Nyitni kék! Friss kampányötletek a tavaszi szezonra

Nyitni kék! Friss kampányötletek a tavaszi szezonra

Nyitni kék! Friss kampányötletek a tavaszi szezonra

Tudod, kinek van uborkaszezon? Csakis annak, aki kampányötletek nélkül vág neki bármelyik szezonnak. Nem is alkalmi akciókra gondolok itt, hanem olyan stratégiákra, amik hetente változó, friss ötletmozzanatokkal árleszállítás nélkül is (hiszen amúgy szinte bárki tud!) mozgósítanak és eladnak.

Tavaszi SALE vizet áraszt, ha jók a kampányötletek

1. Rendezz tavaszi fotók versenyét! Kész csoda, mennyi szépség vesz körül, csak tudni kell meglátni. Most úgyis nagyüzemi mennyiségben készülnek a kizöldült természetről a szebbnél szebb felvételek. Mi lenne, ha ezzel kerekítenél egy kis mozgást a Facebookon vagy az Instagramon?

2. Tarts tavaszi nagytakarítást! Összekötheted a frissesség és a megújulás hangulatát hozó fogalmakkal az idei „raktárkisöprést”. Mivel most minden az új életre kelésről szól, trendi lehetsz azzal is, ha a weboldalad legalább részleges megújulására, valamilyen új termékedre, szolgáltatásodra vagy más, apróbb újdonságra építesz.

3. A szerelem a levegőben van. Legalábbis így tartja a szívmelengtő sláger, a Love is all around us. Te is kereshetnél magadnak stratégiai partnert a tavaszra: más területen működő vagy akár versenytárs céget is, akivel összefogva meglepő terméktársítással, rendezvénnyel közösen több ügyfelet szerezhetnétek. 

4. Kösd az árat a hőmérséklethez! Mi tavaly nyáron dobtunk össze egyik ügyfelünknek sikeres „hőfok akciót”. Ahány fokot mutatott náluk az udvaron a hőmérő a kampány zárónapján, annyi százalék esett az árból. Ennek lehetséges változata a tavaszi melegedéshez is köthető. Fokról fokra nőhet a kedvezmény, és a Te zsebed sem szenvedi meg annyira, mint a kánikulát. :)

5. Ne feledd az ünnepeket! A húsvét persze eleve benne van pirossal a naptárban, de emellett március 8. és május első vasárnapja az az alkalom, amikor a cégeddel kapcsolatba kerülő hölgyeket egy szál virággal vagy más meglepetéssel illik fogadnod. Még a férfiak szívéhez is a számukra kedves hölgyek meghódításán keresztül vezet az út...

Sikerült kedvet csinálnunk az ötleteléshez? Kattints, és jelentkezz a holnapi díjmentes előadásra, ahol primőr értékesítési és kampányötletek várnak Rád!

További bejegyzések

Ilyen gombot varrj rá: értékesítési szöveg hatékony lezárással

Az értékesítési szöveg (vagy hunglish nyelven: sales oldal, landing page) ugyan nem kabát, de gomb nélkül mit sem ér. „Feliratkozom … letöltöm … kosárba teszem … még több infó … kifizetemˮ és egyéb cselekvések (akciók) nevei díszelegnek rikítóan színesen, felkiáltójelekkel sűrűn megtűzdelve azokon a gombokon, amik a cselekvésre való felszólítást (call to action) képviselik. Milyen kell legyen ez a lezárás ahhoz, hogy lehetőleg azonnal hasson? Az elterjedt gyakorlat ellenére az alapszabály:

Olvasom tovább...

42 napos kommunikációs kihívás a Drogmentes Magyarországért

A Drogmentes Maraton csapata 18 éve minden tavasszal körbefutja az országot, és felvilágosító előadást tart a diákoknak a drogok káros hatásairól. Évek óta példaképeim ezek a csillogó szemű fiatalok, akik évente több ezer gyereknek adnak igaz adatokat a drogokról. Idén 320 települést érintenek, és számos iskolában mesélnek a diákoknak a kábítószerek káros hatásairól. Ezt a felvilágosító munkát nem lehet elég korán kezdeni, mert a felmérések azt mutatják, hogy már az általános iskolákban találkoznak a gyerekek a drogokkal.

Olvasom tovább...