PR siker a Langmár Kommunikációval

1 hét alatt 18 médiamegjelenés: a Plasmatech PR cikk sikersztori

Korábbi cikkünkben már említettük, hogy legújabb szolgáltatásunkkal, a PR cikkírással milyen kiemelkedő sikereket lehet elérni. Mert a jó PR bizony hegyeket mozgat meg. Ezt mi sem bizonyítja jobban, mint egy folyamatosan pörgő vállalkozás egy, a koronavírus-járvány miatt megtépázott ágazatban. Tarts velünk és ismerd meg a legújabb sikersztorinkat! A PR siker titka, avagy így csináljuk mi

Tovább olvasom »

Újabb PR-sikerek az Impulz Mozgásközpontban

Kíváncsi vagy rá, hogy lesz sikersztori egy PR-cikkből? Tarts velünk, már mutatjuk is! A PR-sikerek nem jönnek maguktól A PR-sikerek hatalmas előrelépést jelenthetnek számodra, amennyiben cégtulajdonosként azért küzdesz, hogy kiemelkedj a tömegből és hallasd a hangod az elképesztően nagy reklámzajban. A PR azonban kétélű fegyver, amivel tudni kell jól bánni, különben nem teljesíti be a

Tovább olvasom »

Hogyan lesz egy álomból rendszeres médiaszereplés? – A tokeletesrandi.hu sikersztori

Rohanó világunkban egyre kevesebben szánnak elég időt arra, hogy igazán megismerjék a másikat, és értékes, minőségi időt töltsenek el együtt. Pedig megvan rá az igény. Csak a randipartnerek nem feltétlenül tudják, hogyan és miként hozhatják ki a leendő vagy a már meglévő kedvessel való romantikus találkákból a maximumot. Ezen a területen korábban mindenki önmagára és

Tovább olvasom »
szakértői státusz

A szakértői státusz építésének alapjai: hogyan vedd kézbe a PR-od?

Ami csak sima reklám, az eltörpül a tudásodat megcsillogtató szakértői státusz építésének módszerei mellett. Ez utóbbi nem a hírverés hangossága, hanem a minősége által hat: a cégedet abszolút profiként tünteti fel a túlzsúfolt piacon, így a fizetőképes, kvalifikált ügyfelek Rád fognak szavazni a pénzükkel. De hogyan érheted el a szakértői státuszt, ha még az elején

Tovább olvasom »
Online Percek Langmár Zsuzsával

Miért fontos rajta lenni a térképen? Online Percek Langmár Zsuzsával

Az elmúlt hónapokban nagyon nagy változások voltak a magyar gazdaságban, és ez arra tanított minket, hogy olyan megoldásokat fejlesszünk ki ügyfeleinknek, amelyek egyszerűen, kevés pénzből kiépíthetők, miközben képesek pozitív változást hozni a cég életében. Tény, hogy most sok cég kellene új kommunikációs csatornákat találjon az emberek felé. Ez adta az ötletet, és még egy adat:

Tovább olvasom »
értékesítési szövegírás

Profi értékesítési szövegírás karácsonyra

Hűvös szelek járnak odakint, óhatatlanul emlékeztetve arra, hogy beköszöntött az ősz. Ha pedig lombhullás, akkor egy jó kereskedő már a karácsonyra készül. Mikor máskor siethet segítségedre az értékesítési szövegírás, mint az ünnepi kampányok előkészületei előtt? Nézzük át együtt, mi a teendő a honlapoddal, hogy sikeres évet zárhass! Így használd az értékesítési szövegírást Tudjuk, hogy a

Tovább olvasom »
sikersztori

Hogyan jut be a rendezvényed az országos rádióba? – sikersztori

Amikor egy társadalmilag jelentős, sokakat érintő témáról van szó, különösen fontos, hogy a megfelelő időben a megfelelő csatornákon keresztül minél több potenciális érdeklődőhöz eljusson. Például az ország legnagyobb kereskedelmi rádiójának két adásába is, vagy a célcsoport által olvasott magazinba, a Glamourba. Ennek kiváló módja egy könnyed stílusban megírt, hasznos információkat tartalmazó PR-cikk.   Ez a

