Régi, de jó! Örökzöld marketing eszközök a nagyobb eladásért

Régi, de jó! Örökzöld marketing eszközök a nagyobb eladásért

Régi, de jó! Örökzöld marketing eszközök a nagyobb eladásért

A marketing eszközök terén is érvényes: akinek kalapács van a kezében, mindenhol szöget lát. Más szóval nem képes eszköztárából a helyzethez éppen illő módszert, szakmai eljárást választani – mert nincs is eszköztára. Neki csak egy kalapácsa van! 

Pedig nem kell mindig a legújabb, hallatlan megoldásnak lennie valaminek ahhoz, hogy szuperül működjön. Sőt! A marketing terén is vannak olyan „örökzöldek”, mint a legjobb bulikon: amelyek még azokat is bevonják az akcióba, akiknek eszük ágában sem volt részt venni.

A marketing eszközök három kihagyhatatlan klasszikusa

A mesterhármas első tagja, amit nem kell spanyolviaszként újra feltalálni, hanem „csak” profin használni kell, a keresőoptimalizálás. Lehet, hogy a fiatalabb korosztály ma már nagyrészt a Facebookon, sőt még inkább az Instagramon lóg, de fizetőképes ügyfelek tolonganak szép számban a Google felületén is. Információt, támpontokat keresnek itt, többek között a vásárláshoz. Ezért csak ki kell derítened, hogy pontosan miként is teszik fel a kérdést, és ha eltalálod az Ő szavaikat (ahelyett, hogy a saját szaknyelved bevett fogalmaiban gondolkodnál a problémákról), akkor nyert ügyed van. 

Mivel a Google algoritmusai – vagyis a szabályok, amelyek alapján kiszámolja, hogy kicsoda adja a legértékesebb válaszokat a leggyakoribb keresésekre – folyton változnak, ezt nem is elég csak egyszer lekutattatni, hanem rendszeresen figyelned kell. Ezért ez a kiindulópont a klasszikus és örökzöld marketing eszközök sorában. 

Másodikként a tartalommarketing említendő. Mi is ez? Vajon eszik vagy isszák? Ó, nem kell semmi túl bonyolultra gondolnod! Mindössze arról van szó, hogy rendszeresen blogolnod kell a szakterületed alapfogalmairól, újdonságairól és érdekességeiről. Ezáltal az előbbi szempontból is erősíted a weblapodat, mert a Google a rendszeresen frissülőket helyezi előtérbe. Másrészt a szakértői státuszodért is sokat tehetsz így: hiteles tanácsadónak fognak tekinteni, és hozzád folyamodnak majd vásárolni is a legjobb ügyfelek.

Végül, de nem utolsósorban a közösségi médiáról, illetve a közösségi marketingről sem szabad megfeledkezned. Ezek a szórakoztató, interakcióra (vagyis oda-vissza, kétirányú kommunikációra és részvételre) csábító felületek épp azért hatásosak, mert újabbak. Ehhez azonban az a figyelmeztetés is jár, hogy ne a kemény eladás terepeként gondolj rájuk, hanem mint ismerkedési lehetőségre. Szóval: csak finoman!

Eddig az elmélet. De hát bizonyára ismered a mondást: elméletileg nincs különbség az elmélet és a gyakorlat között, gyakorlatilag viszont a különbség óriási. smiley

Gyakorlati útmutatást szeretnél? Kérj személyes tanácsadást a linken, és kiderül, melyek lehetnének esetedben a leghatékonyabb marketing eszközök!

 

További bejegyzések

Facebook képméretek 2020 – infografikával

A legfrissebb Facebook képméreteket szeretnéd megtalálni egy helyen, lehetőleg egy infografikán? 

Itt a 2020-as verzió, 2020. május 10-én érvényes méretekkel. 

Egyszerű és pontos: mivel a Facebook által preferált méretek szinte évről évre változnak, rengeteg infó kering a neten, és sok esetben már elavult adatokat posztolnak és osztanak meg. Ha csak a lényegre vagy kíváncsi, görgess a cikk végére, ahol egy infografikán megtalálod a legfontosabb méreteket. Előtte azonban nézzük a legfontosabb tudnivalókat!

Olvasom tovább...

A tudásod aranyat ér. Itt az idő, hogy készpénzre váltsd! Online Percek

Hogyan építsük fel az üzleti kommunikációnkat úgy, hogy az megmutassa, mihez is értünk, és miért mi vagyunk a legjobb választás a már meglévő és természetesen a leendő ügyfeleink számára? A következő időszakban az emberek egyre inkább fogékonyak lesznek a jó hírekre: ez a legalkalmasabb idő arra, hogy megmutasd a tudásod! 

Olvasom tovább...

A blog írás Batmanje és Robinja: a cím és a bevezetés

A blog írás a fénykorát éli. Alig akad már olyan téma, szakma vagy hobbi, amelyről ne értekeznének szakszerű és kevésbé szakszerű blogok. Nincs egyszerű dolgod, ha ki szeretnél tűnni a blogok tengeréből. Ám akad a tarsolyunkban néhány trükk, amikkel könnyedén a magasba emelkedhetsz. Megmutatjuk, milyen címmel és bevezető szöveggel győzheted meg az olvasóidat, hogy érdemes Rád hallgatniuk!

Olvasom tovább...

Hívj fel! Google Ads hirdetés telefonhívásokra

Az elmúlt években a Google Ads hirdetései leginkább a weblapokhoz és az azokon történő aktivitásokhoz voltak köthetőek. De mi a helyzet azokkal a cégekkel, akiknek inkább az azonnali telefonhívások a fontosak? A Google erre is talált megoldást, mi pedig megmutatjuk Neked, hogyan aknázd ki az új funkció előnyeit.

Olvasom tovább...