7 indok a Facebook hirdetés mellett 2019-ben

7 indok a Facebook hirdetés mellett 2019-ben

7 indok a Facebook hirdetés mellett 2019-ben

Magyarországon a naponta megjelenő több ezer Facebook bejegyzésből majdnem minden második Facebook hirdetés. A legnépszerűbb közösségi platform egyben a legtelítettebb marketing felületté vált, amelyet érdemes kihasználni 2019-ben is. Íme 7 indok amellett, hogy a Facebookon hirdess.

1. A Facebook hirdetés megtalálja a vásárlóképes lakosságot

A legnépszerűbb közösségi oldalt használók legnagyobb része a 18-44 éves korosztályból kerül ki, ők azok, akik már valamilyen jövedelemmel is rendelkezhetnek, tehát ők a piac vásárlóképes keresleti oldalát jelentik. 

2. Költséghatékony

A Facebook 1000 megjelenésben méri a hirdetések árát, 2000 forintért akár 1000 felhasználót elérhetsz. A hirdetés kampányának költségét magad határozhatod meg. Ha kevesebbet költesz rá, de okosan állítod be a hirdetést, akkor is ugyanolyan sikert érhetsz el, mintha más marketing eszközzel súlyos összegeket fektetnél be erre a célra. Az online marketingben tavaly a Facebook hirdetések segítségével a vállalkozók 1,655 milliárd dollárnyi költést értek el, ami 13%-os növekedést jelent az előző évhez képest.

3. Targetálható

A reklámhadjáratod sikerét alaposan meghatározza a hirdetés beállítása: a targetálás azt jelenti, hogy a vállalkozásod termékét vagy szolgáltatását egyenesen a célközönségednek ajánlhatod fel. Kijelölheted, hogy milyen korosztály, milyen területeken, milyen végzettséggel rendelkező tagok találkozhassanak a hírfolyamban a Facebook hirdetésekkel. 

4. Gyors

A közösségi média hirdetési felülete, a Facebook Dynamic Ads segítségével automatizálni tudod a reklámok megjelenését, amely a tartalmadat az általad keresett vevőkörnek mutatja meg. Ezáltal gyorsabbá válik az eladási folyamat, illetve kevesebb időt kell reklámozással töltened.

5. Hozzájárul a márkád ismertségéhez

Szintén a Facebookon való megjelenés egyik haszna, hogy a gyakori marketing célú jelenléteddel márkád, cégneved többször jelenik meg, a különböző hirdetési lehetőségeket kombinálva változatos módon szólíthatja meg a közönségedet. Így ismertséget, bizalmat alakíthatsz ki a célcsoportoddal, több like-ot és oldalmegosztást generálva. 

6. Mérhető

Hirdetésed teljesítményét folyamatosan figyelni tudod, akár real-time beavatkozhatsz, hogy mikorra időzíted a posztjaidat, mikor sűríted a megjelenítésüket, természetesen ezt külön díjazás fejében. Kiszámíthatod a megtérülési arányt, optimalizálással tovább pontosítható az elérendő célközönség.

7. Új piacokra törhetsz be vele

Ha vállalkozóként van egy új terméked vagy ajánlatod, a hirdetés online megjelenítésével egy olyan piacot nyithatsz meg, amelyet folyamatosan bővíthetsz. A korosztály opció kibővítésével például tesztelheted, hogy milyen népszerűségre tudsz szert tenni az adott részcsoportban, és az interneten ilyen módon megszerzett információkat a marketing mixed más elemeinél is felhasználhatod.

A Facebook hirdetés 2019-ben is tartja magát, mint kifizetődő, gyors és jól targetálható reklámozási felület. A Langmár Kommunikáció Veled is megosztja tudását az online értékesítés felpörgetéséről, kérj Személyes Konzultációt! 

További bejegyzések

A tartalommarketing legendája: valóban olyan hatékony az infografika?

Még mindig annyira hatásosak az infografikák? – a minap láttam ezt a kérdést az egyik közösségi portálon. Pontosan 5 évvel ezelőtt mi is írtunk egy blogcikket arról, hogy miért olyan szeretnivaló az infografika (itt elolvashatod), és tapasztalatból mondhatom, hogy az egyik legjobb tartalommarketing eszköz, ami valaha létezett. Persze naponta megjelenik egy cikk, amelyik valamelyik média vagy eszköz halálát jósolja meg, de ezek többségének egyetlen célja van: a klikkvadászat. 

Olvasom tovább...

  • Írta: Langmár Kommunikáció 2
  • 2020.07.07.
  • Marketing

5 lépés az értelmes influenszer marketing felé

Jól ismered már ezeket a hashtageket: #hirdetés #reklám #szponzorálttartalom, igaz? Sokszor a fejedet fogod az ilyen jellegű posztoknál, mégis időről időre elgondolkozol azon, hogy vajon célszerű, hasznos fogás lenne-e az influenszereket is bevonnod céged online marketingjébe?

Olvasom tovább...

Újrakezdéskor hogyan kell úgy beindítani a kommunikációt, hogy pénzt is hozzon? Online Percek

Ha az üzeneted egyre több emberhez eljut, akkor egyre többen fognak vásárolni. Ez az aranyszabály válsághelyzetben is működik. Azok az ügyfeleink, akik most sem hagyták abba a kommunikációt, nem kellett szembesüljenek a zuhanó statisztikák rémével. Hogyan támogasd az újrakezdést kommunikációs szempontból?

Olvasom tovább...

Tisza-tavi Fesztivál PR-cikk sikersztori: 24 óra alatt 40 megjelenés!

Hogy mi egy PR-cikk lényege? A válasz igen összetett. Egy ilyen cikk ugyanis megszülethet pl. azért, hogy megismertesse a közönséggel egy adott szervezet, illetve cég tevékenységét és eredményeit, vagy épp pozitív irányba terelje a szervezetről kialakított képet, de kiválóan alkalmas arra is, hogy felkeltse az érdeklődést az adott vállalkozás, termék vagy akár egy esemény iránt.

Olvasom tovább...

Inbound marketing, a profik marketingstratégiája

Az inbound marketinget a XXI. század reklámzajába belefásult és a milliós költségekkel rendelkező nagyvállalatok reklámzaját túlszárnyalni képtelen vállalkozások marketingszakemberei hívták életre. De mi az, ami képes túlmutatni egy dömpingszerű, lehengerlő marketingkampányon? Milyen stratégia teheti szorosabbá a közted és az ügyfeled között kialakult üzleti kapcsolatot? Ideje lerántani erről a leplet!

Olvasom tovább...