Tovább olvasom »

Az új üzenőfalad: Google Cégem bejegyzés

A Google Cégem páratlan lehetőséget kínál minden vállalkozás számára. Nem csupán a címet, a telefonszámot, a nyitvatartást, a fényképeket és a termékeket vagy szolgáltatásokat tudod megosztani a nagyközönséggel, de akár kommunikálhatsz, üzenhetsz is a látogatók részére. Mindezzel felhívhatod magadra a Google keresőrobotjainak figyelmét. Most megtudhatod, miért érdemes a Google Cégem bejegyzést használnod üzenőfalként! Google Cégem

Tovább olvasom »
Blog írás

Ötletek blog íráshoz, avagy hogyan dobd fel a szövegeidet?

A blog írás elkötelezettséget igénylő feladat. A folyamatos tartalomgyártás nem csupán a Google megnyeréséhez kell, de olvasóidat is naprakész információkkal teheted hűségessé branded irányában. Ám olykor a téma nem jön zsigerből, vagy Te veszed észre, hogy túl egyhangúak a blogbejegyzéseid. Mit lehet ilyenkor tenni? Bemutatunk néhány trükköt, amikkel a blogodat még színesebbé és érdekesebbé varázsolhatod!

Tovább olvasom »

PR a jó hírnév kialakításához – Videó

Ma már nem elég jónak lenni, jónak is kell látszani. Ha szeretnéd, hogy a szolgáltatásodat vagy a portékádat minél többen megismerjék, akkor a PR az, aminek figyelmet kell szentelned. A PR, azaz a Public Relations (közönségkapcsolatok) azt jelenti, amit a piac gondol rólad. Az alábbi videóban bemutatok egy egyedi ajánlatot, amivel szárnyra keltheted a céged

Tovább olvasom »

Amikor az idő érték: így motiváltuk szövegírás szolgáltatásunkkal ügyfelünket!

Az ügyfél-elégedettség követése a Langmár csapatában alapvető. Folyamatosan figyelemmel kísérjük partnereink igényeit, együtt vitatjuk meg a célokat, hogy sikeres marketingkommunikációval és szövegírással támogathassuk tevékenységüket. Azonban csak azokat az ügyfeleinket tudjuk maximálisan támogatni, akik önmaguk is minőségi munkát tesznek le az asztalra. A folyamatos fejlődés az esetükben nem egy kötelezően kipipálandó tétel, hanem életszemlélet. Állandóan keresik,

Tovább olvasom »
üzleti kommunikáció

Hogyan pörgessük fel az üzleti kommunikációt a nyári uborkaszezon után?

Beköszöntött az ősz, és vele együtt az őszi kampányok kérdése. Március óta sok víz lefolyt már a Dunán, és most szeptemberben sem árt, ha fel tudunk készülni néhány sarkalatos helyzetre. Mire gondolok? Az utóbbi hónapokban szinte minden iparágban bebizonyosodott, hogy mennyire fontos, hogy a weblapon fent legyen: mikor és hogyan dolgozunk, mit teszünk, hogy ki

Tovább olvasom »
Kommunikációs terv

Kommunikációs terv a meglepetés nélküli év végéhez

2020. márciusában vélhetően nem egy üzlet éves kommunikációs terve landolt a kukában. Gyors megoldásokra, rögtönzött újratervezésre volt szükség. Azonban a vihar elcsitult egy pillanatra, úgyhogy újult erővel, tiszta fejjel nézhetsz elébe az év második felének. Mire helyezd a hangsúlyt a kommunikációs tervedben? Megmutatjuk! Kommunikációs terv tanulságokkal Bár szükséges az újratervezés, az a jó hír, hogy

Tovább olvasom »

Marketing kommunikáció stratégia felépítése – Videó

Lehet, hogy vállalkozóként te is szembesültél már azzal, hogy egyre nehezebb kitűnni a reklámzajból. Ma már nem elég jónak lenni, jónak is kell látszani. Ha van egy kiváló terméked vagy egy nagyszerű szolgáltatásod, akkor nem elegendő, ha csak te tudsz erről, ezt meg kell mutatnod másoknak is.  Ehhez a legfontosabb a marketing kommunikáció felépítése. Ez

