A szövegírás csúcsa: tippek a pénzt hozó érkezőoldalhoz

A szövegírás csúcsa: tippek a pénzt hozó érkezőoldalhoz

A szövegírás csúcsa: tippek a pénzt hozó érkezőoldalhoz

Egy online hirdetési kampány legfontosabb részeként és profi szövegírás erőpróbájaként az érkezőoldal (a landing page vagy landing oldal) az a weboldal, amelyre egy linken keresztül érkezik az internetező. A link egy rövid hirdetés részeként jelent meg, és sikeresen elhozta az érdeklődőt arra az oldalra, ahol kiderül: lesz-e folytatás, konverzió (értsd: az érdeklődő ügyféllé történő átalakítása), azaz vásárlás és haszon. Ahhoz, hogy elérd a további kattintásokat, felhívjuk a figyelmed pár fontos szempontra az érkezőoldal megtervezésénél.

Kinek van szüksége a szövegírás csúcseredményére: az érkezőoldalra?

Természetesen azoknak, akik hirdetni szeretnének. Például van egy ajánlatod, amely révén érdeklődőket és megrendelőket szeretnél szerezni a szolgáltatásodnak. Ilyenkor segíthet rajtad a legtöbbet a szövegírás művészete!
 

Mire jó az érkezőoldal?

 Egy látogató átlagosan kb. 8 másodpercnyi időt tölt el egy érkezőoldalon, így ennek az oldalnak a legfontosabb célja, hogy EGY olyan ajánlatot fogalmazzon meg, amellyel a látogató további érdeklődését hasznot hozóan zárja. Az ideális érkezőoldal minden egyes eleme közelebb visz a vásárlási döntéshez.
 

Milyen elemekből álljon egy hatékony érkezőoldal?

  • Itt is elkerülhetetlen az ütős szövegírás, a jó szöveg: legyen megnyerő, bizalmat ébresztő címed, amivel a célközönséged egyetért! Például egy jó kérdés, amire pozitívan tud válaszolni, vagy egy biztatás, amivel cselekvésre készteted az olvasót. Fogalmazd bele a szövegedbe mindazt, amit a terméked vagy szolgáltatásod nyújt!
  • A főcím alatt lehet egy alcím is, amivel még több információt át tudsz adni. Itt az legyen a célod, hogy a figyelem felkeltésén túl egy-egy meggyőzési stratégiát alkalmazva terelgesd az érdeklődőt a cselekvés felé.
  • A weboldal további része képekben, információkban jó minőségű legyen. A kevesebb: több elgondolás csak akkor működik jól, ha a tartalom valóban megérdemli a figyelmet – a színek, betűtípusok, formák és az oldal hangulata is illeszkedjen a céghez és az adott ajánlathoz! 
  • Call to Action (CTA), vagyis a cselekvésre való felhívás – a konverzióhoz elengedhetetlenül szükséges a cselekvést beindító gomb, amelynél szintén a kreativitásodra lesz szükség: a jelentkezem vagy oké feliratok nem mindig vezetnek magas kattintási arányokhoz, a hirdetés szövegével harmonizáló felszólító szavak azonban célravezetőbbek. Például: egy kertimedence-reklámban az „én is csobbanni akarok” felirat, a kreatív szövegírás eredménye sokkal célravezetőbb lehet, mint az egyszerű „tovább a vásárláshoz” cselekvési felhívás (CTA).
  • Mindenképpen kellenek olyan elemek is, amelyek a céged megbízhatóságát, ajánlatod komolyságát és értékességét támasztják alá. Ilyenek lehet díjak említése, amelyekkel a céged rendelkezik, vásárlói visszajelzések és történetek stb.

 

Egyszerű a képlet, de tudni kell alkalmazni

 Ütős főcím + meggyőző alcím + érthető és minőségi információk az ajánlatról + call to action (cselekvésre felhívó) gomb + bizalmat építő elemek = ütős érkezőoldal! 
 
A Langmár Kommunikáció szívesen segít, hogy többet adj el a neten keresztül – kérd Webszöveg Átvilágítás szolgáltatásunkat, és aknázd ki még jobban a weboldaladban rejlő lehetőségeket! 

 

További bejegyzések

Egyik hozza a másikat: ügyfélkörépítés üzleti kommunikáció által

Nehéz megszerezni, de elveszteni egy pillanat műve! Profi üzleti kommunikáció nélkül könnyen máshoz pártol át az ügyfeled. Mit kell tenned, hogy még a legrosszabb rémálmodban se forduljon elő ilyesmi veled? És hogyan érhetnéd el, hogy a régi ügyfeleid újabbaknak ajánljanak, úgy, hogy hirdetésekre szinte ne is kelljen költened?

Olvasom tovább...