7 indok a Facebook hirdetés mellett 2019-ben

7 indok a Facebook hirdetés mellett 2019-ben

7 indok a Facebook hirdetés mellett 2019-ben

Magyarországon a naponta megjelenő több ezer Facebook bejegyzésből majdnem minden második Facebook hirdetés. A legnépszerűbb közösségi platform egyben a legtelítettebb marketing felületté vált, amelyet érdemes kihasználni 2019-ben is. Íme 7 indok amellett, hogy a Facebookon hirdess.

1. A Facebook hirdetés megtalálja a vásárlóképes lakosságot

A legnépszerűbb közösségi oldalt használók legnagyobb része a 18-44 éves korosztályból kerül ki, ők azok, akik már valamilyen jövedelemmel is rendelkezhetnek, tehát ők a piac vásárlóképes keresleti oldalát jelentik. 

2. Költséghatékony

A Facebook 1000 megjelenésben méri a hirdetések árát, 2000 forintért akár 1000 felhasználót elérhetsz. A hirdetés kampányának költségét magad határozhatod meg. Ha kevesebbet költesz rá, de okosan állítod be a hirdetést, akkor is ugyanolyan sikert érhetsz el, mintha más marketing eszközzel súlyos összegeket fektetnél be erre a célra. Az online marketingben tavaly a Facebook hirdetések segítségével a vállalkozók 1,655 milliárd dollárnyi költést értek el, ami 13%-os növekedést jelent az előző évhez képest.

3. Targetálható

A reklámhadjáratod sikerét alaposan meghatározza a hirdetés beállítása: a targetálás azt jelenti, hogy a vállalkozásod termékét vagy szolgáltatását egyenesen a célközönségednek ajánlhatod fel. Kijelölheted, hogy milyen korosztály, milyen területeken, milyen végzettséggel rendelkező tagok találkozhassanak a hírfolyamban a Facebook hirdetésekkel. 

4. Gyors

A közösségi média hirdetési felülete, a Facebook Dynamic Ads segítségével automatizálni tudod a reklámok megjelenését, amely a tartalmadat az általad keresett vevőkörnek mutatja meg. Ezáltal gyorsabbá válik az eladási folyamat, illetve kevesebb időt kell reklámozással töltened.

5. Hozzájárul a márkád ismertségéhez

Szintén a Facebookon való megjelenés egyik haszna, hogy a gyakori marketing célú jelenléteddel márkád, cégneved többször jelenik meg, a különböző hirdetési lehetőségeket kombinálva változatos módon szólíthatja meg a közönségedet. Így ismertséget, bizalmat alakíthatsz ki a célcsoportoddal, több like-ot és oldalmegosztást generálva. 

6. Mérhető

Hirdetésed teljesítményét folyamatosan figyelni tudod, akár real-time beavatkozhatsz, hogy mikorra időzíted a posztjaidat, mikor sűríted a megjelenítésüket, természetesen ezt külön díjazás fejében. Kiszámíthatod a megtérülési arányt, optimalizálással tovább pontosítható az elérendő célközönség.

7. Új piacokra törhetsz be vele

Ha vállalkozóként van egy új terméked vagy ajánlatod, a hirdetés online megjelenítésével egy olyan piacot nyithatsz meg, amelyet folyamatosan bővíthetsz. A korosztály opció kibővítésével például tesztelheted, hogy milyen népszerűségre tudsz szert tenni az adott részcsoportban, és az interneten ilyen módon megszerzett információkat a marketing mixed más elemeinél is felhasználhatod.

A Facebook hirdetés 2019-ben is tartja magát, mint kifizetődő, gyors és jól targetálható reklámozási felület. A Langmár Kommunikáció Veled is megosztja tudását az online értékesítés felpörgetéséről, kérj Személyes Konzultációt! 

További bejegyzések

E-mail kampány – így kezdd el jól!

Szinte minden marketing eszköz használatánál, így az e-mail kampány kapcsán is igaz a mondás: ha jól kezdesz hozzá, a munka felét elvégezted. Egy több elektronikus levélből álló csomag előállítása átgondolt, strukturált tervezést igényel – pontos célokra, stratégiára és cselekvésre késztető gondolatokra van szükség. Nézzük, melyek a legfontosabb lépések egy sikeres e-mail kampány elindításához!

Olvasom tovább...

Google Ads - A Te cégednek is használnia kellene?

Vállalkozásod felvirágoztatásához a marketing útvesztőiben keresgélsz, hogy felvirágoztasd a vállalkozásodat? Az interneten böngészve arra gondolsz, milyen fantasztikus lenne a Te cégedet is a Google keresőjének találati élmezőnyében látni? A Google Ads (régebben Adwords) használatával egy szempillantás alatt elérheted ezt.

Olvasom tovább...

Legyél Te is emoji kutató!

Ha szívesen böngészed a telefonodon az emoji galériát, a matricákat vagy a hangulatjeleket, és az üzeneteidben vagy a bejegyzéseidben tucatnyit használsz belőlük, az akár egy igazán kreatív és változatos munkát is hozhat számodra. A nem túl távoli jövőben egyre inkább szükség lesz olyanokra, akik értik és tudják is használni a hangulatjeleket, így akár azok kutatója is válhat belőled. Hogyan? Mit kell ehhez tudni?

Beszéld az emoji nyelvet!

Olvasom tovább...