Blog

Facebook képméretek 2020 – infografikával

A legfrissebb Facebook képméreteket szeretnéd megtalálni egy helyen, lehetőleg egy infografikán? 

Itt a 2020-as verzió, 2020. május 10-én érvényes méretekkel. 

Egyszerű és pontos: mivel a Facebook által preferált méretek szinte évről évre változnak, rengeteg infó kering a neten, és sok esetben már elavult adatokat posztolnak és osztanak meg. Ha csak a lényegre vagy kíváncsi, görgess a cikk végére, ahol egy infografikán megtalálod a legfontosabb méreteket. Előtte azonban nézzük a legfontosabb tudnivalókat!

Olvasom tovább...

A tudásod aranyat ér. Itt az idő, hogy készpénzre váltsd! Online Percek

Hogyan építsük fel az üzleti kommunikációnkat úgy, hogy az megmutassa, mihez is értünk, és miért mi vagyunk a legjobb választás a már meglévő és természetesen a leendő ügyfeleink számára? A következő időszakban az emberek egyre inkább fogékonyak lesznek a jó hírekre: ez a legalkalmasabb idő arra, hogy megmutasd a tudásod! 

Olvasom tovább...

A blog írás Batmanje és Robinja: a cím és a bevezetés

A blog írás a fénykorát éli. Alig akad már olyan téma, szakma vagy hobbi, amelyről ne értekeznének szakszerű és kevésbé szakszerű blogok. Nincs egyszerű dolgod, ha ki szeretnél tűnni a blogok tengeréből. Ám akad a tarsolyunkban néhány trükk, amikkel könnyedén a magasba emelkedhetsz. Megmutatjuk, milyen címmel és bevezető szöveggel győzheted meg az olvasóidat, hogy érdemes Rád hallgatniuk!

Olvasom tovább...

Hívj fel! Google Ads hirdetés telefonhívásokra

Az elmúlt években a Google Ads hirdetései leginkább a weblapokhoz és az azokon történő aktivitásokhoz voltak köthetőek. De mi a helyzet azokkal a cégekkel, akiknek inkább az azonnali telefonhívások a fontosak? A Google erre is talált megoldást, mi pedig megmutatjuk Neked, hogyan aknázd ki az új funkció előnyeit.

Olvasom tovább...

4 közösségi média platform, amit még nem aknáztál ki

Nem túlzás, ha azt állítjuk, hogy a mostani, koronavírus okozta kényes, nyomasztó helyzetben sokan a napjuk jelentős, ha nem a legjelentősebb részét a különböző közösségi média oldalakat böngészve töltik el. A fiatalok legalábbis egészen biztosan. Sok ember napi rutinja indul rögtön az ébredést követően a közösségi platformok frissítéseivel. Persze nem csak a fogyasztók, a marketinges szakemberek és a vállalkozások is ezekhez az időnként igencsak túlterhelt online felületekhez nyúlnak az elsők között.

Olvasom tovább...

Mit utál a Google? A leggyakoribb tartalommarketing buktatók listája

A tartalommarketing guruknak ma se szeri, se száma ‒ vagy legalábbis sokan tüntetik fel magukat így, azt ígérve, hogy meg tudják találni a kiskapukat a Google kőkemény szabályain, és előkelő helyezést képesek biztosítani a weboldaladnak pár trükkel, amúgy „okosba megoldva”. Ha valaki ilyesmiket ígér, attól jobb, ha gyorsan menekülsz, mert a vége sokszor az, hogy a keresőóriás begorombul, és akár teljesen el is távolíthatja a webhelyet az indexéből, vagyis az az oldal többé nem fog megjelenni a találatai közt.

Olvasom tovább...

Konkurencia álarcban, avagy a rejtett versenytársak

Kicsit különösen hangozhat, de a konkurencia jót tesz egy vállalkozásnak. Az egészséges versengés fejlődésre ösztökéli a cégeket, nem hagyja leülni a menedzsmentet vagy a vezetőséget a „langyos vízbe”. De mi van olyankor, amikor annyira egyedi a szolgáltatásod vagy a terméked, hogy a környéken még csak híre sincs a konkurenciának? Olyankor érdemes tágítani a szemléletedet és felkutatni a rejtett versenytársaidat.

Olvasom tovább...

Mi a közös az értékesítésben, egy konzultánsban és a játékban?

Nekünk a kommunikáció a szenvedélyünk. Az értékesítés terén 2008 óta folyamatosan képzem magam. Akkor indítottam el a blogomat, azóta a szenvedélyem az üzleti kommunikáció és a szövegírás. Mi a kiváló cégeknek segítünk abban, hogy kimagasló legyen az üzleti kommunikációjuk. Úgy építjük fel a szakértői státuszukat, hogy az bevételnövekedéssel párosuljon. Ezért értékesítési szövegeket, marketingszövegeket írunk nekik, vagy megtanítjuk őket ezek megírására. Miért lehet ez neked érdekes?

Olvasom tovább...