Új funkciókkal jön a Facebook (és kevésbé lesz kék :))

Új funkciókkal jön a Facebook (és kevésbé lesz kék :))

Új funkciókkal jön a Facebook (és kevésbé lesz kék :))

A Facebook évente rendezett fejlesztői konferenciájára jócskán hatottak a közösségi oldal körüli botrányok. Zuckerberg egyenesen a „a jövő privát” mottó alatt szólt a csapatához – ha már a múlt a kiszivárgott infók alapján nem teljesen volt az. De lássuk a jó oldalát!

Milyen változásokkal jön a Facebook?

A lényeg a lényeg, éspedig a jelen esetben az, hogy többé nem arra kell gyúrnod, hogy a felhasználók hírfolyamába bekerülj, mert a hírfolyamról általában véve átkerül a hangsúly a kisebb felhasználói csoportokra, az úgynevezett mikroközösségekre.

Középre fog kerülni a csoportok ikonja, és ezzel az új fókuszponttal folyamatosan új csoportokat is ajánlani fog az algoritmus. Újdonság lesz, hogy mostantól akár névtelenül is lehet majd kérdezni bennük, és mindenféle tanácsok iránt lehet érdeklődni. Ez még egy ok arra, hogy tartalommarketinggel foglalkozz, vagyis értékes és díjmentes infókkal lopd be magad a célközönséged szívébe a kemény eladás technikái helyett!

Mivel az új felület kevésbé fog kékben úszni, hanem inkább a letisztultabb fehérrel „pihenteti” a szemet, talán még inkább érvényesül „a nyertes mindent visz” marketinges elv, vagyis érdemes előrejönnöd, jól látszanod, mert kevesebb zavaró részlet viheti félre a figyelmet.

Egyelőre az USÁ-ban lesz elérhető az új lehetőség, de érdemes figyelned rá, mert innen is áramolhat számládra a bevétel: fizetésre is lehet majd használni a WhatsAppot, Instagramot vagy a Facebookot, ami ha világszerte beindul, és Te kellően felkészülve várod, akkor az elsők közt csábíthatod a célcsoportodra a még könnyebb pénzköltésre.

Mivel a felhasználók egyik klasszikus panasza, hogy több a hirdetés, mint az általuk lájkolt oldalak bejegyzései, és ez bizonyára a jövőben se sokat változik majd – hiszen a Facebook számára is elsősorban üzletről van szó –, tippünk az, hogy a drágán fizetett hirdetések helyett/mellet gondolj arra, hogy a megosztott értékes tartalmaid, kommunikációd által szerethetővé legyél a célközönséged számára.
 
Persze cégvezetőként kinek van ideje ezzel a sok aprósággal foglalkozni… De szerencsére nem is szükséges. Hisz ez egy külön szakma. Fordulj hozzánk a linken, és olyan kommunikációs stratégiát állítunk össze Neked, hogy biztosan szeretni fogja céges posztjaidat a megújult Facebook is!

További bejegyzések

Egyik hozza a másikat: ügyfélkörépítés üzleti kommunikáció által

Nehéz megszerezni, de elveszteni egy pillanat műve! Profi üzleti kommunikáció nélkül könnyen máshoz pártol át az ügyfeled. Mit kell tenned, hogy még a legrosszabb rémálmodban se forduljon elő ilyesmi veled? És hogyan érhetnéd el, hogy a régi ügyfeleid újabbaknak ajánljanak, úgy, hogy hirdetésekre szinte ne is kelljen költened?

Olvasom tovább...

A szövegírás csúcsa: tippek a pénzt hozó érkezőoldalhoz

Egy online hirdetési kampány legfontosabb részeként és profi szövegírás erőpróbájaként az érkezőoldal (a landing page vagy landing oldal) az a weboldal, amelyre egy linken keresztül érkezik az internetező. A link egy rövid hirdetés részeként jelent meg, és sikeresen elhozta az érdeklődőt arra az oldalra, ahol kiderül: lesz-e folytatás, konverzió (értsd: az érdeklődő ügyféllé történő átalakítása), azaz vásárlás és haszon. Ahhoz, hogy elérd a további kattintásokat, felhívjuk a figyelmed pár fontos szempontra az érkezőoldal megtervezésénél.

Olvasom tovább...