Zsuzsa ismét a Mex Rádióban! Lejátszási időpontok 2019. július 15-től

Zsuzsa ismét a Mex Rádióban! Lejátszási időpontok 2019. július 15-től

Zsuzsa ismét a Mex Rádióban! Lejátszási időpontok 2019. július 15-től

Végre egy jó rádióműsorsmiley Zsuzsa ismét jelentkezik az Online Percekkel a Mex Rádióban. A téma továbbra is a szenvedélyünk, az online kommunikáció. Azonnal alkalmazható üzleti kommunikációs tippeket kapsz, amikből akár már ma profitálhatsz. Mikor kell a rádió elé ülnöd?

Online Percek Langmár Zsuzsával a Mex Rádió műsorán

Lejátszási percek 2019. július 15-től:

Hétfő, július 15.: 09.00 Rock Rádió

Kedd, július 16.: 09.30 Mex Rádió

Szerda, július 17.: 16.30 Rádió Retro

Csütörtök, július 18.: 11.00 Rádió Retro
 

Elszalasztottad? Kíváncsi vagy a korábbi adásokra? Utólag is meghallhatod a Mex Média YouTube-csatornáján>>
 

További bejegyzések

Legyél Te is emoji kutató!

Ha szívesen böngészed a telefonodon az emoji galériát, a matricákat vagy a hangulatjeleket, és az üzeneteidben vagy a bejegyzéseidben tucatnyit használsz belőlük, az akár egy igazán kreatív és változatos munkát is hozhat számodra. A nem túl távoli jövőben egyre inkább szükség lesz olyanokra, akik értik és tudják is használni a hangulatjeleket, így akár azok kutatója is válhat belőled. Hogyan? Mit kell ehhez tudni?

Beszéld az emoji nyelvet!

Olvasom tovább...

Színekkel teli marketing eszközök

A szívedben a színek kívülről is látszanak.”

A héten botlottam ebbe a mondatba, amely tökéletesen megfogta a lényegét annak, hogy miért fontos láttatnod az egyéniségedet. Nem csak a magánéletben, de az üzleti tevékenység során is kiváló marketing eszközök lehetnek a színek. Az alábbi összeállításban megmutatom Neked, hogy milyen hatást válthatsz ki a marketing eszközök és a színek együttes használatával.

Olvasom tovább...

Jöhet végre a kulturált kommentek ideje a Facebook kommunikációban

Téged is bosszantanak azok a kommenthuszárok, akik értékes véleménynyilvánítás vagy kommunikáció helyett mások posztjait és hozzászólásait trollkodva és veszekedéseket generálva élik mindennapjaikat a közösségi oldalakon?

Úgy tűnik, hogy a Facebook is megelégelte az offenzív trollkodást az oldalán. Lépéseket tettek ugyanis a konzekvens kommentek előtérbe helyezésére, a nem titkolt cél ezzel egy élhető online kommunikációs kultúra kialakítása.

Olvasom tovább...

5G, a kommunikáció nem túl távoli jövője. De hova tartunk?

A mobilon zajló kommunikáció sokat fejlődött az elmúlt három évtizedben, amióta az első (akkor még fél tégla méretű) kütyükkel kezdtünk babrálni.

A kommunikáció hajdanán még jóval szerényebb volt a mostani változathoz képest, főként a telefonálás volt az egyetlen funkció, amire használhattad a mobilodat, később vált csak elérhetővé a hangposta és az sms funkciók. Emellett nem volt ekkora készülék és kiegészítő kínálat sem, mint manapság, amikor egymást érve adják ki az újabb és újabb eszközcsodákat.

Olvasom tovább...

Mitől lesz hiteles a blog írás a közönséged számára?

Amikor meglátod ezt a két szót: blog írás, sok dolog ugrik be róla.

Valaki ír valamit. Az interneten. Többször egymás után. Lehet üzleti kommunikációs eszköz vagy hobbikellék. Vagy útinapló szemet gyönyörködtető, földi paradicsomokról. Kimért és hivatalos, esetleg könnyed és játékos. Kedélyeket borzoló, talán álomba ringató.

Olvasom tovább...

Hogyan válnak vállalkozásod hasznára a negatív Facebook vélemények?

A Facebook vélemények varázslatos bája abban rejlik, hogy ezekben bárki kedvére kifordulhat önmagából (vagy épphogy valódi önmagát adhatja), látszólag következmények nélkül. Ha jobban belegondolsz, itt egyfajta fejlődési tendencia fedezhető fel, mert 10 éve az emberek még a chat oldalakon, egy nicknév oltalmában tették meg ugyanezt.

Olvasom tovább...