A Langmár Kommunikáció nyereményjátékkal vár a Könyv 2019 konferencián

A Langmár Kommunikáció nyereményjátékkal vár a Könyv 2019 konferencián

 A Langmár Kommunikáció nyereményjátékkal vár a Könyv 2019 konferencián

Már csak egy nap, és találkozunk a Könyv 2019 konferencián, ahol kiállítóként számos meglepetéssel kedveskedünk neked.

Ha szeretsz játszani, akkor szombaton keresd fel a Langmár Kommunikáció standját!

JÁTSSZ ÉS NYERJ!

Mit kell tenned, ha nyerni szeretnél?


1. Cseréld el a névjegykártyádat egy 1000 Ft-os kuponra,
 amit Webszöveg átvilágítás szolgáltatás vásárlásánál beszámítanak
 (nettó 15 000 Ft helyett 14 000 Ft így a kedvezményes ár)
2. Dobj a dobókockával, és nyerj egyet az ajándékok közül!
        Ha a dobókockán ezt a számot látod, akkor a nyereményed:

        1     A mágikus névjegy varázsa című könyv, Langmár Zsuzsannától
        2     Toll
        3     Könyvjelző
        4     Esőponcsó kulcstartó
        5     Szemüvegtörlő kendő
        6     Mindjárt mesén halok című könyv, Langmár Zsuzsannától

3. Vedd igénybe a Webszöveg átvilágítást, és elemzést kapsz a webszövegedről!

A megrendelésnél a megjegyzés rovatba írd be, hogy
2019. 05. 25. Konferencia kedvezmény
Így ezt kedvezményes áron fogjuk neked számlázni.


Sok szerencsét!

További bejegyzések

A tartalommarketing legendája: valóban olyan hatékony az infografika?

Még mindig annyira hatásosak az infografikák? – a minap láttam ezt a kérdést az egyik közösségi portálon. Pontosan 5 évvel ezelőtt mi is írtunk egy blogcikket arról, hogy miért olyan szeretnivaló az infografika (itt elolvashatod), és tapasztalatból mondhatom, hogy az egyik legjobb tartalommarketing eszköz, ami valaha létezett. Persze naponta megjelenik egy cikk, amelyik valamelyik média vagy eszköz halálát jósolja meg, de ezek többségének egyetlen célja van: a klikkvadászat. 

Olvasom tovább...

  • Írta: Langmár Kommunikáció 2
  • 2020.07.07.
  • Marketing

5 lépés az értelmes influenszer marketing felé

Jól ismered már ezeket a hashtageket: #hirdetés #reklám #szponzorálttartalom, igaz? Sokszor a fejedet fogod az ilyen jellegű posztoknál, mégis időről időre elgondolkozol azon, hogy vajon célszerű, hasznos fogás lenne-e az influenszereket is bevonnod céged online marketingjébe?

Olvasom tovább...

Újrakezdéskor hogyan kell úgy beindítani a kommunikációt, hogy pénzt is hozzon? Online Percek

Ha az üzeneted egyre több emberhez eljut, akkor egyre többen fognak vásárolni. Ez az aranyszabály válsághelyzetben is működik. Azok az ügyfeleink, akik most sem hagyták abba a kommunikációt, nem kellett szembesüljenek a zuhanó statisztikák rémével. Hogyan támogasd az újrakezdést kommunikációs szempontból?

Olvasom tovább...

Tisza-tavi Fesztivál PR-cikk sikersztori: 24 óra alatt 40 megjelenés!

Hogy mi egy PR-cikk lényege? A válasz igen összetett. Egy ilyen cikk ugyanis megszülethet pl. azért, hogy megismertesse a közönséggel egy adott szervezet, illetve cég tevékenységét és eredményeit, vagy épp pozitív irányba terelje a szervezetről kialakított képet, de kiválóan alkalmas arra is, hogy felkeltse az érdeklődést az adott vállalkozás, termék vagy akár egy esemény iránt.

Olvasom tovább...

Inbound marketing, a profik marketingstratégiája

Az inbound marketinget a XXI. század reklámzajába belefásult és a milliós költségekkel rendelkező nagyvállalatok reklámzaját túlszárnyalni képtelen vállalkozások marketingszakemberei hívták életre. De mi az, ami képes túlmutatni egy dömpingszerű, lehengerlő marketingkampányon? Milyen stratégia teheti szorosabbá a közted és az ügyfeled között kialakult üzleti kapcsolatot? Ideje lerántani erről a leplet!

Olvasom tovább...