A Langmár Kommunikáció nyereményjátékkal vár a Könyv 2019 konferencián

A Langmár Kommunikáció nyereményjátékkal vár a Könyv 2019 konferencián

 A Langmár Kommunikáció nyereményjátékkal vár a Könyv 2019 konferencián

Már csak egy nap, és találkozunk a Könyv 2019 konferencián, ahol kiállítóként számos meglepetéssel kedveskedünk neked.

Ha szeretsz játszani, akkor szombaton keresd fel a Langmár Kommunikáció standját!

JÁTSSZ ÉS NYERJ!

Mit kell tenned, ha nyerni szeretnél?


1. Cseréld el a névjegykártyádat egy 1000 Ft-os kuponra,
 amit Webszöveg átvilágítás szolgáltatás vásárlásánál beszámítanak
 (nettó 15 000 Ft helyett 14 000 Ft így a kedvezményes ár)
2. Dobj a dobókockával, és nyerj egyet az ajándékok közül!
        Ha a dobókockán ezt a számot látod, akkor a nyereményed:

        1     A mágikus névjegy varázsa című könyv, Langmár Zsuzsannától
        2     Toll
        3     Könyvjelző
        4     Esőponcsó kulcstartó
        5     Szemüvegtörlő kendő
        6     Mindjárt mesén halok című könyv, Langmár Zsuzsannától

3. Vedd igénybe a Webszöveg átvilágítást, és elemzést kapsz a webszövegedről!

A megrendelésnél a megjegyzés rovatba írd be, hogy
2019. 05. 25. Konferencia kedvezmény
Így ezt kedvezményes áron fogjuk neked számlázni.


Sok szerencsét!

További bejegyzések

5G, a kommunikáció nem túl távoli jövője. De hova tartunk?

A mobilon zajló kommunikáció sokat fejlődött az elmúlt három évtizedben, amióta az első (akkor még fél tégla méretű) kütyükkel kezdtünk babrálni.

A kommunikáció hajdanán még jóval szerényebb volt a mostani változathoz képest, főként a telefonálás volt az egyetlen funkció, amire használhattad a mobilodat, később vált csak elérhetővé a hangposta és az sms funkciók. Emellett nem volt ekkora készülék és kiegészítő kínálat sem, mint manapság, amikor egymást érve adják ki az újabb és újabb eszközcsodákat.

Olvasom tovább...

Mitől lesz hiteles a blog írás a közönséged számára?

Amikor meglátod ezt a két szót: blog írás, sok dolog ugrik be róla.

Valaki ír valamit. Az interneten. Többször egymás után. Lehet üzleti kommunikációs eszköz vagy hobbikellék. Vagy útinapló szemet gyönyörködtető, földi paradicsomokról. Kimért és hivatalos, esetleg könnyed és játékos. Kedélyeket borzoló, talán álomba ringató.

Olvasom tovább...

Hogyan válnak vállalkozásod hasznára a negatív Facebook vélemények?

A Facebook vélemények varázslatos bája abban rejlik, hogy ezekben bárki kedvére kifordulhat önmagából (vagy épphogy valódi önmagát adhatja), látszólag következmények nélkül. Ha jobban belegondolsz, itt egyfajta fejlődési tendencia fedezhető fel, mert 10 éve az emberek még a chat oldalakon, egy nicknév oltalmában tették meg ugyanezt.

Olvasom tovább...

  • Írta: Langmár Kommunikáció 2
  • 2019.05.28.
  • Marketing

Móka és kommunikáció a Könyv 2019 konferencián

Rengeteg kiváló ember gyűlt össze múlt szombaton a 2019-es Könyv konferencia rendezvényen, ahol az inspiráció, a kommunikáció és a marketing került fókuszba. Ha részt vettél az eseményen, számos érdekes előadással, kiváló szakemberekkel és vidám hangulattal találkozhattál.

Olvasom tovább...

Ilyen gombot varrj rá: értékesítési szöveg hatékony lezárással

Az értékesítési szöveg (vagy hunglish nyelven: sales oldal, landing page) ugyan nem kabát, de gomb nélkül mit sem ér. „Feliratkozom … letöltöm … kosárba teszem … még több infó … kifizetemˮ és egyéb cselekvések (akciók) nevei díszelegnek rikítóan színesen, felkiáltójelekkel sűrűn megtűzdelve azokon a gombokon, amik a cselekvésre való felszólítást (call to action) képviselik. Milyen kell legyen ez a lezárás ahhoz, hogy lehetőleg azonnal hasson? Az elterjedt gyakorlat ellenére az alapszabály:

Olvasom tovább...