A szövegírás csúcsa: tippek a pénzt hozó érkezőoldalhoz

A szövegírás csúcsa: tippek a pénzt hozó érkezőoldalhoz

A szövegírás csúcsa: tippek a pénzt hozó érkezőoldalhoz

Egy online hirdetési kampány legfontosabb részeként és profi szövegírás erőpróbájaként az érkezőoldal (a landing page vagy landing oldal) az a weboldal, amelyre egy linken keresztül érkezik az internetező. A link egy rövid hirdetés részeként jelent meg, és sikeresen elhozta az érdeklődőt arra az oldalra, ahol kiderül: lesz-e folytatás, konverzió (értsd: az érdeklődő ügyféllé történő átalakítása), azaz vásárlás és haszon. Ahhoz, hogy elérd a további kattintásokat, felhívjuk a figyelmed pár fontos szempontra az érkezőoldal megtervezésénél.

Kinek van szüksége a szövegírás csúcseredményére: az érkezőoldalra?

Természetesen azoknak, akik hirdetni szeretnének. Például van egy ajánlatod, amely révén érdeklődőket és megrendelőket szeretnél szerezni a szolgáltatásodnak. Ilyenkor segíthet rajtad a legtöbbet a szövegírás művészete!
 

Mire jó az érkezőoldal?

 Egy látogató átlagosan kb. 8 másodpercnyi időt tölt el egy érkezőoldalon, így ennek az oldalnak a legfontosabb célja, hogy EGY olyan ajánlatot fogalmazzon meg, amellyel a látogató további érdeklődését hasznot hozóan zárja. Az ideális érkezőoldal minden egyes eleme közelebb visz a vásárlási döntéshez.
 

Milyen elemekből álljon egy hatékony érkezőoldal?

  • Itt is elkerülhetetlen az ütős szövegírás, a jó szöveg: legyen megnyerő, bizalmat ébresztő címed, amivel a célközönséged egyetért! Például egy jó kérdés, amire pozitívan tud válaszolni, vagy egy biztatás, amivel cselekvésre készteted az olvasót. Fogalmazd bele a szövegedbe mindazt, amit a terméked vagy szolgáltatásod nyújt!
  • A főcím alatt lehet egy alcím is, amivel még több információt át tudsz adni. Itt az legyen a célod, hogy a figyelem felkeltésén túl egy-egy meggyőzési stratégiát alkalmazva terelgesd az érdeklődőt a cselekvés felé.
  • A weboldal további része képekben, információkban jó minőségű legyen. A kevesebb: több elgondolás csak akkor működik jól, ha a tartalom valóban megérdemli a figyelmet – a színek, betűtípusok, formák és az oldal hangulata is illeszkedjen a céghez és az adott ajánlathoz! 
  • Call to Action (CTA), vagyis a cselekvésre való felhívás – a konverzióhoz elengedhetetlenül szükséges a cselekvést beindító gomb, amelynél szintén a kreativitásodra lesz szükség: a jelentkezem vagy oké feliratok nem mindig vezetnek magas kattintási arányokhoz, a hirdetés szövegével harmonizáló felszólító szavak azonban célravezetőbbek. Például: egy kertimedence-reklámban az „én is csobbanni akarok” felirat, a kreatív szövegírás eredménye sokkal célravezetőbb lehet, mint az egyszerű „tovább a vásárláshoz” cselekvési felhívás (CTA).
  • Mindenképpen kellenek olyan elemek is, amelyek a céged megbízhatóságát, ajánlatod komolyságát és értékességét támasztják alá. Ilyenek lehet díjak említése, amelyekkel a céged rendelkezik, vásárlói visszajelzések és történetek stb.

 

Egyszerű a képlet, de tudni kell alkalmazni

 Ütős főcím + meggyőző alcím + érthető és minőségi információk az ajánlatról + call to action (cselekvésre felhívó) gomb + bizalmat építő elemek = ütős érkezőoldal! 
 
A Langmár Kommunikáció szívesen segít, hogy többet adj el a neten keresztül – kérd Webszöveg Átvilágítás szolgáltatásunkat, és aknázd ki még jobban a weboldaladban rejlő lehetőségeket! 

 

További bejegyzések

Maraton vagy sprint legyen a kommunikációs módszered? Online Percek a Mex Rádióban

Szeretnél a Google keresőjében elöl lenni? Ki nem?wink Főleg ilyenkor, karácsony előtt, sokan és sokat költenek hirdetésekre, komoly pénzeket fordítanak arra, hogy előkelő helyet biztosítsanak maguknak azon a bizonyos találati listán. Ez a sprint módszer. Megveszed az első helyet. Van azonban egy másik kommunikációs módszer is, amivel fel lehet jönni, de ez inkább a maraton kategória.

Olvasom tovább...

Fűszer a szövegnek: tippek a blog írás napi gyakorlatából

A blog írás esetére is igaz: a szándék kell, de nem elég. Senki sem azért ül laptop elé, hogy megírja a világ legunalmasabb szövegét. Sokszor nem csupán a szándék, hanem az íráskészség is megvan. Hát akkor min múlik mégis, hogy sok értékesítési szöveg és szakmai blog annyira unalmas, hogy az olvasó belealszik? És főként: hogyan lehetne izgalmasabbá tenni?

Olvasom tovább...

Hogyan hirdess okosan karácsony előtt? Online Percek a Mex Rádióban

Karácsony előtt a legtöbb vállalkozó hirdet. Aki még nem tette meg, legkésőbb most megteszi. Az év végén azonban elég drága mulatság megszerezni egy vevőt, és az árak karácsonyig egyre csak nőnek. Aki most hirdet először, könnyen megégetheti magát: például egy Facebook-hirdetés nem elég körültekintő beállításával.

Olvasom tovább...