Zsuzsa ismét a Mex Rádióban! Lejátszási időpontok 2019. június 17-től

Zsuzsa ismét a Mex Rádióban! Lejátszási időpontok 2019. június 17-től

Zsuzsa ismét a Mex Rádióban! Lejátszási időpontok 2019. június 17-től

Végre egy jó rádióműsorsmiley Zsuzsa ismét jelentkezik az Online Percekkel a Mex Rádióban. A téma továbbra is a szenvedélyünk, az online kommunikáció. Azonnal alkalmazható üzleti kommunikációs tippeket kapsz, amikből akár már ma profitálhatsz. Mikor kell a rádió elé ülnöd?

Online Percek Langmár Zsuzsával a Mex Rádió műsorán

Lejátszási percek 2019. június 17-től:

Hétfő, június 17.: 09.00 Rock Rádió

Kedd, június 18.: 09.30 Mex Rádió

Szerda, június 19.: 16.30 Rádió Retro

Csütörtök, június 20.: 11.00 Rádió Retro

Elszalasztottad? Kíváncsi vagy a korábbi adásokra? Utólag is meghallhatod a Mex Média YouTube-csatornáján>>
 

További bejegyzések

5G, a kommunikáció nem túl távoli jövője. De hova tartunk?

A mobilon zajló kommunikáció sokat fejlődött az elmúlt három évtizedben, amióta az első (akkor még fél tégla méretű) kütyükkel kezdtünk babrálni.

A kommunikáció hajdanán még jóval szerényebb volt a mostani változathoz képest, főként a telefonálás volt az egyetlen funkció, amire használhattad a mobilodat, később vált csak elérhetővé a hangposta és az sms funkciók. Emellett nem volt ekkora készülék és kiegészítő kínálat sem, mint manapság, amikor egymást érve adják ki az újabb és újabb eszközcsodákat.

Olvasom tovább...

Mitől lesz hiteles a blog írás a közönséged számára?

Amikor meglátod ezt a két szót: blog írás, sok dolog ugrik be róla.

Valaki ír valamit. Az interneten. Többször egymás után. Lehet üzleti kommunikációs eszköz vagy hobbikellék. Vagy útinapló szemet gyönyörködtető, földi paradicsomokról. Kimért és hivatalos, esetleg könnyed és játékos. Kedélyeket borzoló, talán álomba ringató.

Olvasom tovább...

Hogyan válnak vállalkozásod hasznára a negatív Facebook vélemények?

A Facebook vélemények varázslatos bája abban rejlik, hogy ezekben bárki kedvére kifordulhat önmagából (vagy épphogy valódi önmagát adhatja), látszólag következmények nélkül. Ha jobban belegondolsz, itt egyfajta fejlődési tendencia fedezhető fel, mert 10 éve az emberek még a chat oldalakon, egy nicknév oltalmában tették meg ugyanezt.

Olvasom tovább...

  • Írta: Langmár Kommunikáció 2
  • 2019.05.28.
  • Marketing

Móka és kommunikáció a Könyv 2019 konferencián

Rengeteg kiváló ember gyűlt össze múlt szombaton a 2019-es Könyv konferencia rendezvényen, ahol az inspiráció, a kommunikáció és a marketing került fókuszba. Ha részt vettél az eseményen, számos érdekes előadással, kiváló szakemberekkel és vidám hangulattal találkozhattál.

Olvasom tovább...

Ilyen gombot varrj rá: értékesítési szöveg hatékony lezárással

Az értékesítési szöveg (vagy hunglish nyelven: sales oldal, landing page) ugyan nem kabát, de gomb nélkül mit sem ér. „Feliratkozom … letöltöm … kosárba teszem … még több infó … kifizetemˮ és egyéb cselekvések (akciók) nevei díszelegnek rikítóan színesen, felkiáltójelekkel sűrűn megtűzdelve azokon a gombokon, amik a cselekvésre való felszólítást (call to action) képviselik. Milyen kell legyen ez a lezárás ahhoz, hogy lehetőleg azonnal hasson? Az elterjedt gyakorlat ellenére az alapszabály:

Olvasom tovább...