PR siker a Langmár Kommunikációval

1 hét alatt 18 médiamegjelenés: a Plasmatech PR cikkünk sikere

Korábbi cikkünkben már említettük, hogy legújabb szolgáltatásunkkal, a PR cikkírással milyen kiemelkedő sikereket lehet elérni. Mert a jó PR bizony hegyeket mozgat meg. Ezt mi sem bizonyítja jobban, mint egy folyamatosan pörgő vállalkozás egy, a koronavírus-járvány miatt megtépázott ágazatban. Tarts velünk és ismerd meg a legújabb sikersztorinkat! A PR siker titka, avagy így csináljuk mi

Tovább olvasom »
Sikeres médiamegjelenések Hírös Agrária

Sikeres médiamegjelenések a Hírös Agrária háza tájáról

Egy kiválóan megírt PR-cikk a sikeres médiamegjelenések kulcsa, amelyek segítségével átütő és mérhető sikereket érhetnek el a vállalkozások. Mi sem jobb bizonyíték erre, mint a legutóbbi PR-sikersztori a Hírös Agrária háza tájáról>>> A sikeres médiamegjelenések kulcsa Az üzleti életben elengedhetetlen, hogy a cégek éppen aktuális mondanivalója hatékonyan jusson el a már meglévő és a leendő

Tovább olvasom »

A fotók ereje a Google Cégem adatlapon

Az interneten bárhova nézel, tombol a vizualitás, sokat számít a látvány. Annak ellenére, hogy egyes jóslások szerint 2022-re az internet 90%-a videó lesz, a képek is ugyanolyan erőteljesen tartják a frontot. Bár tény, hogy a szavak adnak el, a fotók és a képek teszik lehetővé azt, hogy legyen kinek eladni. Egy esztétikus kép odavonzza az

Tovább olvasom »
üzleti kommunikáció

Hogyan pörgessük fel az üzleti kommunikációt a nyári uborkaszezon után?

Beköszöntött az ősz, és vele együtt az őszi kampányok kérdése. Március óta sok víz lefolyt már a Dunán, és most szeptemberben sem árt, ha fel tudunk készülni néhány sarkalatos helyzetre. Mire gondolok? Az utóbbi hónapokban szinte minden iparágban bebizonyosodott, hogy mennyire fontos, hogy a weblapon fent legyen: mikor és hogyan dolgozunk, mit teszünk, hogy ki

Tovább olvasom »
Instagram

Ütős céges Instagram trendek 2020-ban

2020 és különösen a világjárvány jelentős és éles változásokat hozott a közösségi média világában. Nincs ez másképp az Instagram trendek esetében sem. Ez persze nem jelenti azt, hogy minden borult, ami eddig volt. Csupán annyit jelent, hogy itt az ideje a változásnak és annak, hogy a céged érdekében kihasználd a legújabb lehetőségeket>>> Instagram trendek 2020:

Tovább olvasom »

Van más érdemi közösségi média a Facebookon kívül? – Videó

Ha a weblapod már teljesen rendben van, folyamatosan hozza az érdeklődőket, és ezek a vevőjelöltek vásárolnak is a weboldaladon, akkor eljött az ideje annak, hogy a közösségi médiában is egyre többet kommunikálj.  Itt a közhiedelemmel ellentétben nem feltétlenül a Facebookra gondolok, hanem főképp azokra a nagypályásokra, amelyekre kevesebb figyelem kerül. Pontosan azért, mivel kevesebben figyelnek

Tovább olvasom »

Google Cégem vélemények, avagy a digitális szájhagyomány

A Google Cégem vélemények igazi aduászok a marketingeszközök palettáján. Egy erős brand, egy jól felépített üzleti stratégia, a megfelelő termék vagy szolgáltatás, és a pozitív vásárlói élmény garantáltan növelni fogja céged csillagainak a számát. Végeztünk is? Korántsem! Megmutatjuk, miért érdemes „karban tartanod” a Google Cégem véleményeket! Google Cégem vélemények az erősebb brandért A szájhagyomány útján

