Zsuzsa ismét a Mex Rádióban! Hogyan építs karácsonyi kampányt időben?
  • Írta: Langmár Kommunikáció 2
  • 2019.10.06.

Zsuzsa ismét a Mex Rádióban! Hogyan építs karácsonyi kampányt időben?

Zsuzsa ismét a Mex Rádióban! Hogyan építs karácsonyi kampányt időben?

A novemberi-decemberi időszak ideális esetben már csak a karácsonyi megrendelések kiszolgálásáról szól. Mit kell ehhez tenned októberben? Zsuzsa ismét jelentkezik az Online Percekkel a Mex Rádióban. Mikor kell a rádió elé ülnöd?

Online Percek Langmár Zsuzsával a Mex Rádió műsorán

Mennyi pénzt szeretnél keresni decemberben? Hány vásárlót kell ehhez meggyőznöd, és mit jelent ez a telefonhívások, hírlevelek szintjére lebontva? Az októberi listaépítő kampány alapjairól beszél ma Zsuzsa az Online Percekben.

Online Percek - Lejátszási percek 2019. október 7-től:

Hétfő, október 7.: 09.00 Rock Rádió

Kedd, október 8.: 09.30 Mex Rádió

Szerda, október 9.: 10.00 Rádió Retro

Csütörtök, október 10.: 11.00 Rádió Retro

Elszalasztottad? Kíváncsi vagy a korábbi adásokra? Utólag is meghallhatod a Mex Média YouTube-csatornáján>>
 

További bejegyzések
  • Írta: Langmár Kommunikáció 2
  • 2019.10.13.

Online Percek a Mex Rádióban: Te készen állsz a karácsonyra?

Hogyan lehet meglovagolni már októberben a karácsonyi hullámot? Ahhoz, hogy az emberek egyáltalán tudomást szerezzenek a termékedről, időben el kell kezdeni a kommunikációt - méghozzá egy jól meghatározott stratégia mentén. Ennek első lépése a cég erősségeinek feltérképezése. Zsuzsa ismét jelentkezik az Online Percekkel a Mex Rádióban. Mikor kell a rádió elé ülnöd?

Olvasom tovább...

Régi, de jó! Örökzöld marketing eszközök a nagyobb eladásért

A marketing eszközök terén is érvényes: akinek kalapács van a kezében, mindenhol szöget lát. Más szóval nem képes eszköztárából a helyzethez éppen illő módszert, szakmai eljárást választani – mert nincs is eszköztára. Neki csak egy kalapácsa van! 

Pedig nem kell mindig a legújabb, hallatlan megoldásnak lennie valaminek ahhoz, hogy szuperül működjön. Sőt! A marketing terén is vannak olyan „örökzöldek”, mint a legjobb bulikon: amelyek még azokat is bevonják az akcióba, akiknek eszük ágában sem volt részt venni.

Olvasom tovább...

Az angyal 2-szer csönget: közösségi média kampányok a közelgő szezonra

Aranyszabály, hogy a közösségi média kampányok nagy nyertese az a cég, amely párbeszédet tud indítani a célközönséggel – és ez a közelgő ajándékszezonban, karácsony táján is érvényes lesz. 

Csakhogy könnyű ezt mondani, de nehezebb elérni! Sokszor senki sem szól hozzá egy sima bejegyzéshez csak azért, mert erre felszólítják. Íme, hogyan lehetséges mégis:

Olvasom tovább...