Színekkel teli marketing eszközök

Színekkel teli marketing eszközök

Színekkel teli marketing eszközök

A szívedben a színek kívülről is látszanak.”

A héten botlottam ebbe a mondatba, amely tökéletesen megfogta a lényegét annak, hogy miért fontos láttatnod az egyéniségedet. Nem csak a magánéletben, de az üzleti tevékenység során is kiváló marketing eszközök lehetnek a színek. Az alábbi összeállításban megmutatom Neked, hogy milyen hatást válthatsz ki a marketing eszközök és a színek együttes használatával.

Marketing eszközök szivárványa

Amennyiben például weboldalt készítesz, vagy reklámanyagaid arculata felett ötletelsz éppen, fontos végiggondolnod, hogy milyen célközönséget szeretnél megszólítani, és milyen üzenettel. Emellett érdemes megfontolnod azt is, hogyan színezd a hangulatot annak érdekében, hogy megtaláld a megfelelő szavakat a mondanivalód kifejezéséhez. Nézd végig a marketing eszközök színpalettáját:
 

Játékos és könnyed sárga

A sárga színárnyalatai a vidámság, az intellektus, a spontaneitás, az energikusság, a kedvesség kifejezői. Ez a szín kiválóan passzol gyermekeknek szóló termékek, szolgáltatások vagy webtartalmak promotálásához. Nem javasolt azonban férfi célközönség megcélzásához vagy drága, esetleg biztonsággal kapcsolatos termékek ajánlásához sem.

Stimuláló, szenvedélyes piros

A piros hangulatát tekintve a tiltást, a veszélyt érzékelteti, valamint az érzelmeket hivatott fokozni. Nagyszerűen párosíthatod a marketing eszközök nagy részével, amennyiben valamit el akarsz adni azonnal, vagy legalábbis rövid határidővel, azaz gyors döntéshozatalra szeretnéd ösztönözni az ügyfeleidet.

A kék mennyei árnyalatai

Amíg a világoskék alapvetően az egészségre, megértésre, átláthatóságra, valamint a gyengédségre enged következtetni, addig a sötétebb változat a tudás, az erő és az integritás jelképe. Az ég és az óceán színe akkor megfelelő marketing eszközök kiegészítői, amikor a stabilitást és a mélységet szeretnénk hangsúlyozni. Jól lehet ezzel a színnel repüléssel, légi közlekedéssel kapcsolatos reklámokat készíteni, de nem ajánlott ételekkel és főzéssel kapcsolatos promóciókhoz, mivel a kék szín látványa étvágycsökkentő hatással is bír.

Természetes zöldek

A zöld hagyományosan a nyugalom és a béke színe, amelyet látva beindulnak a gyógyító folyamatok. A marketing eszközök kombinálásával a zöld szín jól kiemeli a növekedést, a biztonságot, valamint az állóképességet. Tökéletesen lehet vele népszerűsíteni a „zöld” termékeket, a gyógyszereket, valamint a pénzeszközöket és a banki termékeket egyaránt.

Fekete és fehér

A fekete a mélységet és a perspektívát nyomatékosítja, ideális a művészetek területén hirdetni ezzel a színnel, de mindenképpen vedd figyelembe, hogy például a fekete háttér csökkenti a szövegek olvashatóságát, ezért ha ezt alkalmazod, akkor válassz mindig kontrasztos színeket a megfelelő ellensúlyozás érdekében.

A fehér ezzel ellentétben a világosságot, tisztaságot, egyszerűséget és ártatlanságot jelképezi, ami miatt ideális a jótékony szervezetek kampányaihoz vagy akár az orvosi eszközök vagy alacsony zsírtartalmú tejtermékek reklámozásához is.

Minden kampányhoz és promócióhoz megtalálhatod az ideális színeket, de akkor is jó helyen jársz, ha a weblapod kommunikációját szeretnéd színesre festeni.

További bejegyzések

Legyél Te is emoji kutató!

Ha szívesen böngészed a telefonodon az emoji galériát, a matricákat vagy a hangulatjeleket, és az üzeneteidben vagy a bejegyzéseidben tucatnyit használsz belőlük, az akár egy igazán kreatív és változatos munkát is hozhat számodra. A nem túl távoli jövőben egyre inkább szükség lesz olyanokra, akik értik és tudják is használni a hangulatjeleket, így akár azok kutatója is válhat belőled. Hogyan? Mit kell ehhez tudni?

Beszéld az emoji nyelvet!

Olvasom tovább...

Jöhet végre a kulturált kommentek ideje a Facebook kommunikációban

Téged is bosszantanak azok a kommenthuszárok, akik értékes véleménynyilvánítás vagy kommunikáció helyett mások posztjait és hozzászólásait trollkodva és veszekedéseket generálva élik mindennapjaikat a közösségi oldalakon?

Úgy tűnik, hogy a Facebook is megelégelte az offenzív trollkodást az oldalán. Lépéseket tettek ugyanis a konzekvens kommentek előtérbe helyezésére, a nem titkolt cél ezzel egy élhető online kommunikációs kultúra kialakítása.

Olvasom tovább...

5G, a kommunikáció nem túl távoli jövője. De hova tartunk?

A mobilon zajló kommunikáció sokat fejlődött az elmúlt három évtizedben, amióta az első (akkor még fél tégla méretű) kütyükkel kezdtünk babrálni.

A kommunikáció hajdanán még jóval szerényebb volt a mostani változathoz képest, főként a telefonálás volt az egyetlen funkció, amire használhattad a mobilodat, később vált csak elérhetővé a hangposta és az sms funkciók. Emellett nem volt ekkora készülék és kiegészítő kínálat sem, mint manapság, amikor egymást érve adják ki az újabb és újabb eszközcsodákat.

Olvasom tovább...

Mitől lesz hiteles a blog írás a közönséged számára?

Amikor meglátod ezt a két szót: blog írás, sok dolog ugrik be róla.

Valaki ír valamit. Az interneten. Többször egymás után. Lehet üzleti kommunikációs eszköz vagy hobbikellék. Vagy útinapló szemet gyönyörködtető, földi paradicsomokról. Kimért és hivatalos, esetleg könnyed és játékos. Kedélyeket borzoló, talán álomba ringató.

Olvasom tovább...

Hogyan válnak vállalkozásod hasznára a negatív Facebook vélemények?

A Facebook vélemények varázslatos bája abban rejlik, hogy ezekben bárki kedvére kifordulhat önmagából (vagy épphogy valódi önmagát adhatja), látszólag következmények nélkül. Ha jobban belegondolsz, itt egyfajta fejlődési tendencia fedezhető fel, mert 10 éve az emberek még a chat oldalakon, egy nicknév oltalmában tették meg ugyanezt.

Olvasom tovább...