Csörögjön a kassza! Pénzt hozóan hatékony kommunikáció cégednek
  • Írta: Langmár Kommunikáció 2
  • 2019.10.18.

Csörögjön a kassza! Pénzt hozóan hatékony kommunikáció cégednek

Csörögjön a kassza! Pénzt hozóan hatékony kommunikáció cégednek

A hatékony kommunikáció nem csupán elegánsabb, áramvonalasabb, hanem profitot is hoz, ha a marketing terén alkalmazzák. Mik az alapszabályok ehhez?

A szavak ereje: ügyfélszerzés hatékony kommunikáció által

1. „Az egyszerűség a kifinomultság csúcsa” – nem kisebb zseni állította ezt, mint Leonardo da Vinci. Mert már ő is tudta: bonyolult akárki tud lenni, és az igazi kunszt, amihez némi bátorság sem árt (mert rögtön fényt derít arra, hogy ki mit tud), az egyszerűség. 

Nagy szavak és túlírt mondatok mögé sose rejtőzz, ha blogolsz! Akkor értékesítesz jól – akár szóban is –, ha egy értelmes nyolcadikos diák is megértené, miért hasznos számára, hogy vásároljon tőled. 

Alkalmazd ezt a tesztet a kommunikációdra, és szabadulj meg a sallangoktól egyszer és mindenkorra!

2. Az önzés mindig csak megkeseríti az életet. Más szóval: nem magunknak írunk marketingszöveget, se nem az a célunk, hogy megcsillogtassuk tudásunkat a versenytársak előtt. 

Ha a konkurencia értené az értékesítési üzenetet, de a célszemély nem, akkor máris vesztettél, mert alapesetben nem a versenytársad fog Tőled vásárolni.

A hatékony kommunikáció második szabálya tehát az, hogy hasznos tájékoztatást nyújts, és mindig azzal a tesztkérdéssel késztesd magad a címzetted fejével való gondolkodásra, hogy: „Mi haszna van ebből az olvasómnak?”

3. A hatás és ellenhatás törvénye nemcsak a fizikában, hanem az üzleti kommunikációban is működik. Ha nagyon nyomulós vagy, az érdeklődő inkább ellenáll, már csak azért is, mert az ember szereti a saját, szabad akaratát gyakorolni mindenben.

A harmadik szabály ezért a következő: csak egyetlen módon bírhatunk rá arra bárkit, hogy megvegye, amit kínálunk. Azt kell elérnünk, hogy ő maga meg akarja venni, amit szeretnénk. 

Mi fáj az Olvasódnak? Miről álmodik? Ha az alapkérdések sorába ezeket is felveszed, sokkal hatékonyabb értékesítő leszel akár a szakmai blogod, akár a hírleveleid vagy egyéb eszközeid által, mint akkor, ha csak tukmálnád a portékádat. 

Személyre szabottabb tanácsokat szeretnél? Kattints tovább a linkre, hogy hatékony kommunikáció által szerezz több ügyfelet!

További bejegyzések

Facebook képméretek 2020 – infografikával

A legfrissebb Facebook képméreteket szeretnéd megtalálni egy helyen, lehetőleg egy infografikán? 

Itt a 2020-as verzió, 2020. május 10-én érvényes méretekkel. 

Egyszerű és pontos: mivel a Facebook által preferált méretek szinte évről évre változnak, rengeteg infó kering a neten, és sok esetben már elavult adatokat posztolnak és osztanak meg. Ha csak a lényegre vagy kíváncsi, görgess a cikk végére, ahol egy infografikán megtalálod a legfontosabb méreteket. Előtte azonban nézzük a legfontosabb tudnivalókat!

Olvasom tovább...

A tudásod aranyat ér. Itt az idő, hogy készpénzre váltsd! Online Percek

Hogyan építsük fel az üzleti kommunikációnkat úgy, hogy az megmutassa, mihez is értünk, és miért mi vagyunk a legjobb választás a már meglévő és természetesen a leendő ügyfeleink számára? A következő időszakban az emberek egyre inkább fogékonyak lesznek a jó hírekre: ez a legalkalmasabb idő arra, hogy megmutasd a tudásod! 

Olvasom tovább...

A blog írás Batmanje és Robinja: a cím és a bevezetés

A blog írás a fénykorát éli. Alig akad már olyan téma, szakma vagy hobbi, amelyről ne értekeznének szakszerű és kevésbé szakszerű blogok. Nincs egyszerű dolgod, ha ki szeretnél tűnni a blogok tengeréből. Ám akad a tarsolyunkban néhány trükk, amikkel könnyedén a magasba emelkedhetsz. Megmutatjuk, milyen címmel és bevezető szöveggel győzheted meg az olvasóidat, hogy érdemes Rád hallgatniuk!

Olvasom tovább...

Hívj fel! Google Ads hirdetés telefonhívásokra

Az elmúlt években a Google Ads hirdetései leginkább a weblapokhoz és az azokon történő aktivitásokhoz voltak köthetőek. De mi a helyzet azokkal a cégekkel, akiknek inkább az azonnali telefonhívások a fontosak? A Google erre is talált megoldást, mi pedig megmutatjuk Neked, hogyan aknázd ki az új funkció előnyeit.

Olvasom tovább...