Nyitni kék! Friss kampányötletek a tavaszi szezonra - Tippek értékesítési üzenetek, üzleti kommunikáció, szövegírás, hirdetések és hírlevelek írásához

Nyitni kék! Friss kampányötletek a tavaszi szezonra

Nyitni kék! Friss kampányötletek a tavaszi szezonra

Tudod, kinek van uborkaszezon? Csakis annak, aki kampányötletek nélkül vág neki bármelyik szezonnak. Nem is alkalmi akciókra gondolok itt, hanem olyan stratégiákra, amik hetente változó, friss ötletmozzanatokkal árleszállítás nélkül is (hiszen amúgy szinte bárki tud!) mozgósítanak és eladnak.

Tavaszi SALE vizet áraszt, ha jók a kampányötletek

1. Rendezz tavaszi fotók versenyét! Kész csoda, mennyi szépség vesz körül, csak tudni kell meglátni. Most úgyis nagyüzemi mennyiségben készülnek a kizöldült természetről a szebbnél szebb felvételek. Mi lenne, ha ezzel kerekítenél egy kis mozgást a Facebookon vagy az Instagramon?

2. Tarts tavaszi nagytakarítást! Összekötheted a frissesség és a megújulás hangulatát hozó fogalmakkal az idei „raktárkisöprést”. Mivel most minden az új életre kelésről szól, trendi lehetsz azzal is, ha a weboldalad legalább részleges megújulására, valamilyen új termékedre, szolgáltatásodra vagy más, apróbb újdonságra építesz.

3. A szerelem a levegőben van. Legalábbis így tartja a szívmelengtő sláger, a Love is all around us. Te is kereshetnél magadnak stratégiai partnert a tavaszra: más területen működő vagy akár versenytárs céget is, akivel összefogva meglepő terméktársítással, rendezvénnyel közösen több ügyfelet szerezhetnétek. 

4. Kösd az árat a hőmérséklethez! Mi tavaly nyáron dobtunk össze egyik ügyfelünknek sikeres „hőfok akciót”. Ahány fokot mutatott náluk az udvaron a hőmérő a kampány zárónapján, annyi százalék esett az árból. Ennek lehetséges változata a tavaszi melegedéshez is köthető. Fokról fokra nőhet a kedvezmény, és a Te zsebed sem szenvedi meg annyira, mint a kánikulát. :)

5. Ne feledd az ünnepeket! A húsvét persze eleve benne van pirossal a naptárban, de emellett március 8. és május első vasárnapja az az alkalom, amikor a cégeddel kapcsolatba kerülő hölgyeket egy szál virággal vagy más meglepetéssel illik fogadnod. Még a férfiak szívéhez is a számukra kedves hölgyek meghódításán keresztül vezet az út...

Sikerült kedvet csinálnunk az ötleteléshez? Kattints, és jelentkezz a holnapi díjmentes előadásra, ahol primőr értékesítési és kampányötletek várnak Rád!

További bejegyzések

Curtis és a drogrehab esete: mi a tanulság a blog írás szempontjából?

A múlt héten olvashattál nálunk Perez Hiltonról, a blog írás fenegyerekéről, aki egyáltalán nem profizmusáról és alapos forráshasználatáról, hanem a pletykák terjesztéséről ismert. 

Kétségtelenül jól is megy neki, hiszen mindig van egy olyan réteg, amely szereti, ha az éppen általa piedesztálra helyezett személyeket lejáratják, lerántják. De vigyázat! Finoman fogalmazva:

A blog írás esetében sem árt, ha igazat írsz ;)

Olvasom tovább...

A sikeres blog titka. Avagy: tanulj a legnagyobbaktól!

A blog elengedhetetlen kelléke egy sikeres üzleti vállalkozásnak. Sokkal több követőre tehetsz szert, ha blogolsz, ezáltal pedig a bevételed is növekedhet. 2018-ban a legsikeresebb amerikai blogoknak havonta több millió látogatója volt. Érdemes belegondolni, hogy ennyi olvasó mennyi bevételt eredményezhet, illetve abba is, hogy a reklámmarketingesek mennyi pénzt fektetnek egy-egy ilyen sikeres blogba.

Olvasom tovább...

Nem az ördögtől való: hírlevél tippek a sikeres eladáshoz

Ugye hírlevél a Te postafiókodban is naponta landol? Ahogy megnyitod a levelezőrendszeredet, máris nyomod a pipákat, hogy küldhesd is őket mihamarabb az internet mély és fekete bugyrába, valahová egy messzi-messzi galaxisba. Te is járhatsz így. Azaz Te és a hírleveled. De azért vagyunk mi, hogy az általad írt hírlevél ne csak egy legyen a százból.

Olvasom tovább...

Pénzt pazarolsz a hírlevél listáddal?

Sokan és sokféleképpen építenek hírlevél listát. Van, aki nyereményjátékokkal, más kuponokkal kivitelezi a listaépítést. Ezek mindegyike elfogadott dolog, hiszen a kecske is jóllakik, és a káposzta is megmarad, tehát voltaképpen mindkét fél jól jár. Azonban amikor egy ideje folyamatosan csak duzzad és duzzad a lista, érdemes arra is gondolni, hogy elérkezett a karbantartás ideje, vagyis egy idő után szükségessé válik a megtisztítása a sallangoktól.

Olvasom tovább...