Zsuzsa ismét a Mex Rádióban! Hogyan építs karácsonyi kampányt időben?
  • Írta: Langmár Kommunikáció 2
  • 2019.10.06.

Zsuzsa ismét a Mex Rádióban! Hogyan építs karácsonyi kampányt időben?

Zsuzsa ismét a Mex Rádióban! Hogyan építs karácsonyi kampányt időben?

A novemberi-decemberi időszak ideális esetben már csak a karácsonyi megrendelések kiszolgálásáról szól. Mit kell ehhez tenned októberben? Zsuzsa ismét jelentkezik az Online Percekkel a Mex Rádióban. Mikor kell a rádió elé ülnöd?

Online Percek Langmár Zsuzsával a Mex Rádió műsorán

Mennyi pénzt szeretnél keresni decemberben? Hány vásárlót kell ehhez meggyőznöd, és mit jelent ez a telefonhívások, hírlevelek szintjére lebontva? Az októberi listaépítő kampány alapjairól beszél ma Zsuzsa az Online Percekben.

Online Percek - Lejátszási percek 2019. október 7-től:

Hétfő, október 7.: 09.00 Rock Rádió

Kedd, október 8.: 09.30 Mex Rádió

Szerda, október 9.: 10.00 Rádió Retro

Csütörtök, október 10.: 11.00 Rádió Retro

Elszalasztottad? Kíváncsi vagy a korábbi adásokra? Utólag is meghallhatod a Mex Média YouTube-csatornáján>>
 

További bejegyzések

Mutasd meg magad és vállalkozásod – Instagram

A mai üzleti világban mindenki rendelkezik céges Facebook-oldallal, aki egy kicsit is számít a saját területén. Ezen túlmutatóan szépen lassan már eljutottunk oda, hogy ez is kevés, és az, aki az Instagramon nem jeleníti meg vállalkozását, esélytelenül veszi fel a versenyt a konkurenciával szemben. A széles körű reklámozás egy még egyenlőre kevésbé „birtokba vett” területének, a professzionális Instagram-fióknak a működtetésében rejlő potenciált egy személyi edző sem hagyhatja figyelmen kívül. A továbbiakban megmutatjuk Neked, hogy mennyire egyszerű és praktikus egy ilyen profil kezelése, és azt is, hogy milyen előnyökre tehetsz szert az alkalmazásával.

Olvasom tovább...

Erre figyel a célpiac! Milyen a problémaközpontú termékleírás?

A termékleírás is figyelembe kell hogy vegye a marketing alapszabályát, amely abból indul ki, hogy arról kell beszélnünk, ami az embereket elsősorban érdekli. Kitalálod, hogy mi az? Bizony, az első számú téma a célközönségedet alkotó személyek számára sem más, mint önmaguk és a saját problémáik. Ebből pedig először is egy negatív következmény adódik, éspedig:

Olvasom tovább...