv

Kommunikációs terv a meglepetés nélküli év végéhez

2020. márciusában vélhetően nem egy üzlet éves kommunikációs terve landolt a kukában. Gyors megoldásokra, rögtönzött újratervezésre volt szükség. Azonban a vihar elcsitult egy pillanatra, úgyhogy újult erővel, tiszta fejjel nézhetsz elébe az év második felének. Mire helyezd a hangsúlyt a kommunikációs tervedben? Megmutatjuk! Kommunikációs terv tanulságokkal Bár szükséges az újratervezés, az a jó hír, hogy

Tovább olvasom »

Marketing kommunikáció stratégia felépítése – Videó

Lehet, hogy vállalkozóként te is szembesültél már azzal, hogy egyre nehezebb kitűnni a reklámzajból. Ma már nem elég jónak lenni, jónak is kell látszani. Ha van egy kiváló terméked vagy egy nagyszerű szolgáltatásod, akkor nem elegendő, ha csak te tudsz erről, ezt meg kell mutatnod másoknak is.  Ehhez a legfontosabb a marketing kommunikáció felépítése. Ez

Tovább olvasom »
Sikeres médiamegjelenések Hírös Agrária

Sikeres médiamegjelenések a Hírös Agrária háza tájáról

Egy kiválóan megírt PR-cikk a sikeres médiamegjelenések kulcsa, amelyek segítségével átütő és mérhető sikereket érhetnek el a vállalkozások. Mi sem jobb bizonyíték erre, mint a legutóbbi PR-sikersztori a Hírös Agrária háza tájáról>>> A sikeres médiamegjelenések kulcsa Az üzleti életben elengedhetetlen, hogy a cégek éppen aktuális mondanivalója hatékonyan jusson el a már meglévő és a leendő

Tovább olvasom »

A fotók ereje a Google Cégem adatlapon

Az interneten bárhova nézel, tombol a vizualitás, sokat számít a látvány. Annak ellenére, hogy egyes jóslások szerint 2022-re az internet 90%-a videó lesz, a képek is ugyanolyan erőteljesen tartják a frontot. Bár tény, hogy a szavak adnak el, a fotók és a képek teszik lehetővé azt, hogy legyen kinek eladni. Egy esztétikus kép odavonzza az

Tovább olvasom »
üzleti kommunikáció

Hogyan pörgessük fel az üzleti kommunikációt a nyári uborkaszezon után?

Beköszöntött az ősz, és vele együtt az őszi kampányok kérdése. Március óta sok víz lefolyt már a Dunán, és most szeptemberben sem árt, ha fel tudunk készülni néhány sarkalatos helyzetre. Mire gondolok? Az utóbbi hónapokban szinte minden iparágban bebizonyosodott, hogy mennyire fontos, hogy a weblapon fent legyen: mikor és hogyan dolgozunk, mit teszünk, hogy ki

Tovább olvasom »
Instagram

Ütős céges Instagram trendek 2020-ban

2020 és különösen a világjárvány jelentős és éles változásokat hozott a közösségi média világában. Nincs ez másképp az Instagram trendek esetében sem. Ez persze nem jelenti azt, hogy minden borult, ami eddig volt. Csupán annyit jelent, hogy itt az ideje a változásnak és annak, hogy a céged érdekében kihasználd a legújabb lehetőségeket>>> Instagram trendek 2020:

Tovább olvasom »

Van más érdemi közösségi média a Facebookon kívül? – Videó

Ha a weblapod már teljesen rendben van, folyamatosan hozza az érdeklődőket, és ezek a vevőjelöltek vásárolnak is a weboldaladon, akkor eljött az ideje annak, hogy a közösségi médiában is egyre többet kommunikálj.  Itt a közhiedelemmel ellentétben nem feltétlenül a Facebookra gondolok, hanem főképp azokra a nagypályásokra, amelyekre kevesebb figyelem kerül. Pontosan azért, mivel kevesebben figyelnek

Tovább olvasom »

Google Cégem vélemények, avagy a digitális szájhagyomány

A Google Cégem vélemények igazi aduászok a marketingeszközök palettáján. Egy erős brand, egy jól felépített üzleti stratégia, a megfelelő termék vagy szolgáltatás, és a pozitív vásárlói élmény garantáltan növelni fogja céged csillagainak a számát. Végeztünk is? Korántsem! Megmutatjuk, miért érdemes „karban tartanod” a Google Cégem véleményeket! Google Cégem vélemények az erősebb brandért A szájhagyomány útján

Tovább olvasom »
üzleti kommunikáció

A 3+1 leggyakoribb hiba az üzleti kommunikáció terén

Az üzleti kommunikáció az évtizedek során borzasztó nagy változásokon ment keresztül. Egykor az óriásplakátok és a tv-reklámok voltak az egyedüli mód arra, hogy egy cég hírnevet és ismertséget építsen ki. Az internet megjelenésével és elterjedésével azonban egy új színtér rajzolódott ki, ami új szintre emelte a reklámpiacot. Ez pedig az online világ.  Facebook, Instagram, YouTube,

Tovább olvasom »

Hogyan kerüljön a terméked előre a Google-ben? – Videó

2008 óta foglalkozom üzleti kommunikációval, és a tanácsadásokon, amikor megkérdezem a cégvezetőket, hogy elöl akarnak-e lenni a Google találati listáján, akkor mindenki egyhangúan azt mondja, hogy igen. Nem csodálom, elvégre ma egy cég sikeréhez nagymértékben hozzájárul az, hogy hányan találnak rá a keresőóriásban. Minél többen találnak meg téged és a portékádat, annál nagyobb számban fognak

