Nyitni kék! Friss kampányötletek a tavaszi szezonra

Nyitni kék! Friss kampányötletek a tavaszi szezonra

Nyitni kék! Friss kampányötletek a tavaszi szezonra

Tudod, kinek van uborkaszezon? Csakis annak, aki kampányötletek nélkül vág neki bármelyik szezonnak. Nem is alkalmi akciókra gondolok itt, hanem olyan stratégiákra, amik hetente változó, friss ötletmozzanatokkal árleszállítás nélkül is (hiszen amúgy szinte bárki tud!) mozgósítanak és eladnak.

Tavaszi SALE vizet áraszt, ha jók a kampányötletek

1. Rendezz tavaszi fotók versenyét! Kész csoda, mennyi szépség vesz körül, csak tudni kell meglátni. Most úgyis nagyüzemi mennyiségben készülnek a kizöldült természetről a szebbnél szebb felvételek. Mi lenne, ha ezzel kerekítenél egy kis mozgást a Facebookon vagy az Instagramon?

2. Tarts tavaszi nagytakarítást! Összekötheted a frissesség és a megújulás hangulatát hozó fogalmakkal az idei „raktárkisöprést”. Mivel most minden az új életre kelésről szól, trendi lehetsz azzal is, ha a weboldalad legalább részleges megújulására, valamilyen új termékedre, szolgáltatásodra vagy más, apróbb újdonságra építesz.

3. A szerelem a levegőben van. Legalábbis így tartja a szívmelengtő sláger, a Love is all around us. Te is kereshetnél magadnak stratégiai partnert a tavaszra: más területen működő vagy akár versenytárs céget is, akivel összefogva meglepő terméktársítással, rendezvénnyel közösen több ügyfelet szerezhetnétek. 

4. Kösd az árat a hőmérséklethez! Mi tavaly nyáron dobtunk össze egyik ügyfelünknek sikeres „hőfok akciót”. Ahány fokot mutatott náluk az udvaron a hőmérő a kampány zárónapján, annyi százalék esett az árból. Ennek lehetséges változata a tavaszi melegedéshez is köthető. Fokról fokra nőhet a kedvezmény, és a Te zsebed sem szenvedi meg annyira, mint a kánikulát. :)

5. Ne feledd az ünnepeket! A húsvét persze eleve benne van pirossal a naptárban, de emellett március 8. és május első vasárnapja az az alkalom, amikor a cégeddel kapcsolatba kerülő hölgyeket egy szál virággal vagy más meglepetéssel illik fogadnod. Még a férfiak szívéhez is a számukra kedves hölgyek meghódításán keresztül vezet az út...

Sikerült kedvet csinálnunk az ötleteléshez? Kattints, és jelentkezz a holnapi díjmentes előadásra, ahol primőr értékesítési és kampányötletek várnak Rád!

További bejegyzések

E-mail kampány – így kezdd el jól!

Szinte minden marketing eszköz használatánál, így az e-mail kampány kapcsán is igaz a mondás: ha jól kezdesz hozzá, a munka felét elvégezted. Egy több elektronikus levélből álló csomag előállítása átgondolt, strukturált tervezést igényel – pontos célokra, stratégiára és cselekvésre késztető gondolatokra van szükség. Nézzük, melyek a legfontosabb lépések egy sikeres e-mail kampány elindításához!

Olvasom tovább...

Google Ads - A Te cégednek is használnia kellene?

Vállalkozásod felvirágoztatásához a marketing útvesztőiben keresgélsz, hogy felvirágoztasd a vállalkozásodat? Az interneten böngészve arra gondolsz, milyen fantasztikus lenne a Te cégedet is a Google keresőjének találati élmezőnyében látni? A Google Ads (régebben Adwords) használatával egy szempillantás alatt elérheted ezt.

Olvasom tovább...

Legyél Te is emoji kutató!

Ha szívesen böngészed a telefonodon az emoji galériát, a matricákat vagy a hangulatjeleket, és az üzeneteidben vagy a bejegyzéseidben tucatnyit használsz belőlük, az akár egy igazán kreatív és változatos munkát is hozhat számodra. A nem túl távoli jövőben egyre inkább szükség lesz olyanokra, akik értik és tudják is használni a hangulatjeleket, így akár azok kutatója is válhat belőled. Hogyan? Mit kell ehhez tudni?

Beszéld az emoji nyelvet!

Olvasom tovább...