Melyik a legfontosabb kommunikációs csatorna? Online Percek a Mex Rádióban

Melyik a legfontosabb kommunikációs csatorna? Online Percek a Mex Rádióban

Melyik a legfontosabb kommunikációs csatorna? Online Percek a Mex Rádióban

Módosítanál a céges kommunikációdon? Ez rendszerint új kommunikációs csatornák bevonásával jár, és nem árt tisztában lenni azzal, melyek a prioritások. Röviden: melyik a legfontosabb kommunikációs csatorna, amire az összes többi épül?

Online Percek Langmár Zsuzsával a Mex Rádió műsorán

A legfontosabb kommunikációs csatorna, amelyre az összes többi terel: a weboldalad. Erre kell a legnagyobb hangsúlyt fektetni, mert itt dől el minden. Az üzenetedet úgy kell átadni a weboldaladon, hogy a potenciális vásárlók megértsék, milyen előnyöket jelent számukra a terméked vagy szolgáltatásod, és miért pont tőled kell beszerezzék. Hogyan teheted vonzóvá a weboldalad? Erről beszél Zsuzsa az Online Percekben, a Mex Rádióban!


Online Percek - Lejátszási időpontok 2020. január 13-tól:

Hétfő, január 13.: 09.00 Rock Rádió

Kedd, január 14.: 09.30 Mex Rádió

Szerda, január 15.: 10.00 Rádió Retro

Csütörtök, január 16.: 11.00 Rádió Retro

Elszalasztottad? Kíváncsi vagy a korábbi adásokra? Utólag is meghallhatod a Langmár Kommunikáció YouTube-csatornáján>>
 

További bejegyzések

A tartalommarketing legendája: valóban olyan hatékony az infografika?

Még mindig annyira hatásosak az infografikák? – a minap láttam ezt a kérdést az egyik közösségi portálon. Pontosan 5 évvel ezelőtt mi is írtunk egy blogcikket arról, hogy miért olyan szeretnivaló az infografika (itt elolvashatod), és tapasztalatból mondhatom, hogy az egyik legjobb tartalommarketing eszköz, ami valaha létezett. Persze naponta megjelenik egy cikk, amelyik valamelyik média vagy eszköz halálát jósolja meg, de ezek többségének egyetlen célja van: a klikkvadászat. 

Olvasom tovább...

  • Írta: Langmár Kommunikáció 2
  • 2020.07.07.
  • Marketing

5 lépés az értelmes influenszer marketing felé

Jól ismered már ezeket a hashtageket: #hirdetés #reklám #szponzorálttartalom, igaz? Sokszor a fejedet fogod az ilyen jellegű posztoknál, mégis időről időre elgondolkozol azon, hogy vajon célszerű, hasznos fogás lenne-e az influenszereket is bevonnod céged online marketingjébe?

Olvasom tovább...

Újrakezdéskor hogyan kell úgy beindítani a kommunikációt, hogy pénzt is hozzon? Online Percek

Ha az üzeneted egyre több emberhez eljut, akkor egyre többen fognak vásárolni. Ez az aranyszabály válsághelyzetben is működik. Azok az ügyfeleink, akik most sem hagyták abba a kommunikációt, nem kellett szembesüljenek a zuhanó statisztikák rémével. Hogyan támogasd az újrakezdést kommunikációs szempontból?

Olvasom tovább...

Tisza-tavi Fesztivál PR-cikk sikersztori: 24 óra alatt 40 megjelenés!

Hogy mi egy PR-cikk lényege? A válasz igen összetett. Egy ilyen cikk ugyanis megszülethet pl. azért, hogy megismertesse a közönséggel egy adott szervezet, illetve cég tevékenységét és eredményeit, vagy épp pozitív irányba terelje a szervezetről kialakított képet, de kiválóan alkalmas arra is, hogy felkeltse az érdeklődést az adott vállalkozás, termék vagy akár egy esemény iránt.

Olvasom tovább...

Inbound marketing, a profik marketingstratégiája

Az inbound marketinget a XXI. század reklámzajába belefásult és a milliós költségekkel rendelkező nagyvállalatok reklámzaját túlszárnyalni képtelen vállalkozások marketingszakemberei hívták életre. De mi az, ami képes túlmutatni egy dömpingszerű, lehengerlő marketingkampányon? Milyen stratégia teheti szorosabbá a közted és az ügyfeled között kialakult üzleti kapcsolatot? Ideje lerántani erről a leplet!

Olvasom tovább...