Ha nem csak egyszer akarsz eladni egy évben - Online Percek a Mex Rádióban

Ha nem csak egyszer akarsz eladni egy évben - Online Percek a Mex Rádióban

Ha nem csak egyszer akarsz eladni egy évben - Online Percek a Mex Rádióban

Általában 6 hétre van szükség ahhoz, hogy bevezessünk egy új terméket, hogy különböző kommunikációs csatornákon elérjünk mindenkit, akit a portékánk érdekelhet. Már javában benne járunk a karácsonyi kampányokban, de most még van idő, hogy változtassunk, ha nem úgy alakultak a dolgok, ahogy terveztük. És mi a helyzet akkor, ha nem csak karácsonykor szeretnénk eladni?

Online Percek Langmár Zsuzsával a Mex Rádió műsorán

A nagy pénz a folyamatos értékesítésben van, amikor a régi ügyfeleknek újra és újra eladunk. Hogyan juthatsz el erre a szintre? Erről beszél ma Zsuzsa az Online Percekben.

Online Percek - Lejátszási percek 2019. november 4-től:

Hétfő, november 4.: 09.00 Rock Rádió

Kedd, november 5.: 09.30 Mex Rádió

Szerda, november 6.: 10.00 Rádió Retro

Csütörtök, november 7.: 11.00 Rádió Retro

Elszalasztottad? Kíváncsi vagy a korábbi adásokra? Utólag is meghallhatod a Langmár Kommunikáció YouTube-csatornáján>>
 

További bejegyzések

Maraton vagy sprint legyen a kommunikációs módszered? Online Percek a Mex Rádióban

Szeretnél a Google keresőjében elöl lenni? Ki nem?wink Főleg ilyenkor, karácsony előtt, sokan és sokat költenek hirdetésekre, komoly pénzeket fordítanak arra, hogy előkelő helyet biztosítsanak maguknak azon a bizonyos találati listán. Ez a sprint módszer. Megveszed az első helyet. Van azonban egy másik kommunikációs módszer is, amivel fel lehet jönni, de ez inkább a maraton kategória.

Olvasom tovább...

Fűszer a szövegnek: tippek a blog írás napi gyakorlatából

A blog írás esetére is igaz: a szándék kell, de nem elég. Senki sem azért ül laptop elé, hogy megírja a világ legunalmasabb szövegét. Sokszor nem csupán a szándék, hanem az íráskészség is megvan. Hát akkor min múlik mégis, hogy sok értékesítési szöveg és szakmai blog annyira unalmas, hogy az olvasó belealszik? És főként: hogyan lehetne izgalmasabbá tenni?

Olvasom tovább...

Hogyan hirdess okosan karácsony előtt? Online Percek a Mex Rádióban

Karácsony előtt a legtöbb vállalkozó hirdet. Aki még nem tette meg, legkésőbb most megteszi. Az év végén azonban elég drága mulatság megszerezni egy vevőt, és az árak karácsonyig egyre csak nőnek. Aki most hirdet először, könnyen megégetheti magát: például egy Facebook-hirdetés nem elég körültekintő beállításával.

Olvasom tovább...