Hogyan szórakoztassuk az ügyfeleinket? Online Percek a Mex Rádióban

Hogyan szórakoztassuk az ügyfeleinket? Online Percek a Mex Rádióban

Hogyan szórakoztassuk az ügyfeleinket? Online Percek a Mex Rádióban

Még van néhány hét karácsonyig, egyre nagyobb a reklámzaj, egyre nehezebb kitűnni belőle. Lehet, hogy másképp kellene az érdeklődők figyelmét felkeltsük? Ma már sokkal inkább a szórakoztatásról, informálásról szól a közösségi média, mint a konkrét eladásösztönzésről. A felhasználók ugyanis már nem szeretnének reklámokat látni! Sokkal hatékonyabb itt az olyan kommunikáció, amely önmagában is értéket képvisel:  így a megosztásokkal úgy érhetjük el célközönségünket, vásárlóinkat, hogy ők nem érzik ezt reklámnak – így nem is utasítják el!

Online Percek Langmár Zsuzsával a Mex Rádió műsorán

Az Online Percekben ma a szórakoztatásról lesz szó. Az internetes kommunikáció sok esetben arról szól, hogy az eladáson túl szórakoztassuk is az ügyfeleket. Tippek az Online Percekben!

Online Percek - Lejátszási időpontok 2019. november 25-től:

Hétfő, november 25.: 09.00 Rock Rádió

Kedd, november 26.: 09.30 Mex Rádió

Szerda, november 27.: 10.00 Rádió Retro

Csütörtök, november 28.: 11.00 Rádió Retro

Elszalasztottad? Kíváncsi vagy a korábbi adásokra? Utólag is meghallhatod a Langmár Kommunikáció YouTube-csatornáján>>
 

További bejegyzések
  • Írta: Langmár Kommunikáció 2
  • 2019.12.03.

Csak semmi pánik! Kifogáskezelés alapú marketing eszközök

A marketing eszközök legtöbbje arra összpontosít, hogy kiemelje a termék vagy a szolgáltatás előnyeit. Nem is rossz stratégia! De az ügyféljelöltnek csakhamar az az érzése támad, hogy mindez túl szép ahhoz, hogy igaz legyen, és innentől máris jönnek a kifogások. Mihez kezdünk velük? Nem kell megijedni!

Olvasom tovább...