Tovább olvasom »
Sikeres médiamegjelenések Hírös Agrária

Sikeres médiamegjelenések a Hírös Agrária háza tájáról

Egy kiválóan megírt PR-cikk a sikeres médiamegjelenések kulcsa, amelyek segítségével átütő és mérhető sikereket érhetnek el a vállalkozások. Mi sem jobb bizonyíték erre, mint a legutóbbi PR-sikersztori a Hírös Agrária háza tájáról>>> A sikeres médiamegjelenések kulcsa Az üzleti életben elengedhetetlen, hogy a cégek éppen aktuális mondanivalója hatékonyan jusson el a már meglévő és a leendő

Tovább olvasom »

A fotók ereje a Google Cégem adatlapon

Az interneten bárhova nézel, tombol a vizualitás, sokat számít a látvány. Annak ellenére, hogy egyes jóslások szerint 2022-re az internet 90%-a videó lesz, a képek is ugyanolyan erőteljesen tartják a frontot. Bár tény, hogy a szavak adnak el, a fotók és a képek teszik lehetővé azt, hogy legyen kinek eladni. Egy esztétikus kép odavonzza az

Tovább olvasom »
Instagram

Ütős céges Instagram trendek 2020-ban

2020 és különösen a világjárvány jelentős és éles változásokat hozott a közösségi média világában. Nincs ez másképp az Instagram trendek esetében sem. Ez persze nem jelenti azt, hogy minden borult, ami eddig volt. Csupán annyit jelent, hogy itt az ideje a változásnak és annak, hogy a céged érdekében kihasználd a legújabb lehetőségeket>>> Instagram trendek 2020:

Tovább olvasom »

Van más érdemi közösségi média a Facebookon kívül? – Videó

Ha a weblapod már teljesen rendben van, folyamatosan hozza az érdeklődőket, és ezek a vevőjelöltek vásárolnak is a weboldaladon, akkor eljött az ideje annak, hogy a közösségi médiában is egyre többet kommunikálj.  Itt a közhiedelemmel ellentétben nem feltétlenül a Facebookra gondolok, hanem főképp azokra a nagypályásokra, amelyekre kevesebb figyelem kerül. Pontosan azért, mivel kevesebben figyelnek

Tovább olvasom »

Google Cégem vélemények, avagy a digitális szájhagyomány

A Google Cégem vélemények igazi aduászok a marketingeszközök palettáján. Egy erős brand, egy jól felépített üzleti stratégia, a megfelelő termék vagy szolgáltatás, és a pozitív vásárlói élmény garantáltan növelni fogja céged csillagainak a számát. Végeztünk is? Korántsem! Megmutatjuk, miért érdemes „karban tartanod” a Google Cégem véleményeket! Google Cégem vélemények az erősebb brandért A szájhagyomány útján

Tovább olvasom »
üzleti kommunikáció

A 3+1 leggyakoribb hiba az üzleti kommunikáció terén

Az üzleti kommunikáció az évtizedek során borzasztó nagy változásokon ment keresztül. Egykor az óriásplakátok és a tv-reklámok voltak az egyedüli mód arra, hogy egy cég hírnevet és ismertséget építsen ki. Az internet megjelenésével és elterjedésével azonban egy új színtér rajzolódott ki, ami új szintre emelte a reklámpiacot. Ez pedig az online világ.  Facebook, Instagram, YouTube,

Tovább olvasom »

Hogyan kerüljön a terméked előre a Google-ben? – Videó

2008 óta foglalkozom üzleti kommunikációval, és a tanácsadásokon, amikor megkérdezem a cégvezetőket, hogy elöl akarnak-e lenni a Google találati listáján, akkor mindenki egyhangúan azt mondja, hogy igen. Nem csodálom, elvégre ma egy cég sikeréhez nagymértékben hozzájárul az, hogy hányan találnak rá a keresőóriásban. Minél többen találnak meg téged és a portékádat, annál nagyobb számban fognak

Tovább olvasom »
Scroll to Top