Színekkel teli marketing eszközök

Színekkel teli marketing eszközök

Színekkel teli marketing eszközök

A szívedben a színek kívülről is látszanak.”

A héten botlottam ebbe a mondatba, amely tökéletesen megfogta a lényegét annak, hogy miért fontos láttatnod az egyéniségedet. Nem csak a magánéletben, de az üzleti tevékenység során is kiváló marketing eszközök lehetnek a színek. Az alábbi összeállításban megmutatom Neked, hogy milyen hatást válthatsz ki a marketing eszközök és a színek együttes használatával.

Marketing eszközök szivárványa

Amennyiben például weboldalt készítesz, vagy reklámanyagaid arculata felett ötletelsz éppen, fontos végiggondolnod, hogy milyen célközönséget szeretnél megszólítani, és milyen üzenettel. Emellett érdemes megfontolnod azt is, hogyan színezd a hangulatot annak érdekében, hogy megtaláld a megfelelő szavakat a mondanivalód kifejezéséhez. Nézd végig a marketing eszközök színpalettáját:
 

Játékos és könnyed sárga

A sárga színárnyalatai a vidámság, az intellektus, a spontaneitás, az energikusság, a kedvesség kifejezői. Ez a szín kiválóan passzol gyermekeknek szóló termékek, szolgáltatások vagy webtartalmak promotálásához. Nem javasolt azonban férfi célközönség megcélzásához vagy drága, esetleg biztonsággal kapcsolatos termékek ajánlásához sem.

Stimuláló, szenvedélyes piros

A piros hangulatát tekintve a tiltást, a veszélyt érzékelteti, valamint az érzelmeket hivatott fokozni. Nagyszerűen párosíthatod a marketing eszközök nagy részével, amennyiben valamit el akarsz adni azonnal, vagy legalábbis rövid határidővel, azaz gyors döntéshozatalra szeretnéd ösztönözni az ügyfeleidet.

A kék mennyei árnyalatai

Amíg a világoskék alapvetően az egészségre, megértésre, átláthatóságra, valamint a gyengédségre enged következtetni, addig a sötétebb változat a tudás, az erő és az integritás jelképe. Az ég és az óceán színe akkor megfelelő marketing eszközök kiegészítői, amikor a stabilitást és a mélységet szeretnénk hangsúlyozni. Jól lehet ezzel a színnel repüléssel, légi közlekedéssel kapcsolatos reklámokat készíteni, de nem ajánlott ételekkel és főzéssel kapcsolatos promóciókhoz, mivel a kék szín látványa étvágycsökkentő hatással is bír.

Természetes zöldek

A zöld hagyományosan a nyugalom és a béke színe, amelyet látva beindulnak a gyógyító folyamatok. A marketing eszközök kombinálásával a zöld szín jól kiemeli a növekedést, a biztonságot, valamint az állóképességet. Tökéletesen lehet vele népszerűsíteni a „zöld” termékeket, a gyógyszereket, valamint a pénzeszközöket és a banki termékeket egyaránt.

Fekete és fehér

A fekete a mélységet és a perspektívát nyomatékosítja, ideális a művészetek területén hirdetni ezzel a színnel, de mindenképpen vedd figyelembe, hogy például a fekete háttér csökkenti a szövegek olvashatóságát, ezért ha ezt alkalmazod, akkor válassz mindig kontrasztos színeket a megfelelő ellensúlyozás érdekében.

A fehér ezzel ellentétben a világosságot, tisztaságot, egyszerűséget és ártatlanságot jelképezi, ami miatt ideális a jótékony szervezetek kampányaihoz vagy akár az orvosi eszközök vagy alacsony zsírtartalmú tejtermékek reklámozásához is.

Minden kampányhoz és promócióhoz megtalálhatod az ideális színeket, de akkor is jó helyen jársz, ha a weblapod kommunikációját szeretnéd színesre festeni.

További bejegyzések
  • Írta: Langmár Kommunikáció 2
  • 2019.12.03.

Csak semmi pánik! Kifogáskezelés alapú marketing eszközök

A marketing eszközök legtöbbje arra összpontosít, hogy kiemelje a termék vagy a szolgáltatás előnyeit. Nem is rossz stratégia! De az ügyféljelöltnek csakhamar az az érzése támad, hogy mindez túl szép ahhoz, hogy igaz legyen, és innentől máris jönnek a kifogások. Mihez kezdünk velük? Nem kell megijedni!

Olvasom tovább...

Hogyan szórakoztassuk az ügyfeleinket? Online Percek a Mex Rádióban

Még van néhány hét karácsonyig, egyre nagyobb a reklámzaj, egyre nehezebb kitűnni belőle. Lehet, hogy másképp kellene az érdeklődők figyelmét felkeltsük? Ma már sokkal inkább a szórakoztatásról, informálásról szól a közösségi média, mint a konkrét eladásösztönzésről. A felhasználók ugyanis már nem szeretnének reklámokat látni! Sokkal hatékonyabb itt az olyan kommunikáció, amely önmagában is értéket képvisel:  így a megosztásokkal úgy érhetjük el célközönségünket, vásárlóinkat, hogy ők nem érzik ezt reklámnak – így nem is utasítják el!

Olvasom tovább...