Színekkel teli marketing eszközök

Színekkel teli marketing eszközök

Színekkel teli marketing eszközök

A szívedben a színek kívülről is látszanak.”

A héten botlottam ebbe a mondatba, amely tökéletesen megfogta a lényegét annak, hogy miért fontos láttatnod az egyéniségedet. Nem csak a magánéletben, de az üzleti tevékenység során is kiváló marketing eszközök lehetnek a színek. Az alábbi összeállításban megmutatom Neked, hogy milyen hatást válthatsz ki a marketing eszközök és a színek együttes használatával.

Marketing eszközök szivárványa

Amennyiben például weboldalt készítesz, vagy reklámanyagaid arculata felett ötletelsz éppen, fontos végiggondolnod, hogy milyen célközönséget szeretnél megszólítani, és milyen üzenettel. Emellett érdemes megfontolnod azt is, hogyan színezd a hangulatot annak érdekében, hogy megtaláld a megfelelő szavakat a mondanivalód kifejezéséhez. Nézd végig a marketing eszközök színpalettáját:
 

Játékos és könnyed sárga

A sárga színárnyalatai a vidámság, az intellektus, a spontaneitás, az energikusság, a kedvesség kifejezői. Ez a szín kiválóan passzol gyermekeknek szóló termékek, szolgáltatások vagy webtartalmak promotálásához. Nem javasolt azonban férfi célközönség megcélzásához vagy drága, esetleg biztonsággal kapcsolatos termékek ajánlásához sem.

Stimuláló, szenvedélyes piros

A piros hangulatát tekintve a tiltást, a veszélyt érzékelteti, valamint az érzelmeket hivatott fokozni. Nagyszerűen párosíthatod a marketing eszközök nagy részével, amennyiben valamit el akarsz adni azonnal, vagy legalábbis rövid határidővel, azaz gyors döntéshozatalra szeretnéd ösztönözni az ügyfeleidet.

A kék mennyei árnyalatai

Amíg a világoskék alapvetően az egészségre, megértésre, átláthatóságra, valamint a gyengédségre enged következtetni, addig a sötétebb változat a tudás, az erő és az integritás jelképe. Az ég és az óceán színe akkor megfelelő marketing eszközök kiegészítői, amikor a stabilitást és a mélységet szeretnénk hangsúlyozni. Jól lehet ezzel a színnel repüléssel, légi közlekedéssel kapcsolatos reklámokat készíteni, de nem ajánlott ételekkel és főzéssel kapcsolatos promóciókhoz, mivel a kék szín látványa étvágycsökkentő hatással is bír.

Természetes zöldek

A zöld hagyományosan a nyugalom és a béke színe, amelyet látva beindulnak a gyógyító folyamatok. A marketing eszközök kombinálásával a zöld szín jól kiemeli a növekedést, a biztonságot, valamint az állóképességet. Tökéletesen lehet vele népszerűsíteni a „zöld” termékeket, a gyógyszereket, valamint a pénzeszközöket és a banki termékeket egyaránt.

Fekete és fehér

A fekete a mélységet és a perspektívát nyomatékosítja, ideális a művészetek területén hirdetni ezzel a színnel, de mindenképpen vedd figyelembe, hogy például a fekete háttér csökkenti a szövegek olvashatóságát, ezért ha ezt alkalmazod, akkor válassz mindig kontrasztos színeket a megfelelő ellensúlyozás érdekében.

A fehér ezzel ellentétben a világosságot, tisztaságot, egyszerűséget és ártatlanságot jelképezi, ami miatt ideális a jótékony szervezetek kampányaihoz vagy akár az orvosi eszközök vagy alacsony zsírtartalmú tejtermékek reklámozásához is.

Minden kampányhoz és promócióhoz megtalálhatod az ideális színeket, de akkor is jó helyen jársz, ha a weblapod kommunikációját szeretnéd színesre festeni.

További bejegyzések

E-mail kampány – így kezdd el jól!

Szinte minden marketing eszköz használatánál, így az e-mail kampány kapcsán is igaz a mondás: ha jól kezdesz hozzá, a munka felét elvégezted. Egy több elektronikus levélből álló csomag előállítása átgondolt, strukturált tervezést igényel – pontos célokra, stratégiára és cselekvésre késztető gondolatokra van szükség. Nézzük, melyek a legfontosabb lépések egy sikeres e-mail kampány elindításához!

Olvasom tovább...

Google Ads - A Te cégednek is használnia kellene?

Vállalkozásod felvirágoztatásához a marketing útvesztőiben keresgélsz, hogy felvirágoztasd a vállalkozásodat? Az interneten böngészve arra gondolsz, milyen fantasztikus lenne a Te cégedet is a Google keresőjének találati élmezőnyében látni? A Google Ads (régebben Adwords) használatával egy szempillantás alatt elérheted ezt.

Olvasom tovább...

Legyél Te is emoji kutató!

Ha szívesen böngészed a telefonodon az emoji galériát, a matricákat vagy a hangulatjeleket, és az üzeneteidben vagy a bejegyzéseidben tucatnyit használsz belőlük, az akár egy igazán kreatív és változatos munkát is hozhat számodra. A nem túl távoli jövőben egyre inkább szükség lesz olyanokra, akik értik és tudják is használni a hangulatjeleket, így akár azok kutatója is válhat belőled. Hogyan? Mit kell ehhez tudni?

Beszéld az emoji nyelvet!

Olvasom tovább...