Tovább olvasom »
üzleti kommunikáció

A 3+1 leggyakoribb hiba az üzleti kommunikáció terén

Az üzleti kommunikáció az évtizedek során borzasztó nagy változásokon ment keresztül. Egykor az óriásplakátok és a tv-reklámok voltak az egyedüli mód arra, hogy egy cég hírnevet és ismertséget építsen ki. Az internet megjelenésével és elterjedésével azonban egy új színtér rajzolódott ki, ami új szintre emelte a reklámpiacot. Ez pedig az online világ.  Facebook, Instagram, YouTube,

Tovább olvasom »

Hogyan kerüljön a terméked előre a Google-ben? – Videó

2008 óta foglalkozom üzleti kommunikációval, és a tanácsadásokon, amikor megkérdezem a cégvezetőket, hogy elöl akarnak-e lenni a Google találati listáján, akkor mindenki egyhangúan azt mondja, hogy igen. Nem csodálom, elvégre ma egy cég sikeréhez nagymértékben hozzájárul az, hogy hányan találnak rá a keresőóriásban. Minél többen találnak meg téged és a portékádat, annál nagyobb számban fognak

Tovább olvasom »
PR sikersztori

Átütő PR-siker a Természet Operaháza Tisza-tavi Fesztivál kapcsán

Egy átütő PR-siker a megrendelőnek és a megbízott PR-os csapatnak is hatalmas dicsőség. Ami pedig a Természet Operaháza Tisza-tavi Fesztivál kapcsán történt, még ennél is több. Hogy meddig jutott ez a nem mindennapi kampány? Nézd meg a saját szemeddel>>> PR-siker Langmár módra Mint azt már korábban is említettük, néhány hónapja egy teljesen új szolgáltatással, PR-cikk-írással

Tovább olvasom »

A Facebook hirdetés mumusa: a „Bejegyzés kiemelése” árnyoldalai

Az első Facebook hirdetés megtervezésénél minden segítségnek örül az ember. Az ismeretlen terepen történő tapogatózás közben a szép kék „Bejegyzés kiemelése” gomb világítótorony lehet az éjszakában. Mégis, amennyire csábító a gomb használata, annál inkább óva intünk tőle. Cikkünkből megtudhatod, miért jársz jobban a Facebook Hirdetéskezelő használatával! Lebutított Facebook hirdetés: a „Bejegyzés kiemelése” gomb A „Bejegyzés

Tovább olvasom »

Milyen vállalkozásoknak van szükségük a Google Cégem adatlapra?

A Google Cégem pazar megjelenési lehetőséget kínál a vállalkozások számára. De vajon mindegyiknek? Cikkünkből megtudhatod, Neked érdemes-e a Google helyalapú cégkereső szolgáltatását igénybe venni. Google Cégem, a kisvállalkozások barátja A Google Cégem szolgáltatás a legjobb mód arra, hogy a vállalkozásodat szó szerint elhelyezd a térképen. Kifejezetten azok számára ajánlott, akiknél az értékesítés helyben, a fizikai

Tovább olvasom »

Mennyire fontos ma a marketing szövegírás? – Videó

Manapság az emberek 95%-a információt keres a világhálón, és csupán 5%-a akar vásárolni. Ha te is meg akarod erősíteni a marketing folyamatokat a cégedben, akkor neked is szükséged van olyan marketing szövegekre, amelyek ebben támogatják a vállalkozásodat. A professzionális szövegírás pótolhatatlan egy kimagasló eredményeket felmutató cég életében. Erről beszélek részleteiben az alábbi rövid videóban. Ha

Tovább olvasom »
A marketingkampány-tervezés lépései

7+1 lépés a sikeres marketingkampányért

A kampány szó elhangzásakor talán Neked is eszedbe jutnak azok az amerikai komédiák, ahol a polgármesterjelöltek a választások során konfettiesővel, zenekarral és lelkes beszédekkel, ígéretekkel szédítik a polgárokat. Sokáig a marketingkampányok is hasonlóképpen működtek: óriásplakátok tömegei, tv-reklámok minden percben és buszokra felfestett színes reklámok hirdették a termékeket. A digitalizációval azonban már jóval szofisztikáltabb, kevésbé harsogó,

