Black Friday akció: 20.000 Ft kedvezmény péntek éjfélig

Black Friday akció: 20.000 Ft kedvezmény péntek éjfélig

Black Friday akció: 20.000 Ft kedvezmény péntek éjfélig

Online képzés: 12 hét alatt 20% növekedés
Érdekel?

Black Friday akció: 20.000 Ft kedvezmény

Ez érdekes lehet neked, mert az e-learning anyagunk neked is segíthet:
 

BLACK FRIDAY KEDVEZMÉNY
120.000 Ft helyett 100.000 Ft
2019. 11. 29. éjfélig
https://langmar.hu/top10mester

Örülök, ha Te is szeretnéd fejleszteni az üzleti kommunikációdat, hiszen ma már nem elég jónak lenni, jónak is kell látszani.

Ha már elköteleződtél amellett, hogy 10-20%-kal emeld a bevételedet három hónap alatt, akkor a gyorsítósávot ajánlom neked. A 12 hetes programunk heti 1 óra tanulást igényel részedről. Az e-learning rendszerben hozzáférsz a 10-20 perces oktatóvideókhoz és az írott segédanyagokhoz, sablonokhoz. Minden héten kapsz elméleti tudást, és utána fogjuk a kezed, hogy ezeket az ötleteket megvalósítsd, azaz elkészítsd a házi feladatodat.
 
A 12 hetes programra itt tudsz jelentkezni:
https://langmar.hu/top10mester

BLACK FRIDAY KEDVEZMÉNY
120.000 Ft helyett 100.000 Ft
2019. 11. 29. éjfélig
https://langmar.hu/top10mester

A megjegyzés rovatba írd be:
Black Friday kedvezmény 20.000 Ft

További bejegyzések
  • Írta: Langmár Kommunikáció 2
  • 2019.12.03.

Csak semmi pánik! Kifogáskezelés alapú marketing eszközök

A marketing eszközök legtöbbje arra összpontosít, hogy kiemelje a termék vagy a szolgáltatás előnyeit. Nem is rossz stratégia! De az ügyféljelöltnek csakhamar az az érzése támad, hogy mindez túl szép ahhoz, hogy igaz legyen, és innentől máris jönnek a kifogások. Mihez kezdünk velük? Nem kell megijedni!

Olvasom tovább...

Hogyan szórakoztassuk az ügyfeleinket? Online Percek a Mex Rádióban

Még van néhány hét karácsonyig, egyre nagyobb a reklámzaj, egyre nehezebb kitűnni belőle. Lehet, hogy másképp kellene az érdeklődők figyelmét felkeltsük? Ma már sokkal inkább a szórakoztatásról, informálásról szól a közösségi média, mint a konkrét eladásösztönzésről. A felhasználók ugyanis már nem szeretnének reklámokat látni! Sokkal hatékonyabb itt az olyan kommunikáció, amely önmagában is értéket képvisel:  így a megosztásokkal úgy érhetjük el célközönségünket, vásárlóinkat, hogy ők nem érzik ezt reklámnak – így nem is utasítják el!

Olvasom tovább...