Blog

Maraton vagy sprint legyen a kommunikációs módszered? Online Percek a Mex Rádióban

Szeretnél a Google keresőjében elöl lenni? Ki nem?wink Főleg ilyenkor, karácsony előtt, sokan és sokat költenek hirdetésekre, komoly pénzeket fordítanak arra, hogy előkelő helyet biztosítsanak maguknak azon a bizonyos találati listán. Ez a sprint módszer. Megveszed az első helyet. Van azonban egy másik kommunikációs módszer is, amivel fel lehet jönni, de ez inkább a maraton kategória.

Olvasom tovább...

Fűszer a szövegnek: tippek a blog írás napi gyakorlatából

A blog írás esetére is igaz: a szándék kell, de nem elég. Senki sem azért ül laptop elé, hogy megírja a világ legunalmasabb szövegét. Sokszor nem csupán a szándék, hanem az íráskészség is megvan. Hát akkor min múlik mégis, hogy sok értékesítési szöveg és szakmai blog annyira unalmas, hogy az olvasó belealszik? És főként: hogyan lehetne izgalmasabbá tenni?

Olvasom tovább...

Hogyan hirdess okosan karácsony előtt? Online Percek a Mex Rádióban

Karácsony előtt a legtöbb vállalkozó hirdet. Aki még nem tette meg, legkésőbb most megteszi. Az év végén azonban elég drága mulatság megszerezni egy vevőt, és az árak karácsonyig egyre csak nőnek. Aki most hirdet először, könnyen megégetheti magát: például egy Facebook-hirdetés nem elég körültekintő beállításával.

Olvasom tovább...

Mondanivaló, ami elad! Szövegírás trükkök a „fehér papír effektus” leküzdéséhez

A szövegírás alapszabálya: kell a jó tartalom, ami elad. De nincs is annál rosszabb, mint a villogó kurzor és az üres lap előtt izzadni hiábavalóan. Mi kell ahhoz, hogy portékádat a legszebb fényében, úgy mutasd be a leendő ügyfeleidnek, hogy az ideális vevő (a vágyait és a problémáit felismerve) vásárlással reagáljon a szövegedre?

Olvasom tovább...

Ha nem csak egyszer akarsz eladni egy évben - Online Percek a Mex Rádióban

Általában 6 hétre van szükség ahhoz, hogy bevezessünk egy új terméket, hogy különböző kommunikációs csatornákon elérjünk mindenkit, akit a portékánk érdekelhet. Már javában benne járunk a karácsonyi kampányokban, de most még van idő, hogy változtassunk, ha nem úgy alakultak a dolgok, ahogy terveztük. És mi a helyzet akkor, ha nem csak karácsonykor szeretnénk eladni?

Olvasom tovább...