Tovább olvasom »

5 ok, amiért a cégednek kötelező a Google Térkép

5 ok, amiért a cégednek kötelező a Google Térkép A Google Térkép a magyar felhasználók körében a legelterjedtebb helyalapú keresőszolgáltatás. Olyan lehetőség a vállalkozásod számára, amellyel elérheted azokat az érdeklődőket, akiknek a hely az egyik legfontosabb tényező a keresés szempontjából. Megmutatjuk a Google Térkép számos előnyét, amely a Te vállalkozásodnak is fellendítheti a forgalmát! Google

Tovább olvasom »
Brandépítés

Brandépítés lépésről lépésre

Fontos, hogy brandépítés esetén szem előtt tartsuk: a fogyasztónknak fogalma sincs arról, mit akarunk neki mutatni. Az egy dolog, hogy mit közvetítünk magunkról, az viszont egy másik, hogy mi áll össze ebből a fogyasztónk fejében rólunk. Márpedig a márkánk elsősorban az utóbbiból épül fel. Mindenki azt akarja, hogy szeressék a brandjét. Ehhez viszont hosszú, alaposan

Tovább olvasom »

Térképre fel! Mi is az a Google Cégem?

A Google Cégem szolgáltatást még az igazán profi marketingesek is kispadra ültetik, és sokkal több figyelmet szentelnek a nagy testvéreknek, a Google Adsnek és az Analyticsnek. Pedig a Google ingyenes cégadatbázis-szolgáltatásában is tengernyi lehetőség rejtőzik. A következőkben ezeket vesszük sorra. Hogyan épül fel a Google Cégem adatlap? A Google Cégem a vállalkozásod kirakata az internetes

Tovább olvasom »

Mi a Facebook kommunikáció alapja? – Videó

Vannak vállalkozók, akik imádják a Facebookot, vannak, akik utálják, de abban mindenki egyetért, hogy a Facebook ma megkerülhetetlen az ügyfélszerzés szempontjából. Bár valóban frusztráló lehet a folyamatosan változó kinézet és funkciók, ezek csupán apró kellemetlenségek azokkal az eredményekkel szemben, amik elérhetők megfelelő Facebook kommunikációval. Ahhoz, hogy látványos eredményeket érj el ezen a szociális hálózaton, nélkülözhetetlen

Tovább olvasom »

Honlap, ami pénzt hoz – Videó

Vállalkozóként te is szeretnél több bevételt és több látogatót a honlapodra? Ezzel nem vagy egyedül. Azt sokan tudják már, hogy a weblapjuk egy igazán hatékony kommunikációs eszköz lehet, hiszen folyamatosan elérhetővé teszi a cég portékáját az érdeklődők számára. Sokan azonban abba a hibába esnek, hogy azonnal hátradőlnek, miután elkészül a honlapjuk. Hiszen az kész van,

Tovább olvasom »
Langmár Zsuzsa

Mit tud egy sikeres honlap 2020-ban? – Videó

Ma már nem elég jónak lenni, jónak is kell látszani. Emiatt olyan tartalmakat teszünk a weblapunkra, amikkel segítünk a vállalkozóknak megérteni, hogy nem elég, ha van egy kiváló termékük vagy szolgáltatásuk. Azt népszerűsíteni is kell. Ilyen például az alábbi tömör, egy perces videó is. Jó szívvel ajánlom Neked, hogy a honlap összerakásánál Te is fókuszálj

Tovább olvasom »
A hírlevél a fő bevételgenerátor a legtöbb cég számára.

Hírlevél – a verhetetlen marketingeszköz

Évek óta halljuk, hogy a hírlevél halott. Sőt, már az évezred fordulóján is temették. Ennek ellenére még mindig cégek tömegének hoz bőséges eredményeket minden egyes hónapban. Sokan pedig még mindig az e-mail marketingre építik fel a vállalkozásukat. Nem rossz ez egy olyan marketingeszköztől, ami már „régóta halott”. Akármennyire írják le minden évben a szakemberek, a

Tovább olvasom »
Scroll to Top