7 indok a Facebook hirdetés mellett 2019-ben

7 indok a Facebook hirdetés mellett 2019-ben

7 indok a Facebook hirdetés mellett 2019-ben

Magyarországon a naponta megjelenő több ezer Facebook bejegyzésből majdnem minden második Facebook hirdetés. A legnépszerűbb közösségi platform egyben a legtelítettebb marketing felületté vált, amelyet érdemes kihasználni 2019-ben is. Íme 7 indok amellett, hogy a Facebookon hirdess.

1. A Facebook hirdetés megtalálja a vásárlóképes lakosságot

A legnépszerűbb közösségi oldalt használók legnagyobb része a 18-44 éves korosztályból kerül ki, ők azok, akik már valamilyen jövedelemmel is rendelkezhetnek, tehát ők a piac vásárlóképes keresleti oldalát jelentik. 

2. Költséghatékony

A Facebook 1000 megjelenésben méri a hirdetések árát, 2000 forintért akár 1000 felhasználót elérhetsz. A hirdetés kampányának költségét magad határozhatod meg. Ha kevesebbet költesz rá, de okosan állítod be a hirdetést, akkor is ugyanolyan sikert érhetsz el, mintha más marketing eszközzel súlyos összegeket fektetnél be erre a célra. Az online marketingben tavaly a Facebook hirdetések segítségével a vállalkozók 1,655 milliárd dollárnyi költést értek el, ami 13%-os növekedést jelent az előző évhez képest.

3. Targetálható

A reklámhadjáratod sikerét alaposan meghatározza a hirdetés beállítása: a targetálás azt jelenti, hogy a vállalkozásod termékét vagy szolgáltatását egyenesen a célközönségednek ajánlhatod fel. Kijelölheted, hogy milyen korosztály, milyen területeken, milyen végzettséggel rendelkező tagok találkozhassanak a hírfolyamban a Facebook hirdetésekkel. 

4. Gyors

A közösségi média hirdetési felülete, a Facebook Dynamic Ads segítségével automatizálni tudod a reklámok megjelenését, amely a tartalmadat az általad keresett vevőkörnek mutatja meg. Ezáltal gyorsabbá válik az eladási folyamat, illetve kevesebb időt kell reklámozással töltened.

5. Hozzájárul a márkád ismertségéhez

Szintén a Facebookon való megjelenés egyik haszna, hogy a gyakori marketing célú jelenléteddel márkád, cégneved többször jelenik meg, a különböző hirdetési lehetőségeket kombinálva változatos módon szólíthatja meg a közönségedet. Így ismertséget, bizalmat alakíthatsz ki a célcsoportoddal, több like-ot és oldalmegosztást generálva. 

6. Mérhető

Hirdetésed teljesítményét folyamatosan figyelni tudod, akár real-time beavatkozhatsz, hogy mikorra időzíted a posztjaidat, mikor sűríted a megjelenítésüket, természetesen ezt külön díjazás fejében. Kiszámíthatod a megtérülési arányt, optimalizálással tovább pontosítható az elérendő célközönség.

7. Új piacokra törhetsz be vele

Ha vállalkozóként van egy új terméked vagy ajánlatod, a hirdetés online megjelenítésével egy olyan piacot nyithatsz meg, amelyet folyamatosan bővíthetsz. A korosztály opció kibővítésével például tesztelheted, hogy milyen népszerűségre tudsz szert tenni az adott részcsoportban, és az interneten ilyen módon megszerzett információkat a marketing mixed más elemeinél is felhasználhatod.

A Facebook hirdetés 2019-ben is tartja magát, mint kifizetődő, gyors és jól targetálható reklámozási felület. A Langmár Kommunikáció Veled is megosztja tudását az online értékesítés felpörgetéséről, kérj Személyes Konzultációt! 

További bejegyzések
  • Írta: Langmár Kommunikáció 2
  • 2019.10.13.

Online Percek a Mex Rádióban: Te készen állsz a karácsonyra?

Hogyan lehet meglovagolni már októberben a karácsonyi hullámot? Ahhoz, hogy az emberek egyáltalán tudomást szerezzenek a termékedről, időben el kell kezdeni a kommunikációt - méghozzá egy jól meghatározott stratégia mentén. Ennek első lépése a cég erősségeinek feltérképezése. Zsuzsa ismét jelentkezik az Online Percekkel a Mex Rádióban. Mikor kell a rádió elé ülnöd?

Olvasom tovább...

Régi, de jó! Örökzöld marketing eszközök a nagyobb eladásért

A marketing eszközök terén is érvényes: akinek kalapács van a kezében, mindenhol szöget lát. Más szóval nem képes eszköztárából a helyzethez éppen illő módszert, szakmai eljárást választani – mert nincs is eszköztára. Neki csak egy kalapácsa van! 

Pedig nem kell mindig a legújabb, hallatlan megoldásnak lennie valaminek ahhoz, hogy szuperül működjön. Sőt! A marketing terén is vannak olyan „örökzöldek”, mint a legjobb bulikon: amelyek még azokat is bevonják az akcióba, akiknek eszük ágában sem volt részt venni.

Olvasom tovább...

Az angyal 2-szer csönget: közösségi média kampányok a közelgő szezonra

Aranyszabály, hogy a közösségi média kampányok nagy nyertese az a cég, amely párbeszédet tud indítani a célközönséggel – és ez a közelgő ajándékszezonban, karácsony táján is érvényes lesz. 

Csakhogy könnyű ezt mondani, de nehezebb elérni! Sokszor senki sem szól hozzá egy sima bejegyzéshez csak azért, mert erre felszólítják. Íme, hogyan lehetséges mégis:

Olvasom tovább...