Móka és kommunikáció a Könyv 2019 konferencián
  • Írta: Langmár Kommunikáció 2
  • 2019.05.28.
  • Marketing

Móka és kommunikáció a Könyv 2019 konferencián

Móka és kommunikáció a Könyv 2019 konferencián

Rengeteg kiváló ember gyűlt össze múlt szombaton a 2019-es Könyv konferencia rendezvényen, ahol az inspiráció, a kommunikáció és a marketing került fókuszba. Ha részt vettél az eseményen, számos érdekes előadással, kiváló szakemberekkel és vidám hangulattal találkozhattál.

Telt ház volt a Lurdy nagytermében, a kommunikáció jegyében

Igaz a hír, hogy mindenkinek van egy története, amit érdemes lenne leírni. Öröm látni, hogy ilyen sok vállalkozó van, akinek a kommunikáció fontos, és könyvíráson gondolkodik. Csapatunk, a Langmár Kommunikáció is képviseltette magát az eseményen.

Az előadók és a kiállítók között olyan zseniális szakértőkkel találkozhattál, akiktől öröm tanulni. Az már csak a hab a tortán, hogy sok olyan klassz szakemberrel is együtt nevethettünk, akik már jó ideje a partnereink, mint például:

  • Seminar Consulting
  • Kasza Tamás

Langmár Zsuzsa és Kasza Tamás

  • Loksa Ágnes

Langmár Zsuzsa és Loksa Ágnes

  • Temesvári Richárd
  • Tóth Balázs

Langmár Zsuzsa és Tóth Balázs

  • Alkalmazott oktatatástan
  • Drogmentes maraton

Langmár Zsuzsa és Németh Gergő (Drogmentes maraton)

  • BNI

Langmár Zsuzsa és Zsadony Márta (BNI)

Az előadásokon hallhattál többek között inspiráló gondolatokat az írásról és a könyvkiadásról, az online vállalkozásról, a kommunikációról és a márkaépítésről, valamint az online marketing stratégiáról és a Facebook-hirdetésekről. Hatalmas gratuláció Csatlós Csabának, amiért ilyen élménydús, 1000 fős konferenciát szervezett meg. 

Langmár Zsuzsa és Csatlós Csaba, Könyv 2019 konferencia

Az előadások szüneteiben a standok között sétálva dúskáltunk a seregnyi nagyszerű ajánlat között, amelyek segítséget nyújtanak ahhoz, hogy még jobban elmélyedhessünk az előadások témáiban. Akár most kezdted az írást, akár már rendelkezel némi tapasztalattal a könyvírás terén, értékes ismereteket szerezhettél ezen a csodás napon.

A kocka el van vetve, avagy a Langmár Kommunikáció játékra hívott

Egy kis játékkal fokoztuk a vidám hangulatot a Könyv konferencia napján. Kockadobásodat számos meglepetéssel díjaztuk. Magunk is meglepődtünk, hogy a Könyv konferencia látogatói számára a legnépszerűbb az ajándékok között a praktikus esőponcsó volt (talán az elmúlt hetek időjárásának köszönhetően). Emellett könyvet, könyvjelzőt, tollat és szemüvegtörlőt is hazavihettek a szerencsés nyertesek.

Ezen felül minden olyan résztvevőt kedvezménykuponnal ajándékoztunk meg, aki szeretne szakértő véleményt a weboldaláról. A kuponnal Webszöveg átvilágítás szolgáltatásunk díjából kaphatnak 1000 Ft összegű kedvezményt.


Így aktiváld a Könyv konferencia kedvezményedet

Ha a rendezvényen átadtad nekünk a névjegyedet vagy elérhetőségeidet, akkor a kedvezmény érvényesítéséhez már csak egy dolgot kell tenned. 

Küldd el nekünk még ma a megrendelésedet a Webszöveg átvilágítás szolgáltatásunk aloldalán, és írd be a megjegyzés rovatba: Könyv konferencia kedvezmény

Inspirálódj és haladj a céljaid felé!
Kezdd el írni a következő könyvedet!

További bejegyzések

A tartalommarketing legendája: valóban olyan hatékony az infografika?

Még mindig annyira hatásosak az infografikák? – a minap láttam ezt a kérdést az egyik közösségi portálon. Pontosan 5 évvel ezelőtt mi is írtunk egy blogcikket arról, hogy miért olyan szeretnivaló az infografika (itt elolvashatod), és tapasztalatból mondhatom, hogy az egyik legjobb tartalommarketing eszköz, ami valaha létezett. Persze naponta megjelenik egy cikk, amelyik valamelyik média vagy eszköz halálát jósolja meg, de ezek többségének egyetlen célja van: a klikkvadászat. 

Olvasom tovább...

  • Írta: Langmár Kommunikáció 2
  • 2020.07.07.
  • Marketing

5 lépés az értelmes influenszer marketing felé

Jól ismered már ezeket a hashtageket: #hirdetés #reklám #szponzorálttartalom, igaz? Sokszor a fejedet fogod az ilyen jellegű posztoknál, mégis időről időre elgondolkozol azon, hogy vajon célszerű, hasznos fogás lenne-e az influenszereket is bevonnod céged online marketingjébe?

Olvasom tovább...

Újrakezdéskor hogyan kell úgy beindítani a kommunikációt, hogy pénzt is hozzon? Online Percek

Ha az üzeneted egyre több emberhez eljut, akkor egyre többen fognak vásárolni. Ez az aranyszabály válsághelyzetben is működik. Azok az ügyfeleink, akik most sem hagyták abba a kommunikációt, nem kellett szembesüljenek a zuhanó statisztikák rémével. Hogyan támogasd az újrakezdést kommunikációs szempontból?

Olvasom tovább...

Tisza-tavi Fesztivál PR-cikk sikersztori: 24 óra alatt 40 megjelenés!

Hogy mi egy PR-cikk lényege? A válasz igen összetett. Egy ilyen cikk ugyanis megszülethet pl. azért, hogy megismertesse a közönséggel egy adott szervezet, illetve cég tevékenységét és eredményeit, vagy épp pozitív irányba terelje a szervezetről kialakított képet, de kiválóan alkalmas arra is, hogy felkeltse az érdeklődést az adott vállalkozás, termék vagy akár egy esemény iránt.

Olvasom tovább...

Inbound marketing, a profik marketingstratégiája

Az inbound marketinget a XXI. század reklámzajába belefásult és a milliós költségekkel rendelkező nagyvállalatok reklámzaját túlszárnyalni képtelen vállalkozások marketingszakemberei hívták életre. De mi az, ami képes túlmutatni egy dömpingszerű, lehengerlő marketingkampányon? Milyen stratégia teheti szorosabbá a közted és az ügyfeled között kialakult üzleti kapcsolatot? Ideje lerántani erről a leplet!

Olvasom tovább...