Tovább olvasom »
PR sikersztori

Átütő PR-siker a Természet Operaháza Tisza-tavi Fesztivál kapcsán

Egy átütő PR-siker a megrendelőnek és a megbízott PR-os csapatnak is hatalmas dicsőség. Ami pedig a Természet Operaháza Tisza-tavi Fesztivál kapcsán történt, még ennél is több. Hogy meddig jutott ez a nem mindennapi kampány? Nézd meg a saját szemeddel>>> PR-siker Langmár módra Mint azt már korábban is említettük, néhány hónapja egy teljesen új szolgáltatással, PR-cikk-írással

Tovább olvasom »

A Facebook hirdetés mumusa: a „Bejegyzés kiemelése” árnyoldalai

Az első Facebook hirdetés megtervezésénél minden segítségnek örül az ember. Az ismeretlen terepen történő tapogatózás közben a szép kék „Bejegyzés kiemelése” gomb világítótorony lehet az éjszakában. Mégis, amennyire csábító a gomb használata, annál inkább óva intünk tőle. Cikkünkből megtudhatod, miért jársz jobban a Facebook Hirdetéskezelő használatával! Lebutított Facebook hirdetés: a „Bejegyzés kiemelése” gomb A „Bejegyzés

Tovább olvasom »

Milyen vállalkozásoknak van szükségük a Google Cégem adatlapra?

A Google Cégem pazar megjelenési lehetőséget kínál a vállalkozások számára. De vajon mindegyiknek? Cikkünkből megtudhatod, Neked érdemes-e a Google helyalapú cégkereső szolgáltatását igénybe venni. Google Cégem, a kisvállalkozások barátja A Google Cégem szolgáltatás a legjobb mód arra, hogy a vállalkozásodat szó szerint elhelyezd a térképen. Kifejezetten azok számára ajánlott, akiknél az értékesítés helyben, a fizikai

Tovább olvasom »

Mennyire fontos ma a marketing szövegírás? – Videó

Manapság az emberek 95%-a információt keres a világhálón, és csupán 5%-a akar vásárolni. Ha te is meg akarod erősíteni a marketing folyamatokat a cégedben, akkor neked is szükséged van olyan marketing szövegekre, amelyek ebben támogatják a vállalkozásodat. A professzionális szövegírás pótolhatatlan egy kimagasló eredményeket felmutató cég életében. Erről beszélek részleteiben az alábbi rövid videóban. Ha

Tovább olvasom »
A marketingkampány-tervezés lépései

7+1 lépés a sikeres marketingkampányért

A kampány szó elhangzásakor talán Neked is eszedbe jutnak azok az amerikai komédiák, ahol a polgármesterjelöltek a választások során konfettiesővel, zenekarral és lelkes beszédekkel, ígéretekkel szédítik a polgárokat. Sokáig a marketingkampányok is hasonlóképpen működtek: óriásplakátok tömegei, tv-reklámok minden percben és buszokra felfestett színes reklámok hirdették a termékeket. A digitalizációval azonban már jóval szofisztikáltabb, kevésbé harsogó,

Tovább olvasom »

5 ok, amiért a cégednek kötelező a Google Térkép

5 ok, amiért a cégednek kötelező a Google Térkép A Google Térkép a magyar felhasználók körében a legelterjedtebb helyalapú keresőszolgáltatás. Olyan lehetőség a vállalkozásod számára, amellyel elérheted azokat az érdeklődőket, akiknek a hely az egyik legfontosabb tényező a keresés szempontjából. Megmutatjuk a Google Térkép számos előnyét, amely a Te vállalkozásodnak is fellendítheti a forgalmát! Google

Tovább olvasom »
Brandépítés

Brandépítés lépésről lépésre

Fontos, hogy brandépítés esetén szem előtt tartsuk: a fogyasztónknak fogalma sincs arról, mit akarunk neki mutatni. Az egy dolog, hogy mit közvetítünk magunkról, az viszont egy másik, hogy mi áll össze ebből a fogyasztónk fejében rólunk. Márpedig a márkánk elsősorban az utóbbiból épül fel. Mindenki azt akarja, hogy szeressék a brandjét. Ehhez viszont hosszú, alaposan

Tovább olvasom »

Térképre fel! Mi is az a Google Cégem?

A Google Cégem szolgáltatást még az igazán profi marketingesek is kispadra ültetik, és sokkal több figyelmet szentelnek a nagy testvéreknek, a Google Adsnek és az Analyticsnek. Pedig a Google ingyenes cégadatbázis-szolgáltatásában is tengernyi lehetőség rejtőzik. A következőkben ezeket vesszük sorra. Hogyan épül fel a Google Cégem adatlap? A Google Cégem a vállalkozásod kirakata az internetes

Tovább olvasom »

Mi a Facebook kommunikáció alapja? – Videó

Vannak vállalkozók, akik imádják a Facebookot, vannak, akik utálják, de abban mindenki egyetért, hogy a Facebook ma megkerülhetetlen az ügyfélszerzés szempontjából. Bár valóban frusztráló lehet a folyamatosan változó kinézet és funkciók, ezek csupán apró kellemetlenségek azokkal az eredményekkel szemben, amik elérhetők megfelelő Facebook kommunikációval. Ahhoz, hogy látványos eredményeket érj el ezen a szociális hálózaton, nélkülözhetetlen

Tovább olvasom »

Honlap, ami pénzt hoz – Videó

Vállalkozóként te is szeretnél több bevételt és több látogatót a honlapodra? Ezzel nem vagy egyedül. Azt sokan tudják már, hogy a weblapjuk egy igazán hatékony kommunikációs eszköz lehet, hiszen folyamatosan elérhetővé teszi a cég portékáját az érdeklődők számára. Sokan azonban abba a hibába esnek, hogy azonnal hátradőlnek, miután elkészül a honlapjuk. Hiszen az kész van,

Tovább olvasom »
Scroll to Top