Az angyal 2-szer csönget: közösségi média kampányok a közelgő szezonra

Az angyal 2-szer csönget: közösségi média kampányok a közelgő szezonra

Az angyal 2-szer csönget: közösségi média kampányok a közelgő szezonra

Aranyszabály, hogy a közösségi média kampányok nagy nyertese az a cég, amely párbeszédet tud indítani a célközönséggel – és ez a közelgő ajándékszezonban, karácsony táján is érvényes lesz. 

Csakhogy könnyű ezt mondani, de nehezebb elérni! Sokszor senki sem szól hozzá egy sima bejegyzéshez csak azért, mert erre felszólítják. Íme, hogyan lehetséges mégis:

Közösségi média kampánytippek a karácsonyi eladásért

Hiába mondod, hogy „oszd meg”, „lájkold” stb.? Semmi válasz, és nem teszi láthatóbbá a cégedet a bejegyzés a közösségi média felületein. 

Ezért lesz érdemes játékosra venned a figurát, és párbeszédet, játékot vagy versenyt indítanod. Hiszen az világos, hogy a Facebook akkor fog igazán szeretni, ha a posztod alatt minél több hozzászólás díszeleg. Ehhez azonban némi tétje, tartalma és témája is kell hogy legyen a dolognak.

Próbáld csak ki! Már most összerakhatsz egy olyan üzleti kommunikációs tervet, amelyben a játékos üzeneteké a főszerep.

Kérheted a követőidet arra, hogy osszák meg kedvenc ünnepi receptjüket – akár ajándékot is ígérve a legklasszabb tippekért. Még érdekesebb lehet, ha az önmegmutatás egy másik lehetőségét javaslod – és egyben a diszkrét „kukucskálásét”, ami persze (kimondatlanul is) a közösségi média másik, kiegészítő alapfunkciója –, arra kérve őket, hogy valamilyen rendhagyó családi hagyományukat, emlékezetes sztorijukat osszák meg a világgal.

Mi jöhet még? Ha igazán merész vagy, és a célközönséged bizalmát is élvezed, akkor a fényképek versenye. Rendezhetsz karácsonyfa-szépségversenyt, giccses pulcsik vetélkedőjét, vagy keresheted a fogyasztói közösségeddel közösen a legőrültebb családi karácsonyi fotót – ha mindez illik a céged profiljához. Na, de ilyenkor akkor sem kell félni egy kis lazulástól, ha „nyakkendős” típusú vállalkozói profilod van, hiszen még a legkomolyabb hangulatú vállalatok év végi buliján is más a légkör, mint a dolgos hétköznapokban – és ez a fajta kampányolás leginkább egy év végi buli rendezéséhez hasonlít.

Még jobban ki szeretnéd használni az ajándékidényt? Sőt, azt sem bánnád, ha az interakció (párbeszéd, visszajelzések) mellett határozottabban rámenne az eladásra a kampány?

Van ehhez egy napi tippekből álló, díjmentes anyagunk, kimondottan az idei karácsonyra. Kattints tovább a linkre a közösségi média és más marketingeszközök bevételhozó használatához!
 

További bejegyzések

Tisza-tavi Fesztivál PR-cikk sikersztori: 24 óra alatt 40 megjelenés!

Hogy mi egy PR-cikk lényege? A válasz igen összetett. Egy ilyen cikk ugyanis megszülethet pl. azért, hogy megismertesse a közönséggel egy adott szervezet, illetve cég tevékenységét és eredményeit, vagy épp pozitív irányba terelje a szervezetről kialakított képet, de kiválóan alkalmas arra is, hogy felkeltse az érdeklődést az adott vállalkozás, termék vagy akár egy esemény iránt.

Olvasom tovább...

Inbound marketing, a profik marketingstratégiája

Az inbound marketinget a XXI. század reklámzajába belefásult és a milliós költségekkel rendelkező nagyvállalatok reklámzaját túlszárnyalni képtelen vállalkozások marketingszakemberei hívták életre. De mi az, ami képes túlmutatni egy dömpingszerű, lehengerlő marketingkampányon? Milyen stratégia teheti szorosabbá a közted és az ügyfeled között kialakult üzleti kapcsolatot? Ideje lerántani erről a leplet!

Olvasom tovább...

Eladás mesterfokon: marketing szöveg ütős címsorokkal

Célod a hatékonyabb marketing szöveg? Akkor ütős címsorokra lesz szükséged! Tudnod kell: az internetezők nem sorról sorra, mondatról mondatra olvasgatnak, egyenes vonalban (lineárisan). Valójában inkább csak végigpásztázzák szemükkel a szöveget, és a kiemelt kifejezéseken, szavakon akad fenn a tekintetük. Íme, hogyan használhatod ki ezt a hatást az értékesítési szövegeidben!

Olvasom tovább...

Facebook hirdetés képméretek 2020 – Így hirdess, ha jó eredményt akarsz!

Lehet, hogy a botrányok megingatták. Lehet, hogy tinédzserek tömegei fordítottak neki hátat, hogy megszabaduljanak szüleik árgus szemeitől. A Facebook azonban a mai napig a legtöbb felhasználóval rendelkező közösségi oldal, aminek kifejezetten jót tett a koronavírus-járvány: három hónap alatt 77 millióval lettek többen a világon azok, akik naponta használják. Ebből pedig egyenesen következik, hogy a Facebook hirdetés az aranykorát éli. Jöjjenek a Facebook hirdetés képméretek aktuális, 2020-as változatai!

Olvasom tovább...

Most is a folyamatos kommunikáció hozott túlélést - Online Percek

Sok vállalkozóban a koronavírus válság kapcsolta fel a lámpát, és ha történetesen eddig nem kommunikált rendszeresen, akkor most elkezdte. Aki az elmúlt hetekben nem frissítette a kommunikációs csatornáit, nem figyelt arra, hogy a legutolsó infók legyenek fent a weboldalán, ahhoz el sem indultak. Mert nem elég jónak lenni...

Olvasom tovább...