Az évtervezés nem volt érettségi tétel... Online Percek a Mex Rádió műsorán

Az évtervezés nem volt érettségi tétel... Online Percek a Mex Rádió műsorán

Az évtervezés nem volt érettségi tétel... Online Percek a Mex Rádió műsorán

Az évtervezés olyan 10-15 évvel ezelőtt jelent meg a magyarországi vállalkozói kultúrában. Praktikus, ha már decemberben nekilátunk a következő év tervezésének, méghozzá a korábbi évek tapasztalataiból kiindulva. Mire figyeljünk?

Online Percek Langmár Zsuzsával a Mex Rádió műsorán

Az évtervezés első lépéseként adja magát, hogy megnézzük, melyek voltak a korábbi évek erős hónapjai, miért ment akkor jól az üzlet, milyen területeken lehetne fejleszteni a vállalkozást. Ha beazonosítjuk a vásárlói igényeket, a piaci keresletet, akkor meg is van az az alap, amire ráhúzhatjuk a kínálatunkat. Mit jelent az egészséges növekedés a cégem esetében, vagyis mi az a növekedés, amit meg tud valósítani a következő évben a cég anélkül, hogy beleroppanna? A válaszokért hallgasd ezen a héten is az Online Perceket a Mex Rádió műsorán!

Online Percek - Lejátszási időpontok 2019. december 9-től:

Hétfő, december 9.: 09.00 Rock Rádió

Kedd, december 10.: 09.30 Mex Rádió

Szerda, december 11.: 10.00 Rádió Retro

Csütörtök, december 12.: 11.00 Rádió Retro

Elszalasztottad? Kíváncsi vagy a korábbi adásokra? Utólag is meghallhatod a Langmár Kommunikáció YouTube-csatornáján>>
 

További bejegyzések

Aduász a marketing eszközök közt – avagy a hűségprogramban rejlő erő

A marketing eszközök között ezt érdemes kiemelten kezelned: egy törzsvásárlói program rendkívül sok szempontból előnyös lesz vállalkozásod számára. Az ügyfélvonzó stratégiák közül ugyanis a legtöbben azokat szeretik, amelyek ingyenes, kedvezményes szolgáltatásokat és termékeket is tartalmaznak, és ily módon igyekeznek befolyásolni a fogyasztói döntést. Természetesen a szolgáltató szemszögéből van egy határ, amit már nem haladhat meg, amikor különböző engedményeket tesz a fogyasztóknak. Pontos és előrelátó üzleti tervezés eredményeképpen azonban meghatározható egy megfelelő arány, amellyel pozitív eredménye lehet egy ilyen hűségprogram bevezetésének.

Olvasom tovább...

A marketing stratégiák királya. Mit tehet érted a tartalommarketing?

A marketing stratégiák terén is igaz a szabály: a legdrágább nem jelenti azt, hogy a legjobb. Ami (indokolatlanul) drága lehet, az az a kísérlet, hogy mindenáron „rátold” a célközönségre a terméket, amit a legtöbben egyre költségesebb hirdetésekkel próbálnak megtenni. Ezzel állítható szembe a vevő vágyaira, problémáira épülő vagy az érdeklődő információs éhségét, tájékozódni vágyását a középpontba állító, másik stratégia, amit a hirdetősdi játék helyett választani lehet. Ha jól működik, ez igazán vonzani tudja az üzletet!

Olvasom tovább...

Üzenet, ami elad! A marketing eszközök klasszikusa, a hírlevél

A marketing eszközök évről évre változnak, de a legjobban működők mindig topon vannak. Ezért érdemes rájuk (elsősorban a „jó öreg” blogra, a hírlevélre és a közösségi média általi, folyamatos kommunikációra) alapozni a stratégiádat, és csak akkor nyúlni az újabb találmányok után, ha mindezek már jól mennek. Közülük most a promólevelet vizsgáljuk meg közelebbről.

 

Olvasom tovább...

Valóban van igény a termékedre? Online Percek a Mex Rádióban

Sokan nagy és nemes célokkal vágnak neki az új évnek, de egy dolgot figyelmen kívül hagynak. Megfeledkeznek a piackutatás fontosságáról, és nem kutatják a célcsoportjuk, az ügyfeleik körében, hogy mire van valós igény, és nem erre alapozva fejlesztenek ki újabb terméket, szolgáltatást. De mi is az, amit az emberek szeretnének?

Olvasom tovább...

A sikeres kozmetikus 5 legfőbb titka: személyes brand építés tippek

A brand építés az, ami választ ad a kérdésre, hogy mitől lesz valaki ellenállhatatlan a szakmájában. Ha létezne egy recept, amiben konkrét leírást kaphatnál arról, hogy mi a szakmád sikerének titka, te elolvasnád? Tegyünk egy próbát! Összeszedtük neked azt az 5 tanácsot, amiket ha megfogadsz, elindulhatsz a siker útján. Vigyázz, kész... jöhet?

Olvasom tovább...